وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ترلان پروانه و حواشی زندگی خصوصی اش (عکس)

ترلان پروانه و حواشی زندگی خصوصی اش (عکس)

ترلان پروانه و حواشی زندگی خصوصی اش (عکس)

 

همیشه افراد مشهور دارای حواشی و زندگی پر دردسری هستند به گزارش ایران ناز ..سعید عزت‌اللهی، بازیکن فوتبال در گفت‌وگو با تی وی پلاس در مورد بزرگترین شایعه‌ای که به گفته خودش در موردش ساخته شده می‌گوید:«این که ازدواج کرده‌ام. اگر واقعا ازدواج کنم قطعا خودم پیش‌دستی می‌کنم و زودتر به مردم اطلاع می‌دهم.

 

چیزی نداریم که بخواهیم از مردم پنهان کنیم. رابطه یا احساس باید دو طرفه باشد و نمی‌شود که در خانه را باز کنی و طرف بگوید من از تو خواستگاری می‌کنم و تو جواب مثبت بدهی. کسی اگر بخواهد وارد رابطه‌ای بشود که با آن آدم زندگی کند اول باید تفکراتشان به هم نزدیک باشد.»

 

ترلان پروانه و حواشی زندگی خصوصی اش (عکس)

 

او در جواب رابطه‌اش با ترلان پروانه هم ادامه می‌دهد:
«در حال حاضر من با این خانم هیچ رابطه‌ای ندارم. اول رابطه آدم یک سری چیزها را نمی‌داند و بعد از یک مدت می‌فهمد که طرف چه جور آدمی است. شاید ایده‌آل من نبوده است و ایده‌آل خیلی‌های دیگر باشد. من زندگی خودم را دارم و وقتی می‌بینم کسی معیارهای مرا ندارد، دلیلی ندارد که ادامه بدهم یا در رابطه باشم و ترجیح می‌دهم آن چیزی را که در زندگی الویتم است، پیگیری کنم. این خانم برای من مهم نبوده و نیست»

 

ترلان پروانه در واکنش به این گفت‌و‌گو در صفحه اینستاگرامش نوشت:
«هر کس بد ما به خلق گوید/ ما چهره ز غم نمی‌خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم…»گفتنی است پیش از این نیز همین رسانه با ارسلان قاسمی گفت و گویی انجام داده بود و در مورد شایعه ازدواج وی با ترلان پروانه, سوالاتی پرسیده بودند که ارسلان قاسمی نیز در پاسخ گفته بود, که عاشق فردی دیگر است. و ترلان پروانه نیز پس از پر سر و صدا شدن این مصاحبه, پست زیر را در استوری اینستاگرامش منتشر نمود.

 

ترلان پروانه و حواشی زندگی خصوصی اش (عکس)

 

اینکه یک رسانه, مسائل روابط شخصی یک بازیگر جوان را پیش از ستاره شدن وی, دست مایه جذب مخاطب و افراد حاشیه دوست قرار دهد, بدون توجه به آسیبی که به لحاظ موقعیت و جایگاه وی چه در میان مردم و چه در میان جامعه بازیگری به وی وارد خواهد ساخت, حرکتی زرد و ناشایست می باشد.

 

در واقع تمام رسانه های مستقل, و ابسته به مخاطبان هستند, اما گاهی رسانه ها برای جذب مخاطبان بیشتر روی به رفتاهایی می آورند که, چندان شایسته و بایسته ی یک رسانه فرهنگی نبوده و نیست.به هر حال هنوز هم مسائل و موارد مهم تری برای پردازش از سوی رسانه ها, در این برهه از تاریخ سینمای ایران, که بازیگران سرشناس مدام بر بحرانی شدن وضعیت سینما و بازیگری هشدار میدهند, وجود دارد.

 

علی رغم اینکه اکثر موضوعات حاشیه ای با استقبال مخاطبان مواجه می شوند, وقتی برخی از مقالات سینمایی سودمند که به دور از حاشیه پردازی نوشته شده اند, و یا حتی برخی از مصاحبه ها که به طور کلی به دور از فضای زرد و مسائل بسیار خصوصی هنرمندان باشند, مورد استقبال قرار می گیرند, پس هنوز می توان به دور از رفتار ضد فرهنگی در فضای مجازی, به مسائل فرهنگی مشغول گردید, و سطح سلیقه و ذائقه مخاطبان را دچار سقوط و انحطاط نکرد.

 

چرا که با ادامه ی این رفتارهایی که با رسالت رسانه ی فرهنگی در تناقض است, می توان باعث آسیب های جدی تر به بدنه سینما گردید. و جدای از آن با دادن خوراک ضد فرهنگی به ذائقه مخاطبان, به مردم نیز خیانت نموده ایم. امید است که رسانه ها و مردم با تمرکز بیشتر به مسائل فرهنگی و دوری از تمرکز بیش از حد بر حاشیه ها, علاوه بر کمک به بدنه ی اصلی سینما, به شعور خود به عنوان مخاطب احترام بیشتری بگذاریم.

 

ترلان پروانه و حواشی زندگی خصوصی اش (عکس)