وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خانم بازیگر مشهور ایرانی در راهپیمایی اربعین + عکس

خانم بازیگر مشهور ایرانی در راهپیمایی اربعین + عکس

خانم بازیگر مشهور ایرانی در راهپیمایی اربعین + عکس

 

ایام اربعین فرا رسیده و هنرمندان کشورمان نیز مانند بسیاری از مردم به راهپیمایی پر شور اربعین رفته اند . به گزارش ایران ناز یکی از بازیگرانی که به این مراسم معنوی رفته ، خانم افسانه بایگان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون میباشد .به گزارش ایران ناز  افسانه بايگان بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون که در راهپيمايي عظيم اربعين حسيني(ع) حضور دارد، گفت: حس و حال حضور در زيارت اربعين اصلاً قابل گفتن نيست، اين همه صفا و انسانيت همه به راه يک هدف است، ان‌شاءالله که ما شاهد ظهور باشيم.

 

خانم بازیگر مشهور ایرانی در راهپیمایی اربعین + عکس

افسانه بايگان بازيگر پيشکسوت سينما و تلويزيون که در راهپيمايي عظيم اربعين حسيني(ع) حضور دارد، اظهار داشت: ما امروز (چهارشنبه 26 آبان) پياده‌روي خود را از نجف آغاز کرديم و فعلاً قرار است تا عمود 440 برويم. بعد از آن هم اگربتوانيم باز پياده ادامه مي‌دهد. مهم مقصدمان است که کربلاست. ان‌شاءالله پس‌فردا هم براي بازگشت به کشور اقدام مي‌کنيم.

 

وي درباره اين که چه حس و حالي از حضور در بزرگترين تجمع صلح‌آميز جهان دارد، پاسخ داد: اصلاً گفتني نيست، در مستندها تا حدودي با فضاي پياده‌روي اربعين آشنا شده بودم اما وقتي از نزديک با موضوع برخورد مي‌کند، کاملاً يک چيز ديگر است. اين همه صفا و انسانيت همه به راه يک هدف است.

 

اين بازيگر ادامه داد: وقتي به اطراف نگاه مي‌کنم و آدم‌ها که حرکت مي‌کنند، احساس مي‌کنم يک نيرو و جذبه شديدي که روز به روز هم در حال زياد شدن است، انسان‌ها را به اين سمت مي‌کشاند و ان‌شاءالله که ما شاهد ظهور باشيم.

 

وي درباره ذهنيت غلطي که درباره اعراب و تقابل عرب و عجم وجود دارد، گفت: از هفته پيش ياد يک فرمايشي افتادم که مي‌گفت: تا کربلا راهي نيست. هيچ‌وقت فکر نمي‌کردم روزي شود که به کربلا برسيم و عرب و عجم اينچنين کنار هم و دوشادوش هم باشيم. ان‌شاءالله که اين برادري و صميميت ادامه پيدا مي‌کند.

 

بايگان در پايان ابراز اميدواري کرد زيارت کربلا قسمت همه دوستداران و علاقه‌مندان امام حسين(ع) شود.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

متن و اس ام اس تسلیت اربعین حسینی

 

سعید طوسی قاری جنجالی در پیاده روی اربعین +عکس

 

متن نامه شاکیان پرونده طوسی به رئیس قوه قضاییه