وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اولین عکس آنجلینا جولی بعد طلاق از برد پیت

اولین عکس آنجلینا جولی بعد طلاق از برد پیت

اولین عکس آنجلینا جولی بعد طلاق از برد پیت

 

مدتی بیش از طلاق دوستاره سینمای هالیوود یعنی آنجلینا جولی و برد پیت نمیگذرد. حالا اما اولین عکس از چهره آنجلینا جولی پس از جدایی از همسر سابقش برد پیت منتشر شد.حضور آنجلینا جولی در یک پیام ویدیویی پس از طلاق با واکنش بسیاری از طرفدارانش روبرو شد . وی بسیار لاغر تر از گذشته شده بود . به گزارش ایران ناز اولین تصاویر از آنجلینا جولی پس از طلاق از برد پیت در یک پیام ویدیویی دیده شد.

اولین عکس آنجلینا جولی بعد طلاق از برد پیت

این ستاره برنده اسکار ۴۱ ساله در این پیام توئیتری گفت: چه در ICC و چه در هرجای دیگر، پیگرد موفق،بخشی از یک تلاش نسلیِ طولانی و حیاتی است. من معتقدم این راه روشنی است که باید در خط مشی جدید دادگاه کودکان دیده شود.

 

من به خصوص هرجا که شواهد، اجازه رویکردهای سیستماتیک بیشتر را بدهد، از اقداماتی که شامل پیگیری جرائم بر علیه کودکان می شود استقبال می کنم.همچنین به دادستان کل و تمام کسانی که روی این خط مشی کار می کنند، تبریک می گویم.”

 

آنجلینا جولی سفیر عالی رتبه ملل متحد برای پناهنده ها اظهارداشت:”بشریت به کودکان وام دار است. ما می دانیم کهبهترین ها را به آنها نداده ایم.هیچ عدالتی بدون در نظر گرفتن قربانیان جنگ کامل نیست و برای آنکه بتوانند زندگی شان را ادامه داده و آسیبی که بهآنها رسیده را پشت سر بگذارند، باید به آنها کمک های کاربردی ارائه شود.

 

او در ادامه صحبت هایش گفت:”به همین دلیل است که کار سرمایه امانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در طولزمان حمایت و قوی تر شود.این اولین حضور عمومی آنجلینا جولی پس از طلاق از شوهر سومش برد پیت در ۱۹ سپتامبر است.آنجلینا بازیگر فیم پاندای کونگ فو کار ۳، حضانت کامل شش فرزندشان یعنی مدوکس ۱۵ ساله ،پکس ۱۲ ساله، زهرا ۱۱ ساله ، شایلو ۱۰ ساله و دوقلوها ویوین و ناکس ۸ ساله را تقاضا کرده است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

خانه لوکس و مجردی آنجلینا جولی بعد از طلاق +عکس

 

بردپیت و آنجلینا جولی خانه خود را فروختند +عکس

 

یادداشتی که آنجلینا جولی بعد طلاق از بردپیت منتشر کرد

 

پای داعش به اینستاگرام آنجلینا جولی باز شد + عکس