وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فیلم تسخیر دو پسر توسط جن هنگام احضار ارواح +عکس و فیلم

فیلم تسخیر دو پسر توسط جن هنگام احضار ارواح +عکس و فیلم

فیلم تسخیر دو پسر توسط جن هنگام احضار ارواح +عکس

 

ارتباط با عالم ارواح و اجنه همیشه خطرآفرین بوده و بزرگان دین ما را از انجام ان نهی کینند . در هنگام احضار ارواح معمولا اجنه هستند که به سراغ آدمها می آیند و این اتفاق میتواند منجر به ایجاد صدمات جبران ناپذیر جسمی و روحی شود و زندگی اشخاص را دگرگون سازد . به گزارش ایران ناز دو نوجوان هنگام احضار ارواح دچار مشکلات ترسناکی شدند.روح هايي که از بدن دو نوجوان خارج نمي شدند . اين اتفاق باورنکردني پس از احضار روح رخ داد

 

در اين ويدئو دو نوجوان در حالي که کلماتي را زمزمه مي کنند شديدا اطرافيانشان را تهديد مي کنند.

 

دانلود ويديو

 

در ويدئويي که به تازگي منتشر شده است دو نوجوان گرفتار شده در حال احضار روح را به تصوير مي کشد. در اين ويدئو اين دو نوجوان به علت ترس و وحشت ناشي از کار خود در حالي که غش کرده و دچار تشنج هستند ديده مي شوند. همچنين آنها با زمزمه کلماتي اطرافيان خود را شديدا تهديد مي کنند.

 

فیلم تسخیر دو پسر توسط جن هنگام احضار اردواح +عکس و فیلم

 

بنا به گفته رسانه هاي محلي اين دو نوجوان با استفاده از يک روح و با کمک دستورالعمل يک کتاب، قصد احضار روح و ارتباط با ارواح را داشتند که دچار اين حالت شدند. گفته مي شود اين دو هيچ اعتقادي به لوح احضار نداشتند و تنها از سر کنجکاوي و براي سرگرمي دست به اين کار زدند.

 

مادر يکي از اين دو نوجوان در شرح ماجرا گفت: ناگهان متوجه چيز عجيبي شدم. انگار پسرم با صداي شخص ديگري حرف مي زند. گفتني است؛ در ادامه اطرافيان اين دو نوجوان با ديدن اين صحنه ها بلافاصله با پليس تماس گرفته و اين دو با انتقال به محلي خاص تحت درمان قرار گرفتند.  .

 

مطالب مرتبط:

 

زندگی وحشتناک و واقعی این زن جوان با ارواح!!

 

دعاها و روشهای قرآنی برای رفع اذیت جن

 

دانستنی هایی درباره ی روح حیوانات

 

عکس های عجیب حضور یک جن و سپاه اجنه در تعزیه