وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش طبیعی از بین بردن چین و چروک دور چشم

روش طبیعی از بین بردن چین و چروک دور چشم

روش طبیعی از بین بردن چین و چروک دور چشم

 

 چروک‌هاي دور چشم کم کم با بالاتر رفتن سن خودش را نشان میدهد . این چروکها در زنان که پوستی لطیف تر دارند بیشتر نمایان است . به گزارش ایران ناز برای از بین بردن چروک های دور چشم نیاز نیست به داروهای گران قیمت مراجعه کنید . با ما در ایارن ناز همراه باشید تا روشی کارآمد و خانگی برای از بین بردن چروک دور جشم به شما معرفی کنیم.

 

به گزارش ایران ناز، پوست آينه زيبايي زنان به شمار مي‌رود. چروک‌هاي ريز دور چشم را مي‌توان به طور طبيعي و به کمک ترکيبي شگفت انگيز از بين برد. البته امروزه لوازمآرايشي گران‌قيمتي وجود دارند که پوست را تغذيه مي‌کنند، اما مشکل نحوه تهيه و هزينه بالاي آن است.

 

قصد داريم يک کرم چشم طبيعي را به شما معرفي کنيم که بسيار موثر و کارآمد است و بسيار ارزان تمام مي‌شود. هيچ يک از محتويات اين کرم آلرژي زا نبوده، اما شما مي‌توانيد شخصا محصول نهايي را بيازماييد.

 

مواد مورد نياز و طرز تهيه

 

دو عدد کپسول ويتامين E
دو قطره روغن زعتر (تايم)
يک قاشق روغن نارگيل

روش طبیعی از بین بردن چین و چروک دور چشم

تمام مواد مورد نياز را داخل ظرفي ريخته و خوب ترکيب کنيد. سپس ترکيب به دست آمده را داخل يک ظرف مناسب ريخته و داخل يخچال نگه داريد.

 

بايد ترکيب را به آرامي دور چشم‌هايتان بماليد و سپس آن را خوب ماساژ دهيد. بهتر است اين کار را دو ساعت پيش از خواب انجام دهيد. به کمک يک دستمال کاغذي، مقادير اضافي آن را پاک کنيد.

 

اين اکسير جادويي مي‌تواند پوست نازک پلک‌ها و همچنين چشم‌ها را تقويت کند. شما به کمک اين ترکيب 5 سال جوان‌تر مي‌شويد.

 

مطالب مرتبط:

 

چین و چروک های دور چشمتان را کم کنید

 

راهکاری جدید و ارزان برای چروک های زیر چشم