وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش روش تغییر شماره در تلگرام +عکس

آموزش روش تغییر شماره در تلگرام +عکس

آموزش روش تغییر شماره موبایل در تلگرام +عکس

 

ممکن است برای شما هم پیش امده باشد که قصد خاموش کردن سیمکارت خود را دالشته باشید اما بخاطر حساب کاربری تلگرام و گروهها و کانالهای مهمی که درآن عضو هستید چاره ای نداشتید. یا ممکن است بخواهید سیمکارت خود را بفروشید و از اینکه کسی به تلگرام شما دسترسی داشته باشد نگران باشید برای همین بخواهید تلگرامتان را حذف کنید ولی تکلیف صدها کانال و گروهی که عضو هستید را ندانید . در این بخش از سایت ایران ناز به شما روشی آموزش میدهیم تا با آن بتوانید گروهها و کانالهای تلگرامی خود را به شماره جدیدتان منتقل کنید . در ادامه نحوه تغییر شماره تلفن در حساب کاربری تلگرام را در قالب یک اینفوگرافی ارائه کرده ایم.

 

به گزارش ایران ناز بسیاری از کاربران تلگرام به دلایل مختلف از جمله واگذاری و… میخواهند شماره حساب کاربری تلگرام خود را تغییر دهند یا به عبارت دیگر کل اطلاعات و گفتگو های خود را به شماره جدید منتقل کنند.

 

آموزش روش تغییر شماره در تلگرام +عکس

 

نرم افزار تلگرام امکان تغییر شماره را دارد.با این ویژگی تمام اطلاعات کاربری و چت ها و تبادلات دیتای شما به شماره جدید منتقل میشود و از بین نمیرود.برای تغییر شماره میتوانید به اینفوگرافی بالا مراجعه کنید. (برای مشاهده و دریافت اینفوگرافی در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید)

 

در نرم افزار تلگرام به قسمت تنظیمات رفته در قسمت info بالای یوزرنیم جایی که شماره تلفن شما نوشته ضربه بزنید و وارد شوید

 

در صفحه جدید Change Number را بزنید و شماره جدید را وارد کنید ( توجه داشته باشید سیم کارت جدید حتما فعال و قابلیت دریافت پیامک داشته باشد و البته حساب فعال تلگرام  یز نداشته باشد .)کد فعال سازی برای شماره جدید ارسال میشود. کد را وارد کرده و تایید را بزنید .اطلاعات به حساب جدید منتقل شد.

 

توصیه ما به شما قبل از واگذاری سیم کارت استفاده از این روش است.

 

 

مطالب مرتبط:

 

بیوه شدن دختر دبیرستانی پس از صیغه شدن تلگرامی

 

تازه ترین جوک های خنده دار توئیتر و تلگرام