وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)

 

با پیشرفت علم پزشکی دیگر بسیاری از افراد دغدغه پیر شدن و چروک های پوستی را ندارند لیفت با نخ سیلوئت چیست ؟امروزه لیفت صورت نسبت به گذشته طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است؛ چرا که دیگر خبری از جراحی های سنگین و دردآور نیست و با پیشرفت علمی می توان با نخ های مخصوص پوست صورت را لیفت کرد.

 

شاید اسم لیفت با نخ سیلوئت را زیاد شنیده باشید و کنجکاو باشید که چگونه این روش ادعا بدون درد و خون ریزی قادر است صورت شما را جوان تر از پیش کند؟! دکتر خیرخواه متخصص پوست، مو و زیبایی در مورد این روش به خصوص لیفت با نخ سیلوئت توضیح می دهد.

 

تاریخچه سیلوئت

این نخ پر کاربرد ترین نخ حیطه زیبایی برای انجام عمل لیفتینگ است در سال 2005 فردی بنام کلوستر از نخ هایی یک جهته از جنس پروپیلن برای لفتینگ استفاده کرد سپس مطالعاتی علمی در رابطه با مزایا و عوارض ان انجام شد.

 

سالها بعد پزشک دیگری بنام سولامانتزه انواع باربد دو جهته را جهت پیشگیری و بهبود پتوز ها یا افتادگی های پوستی بررسی کرد BiDEIRECTIONAL BARBEDتحقیقات و بررسی ها برای ابداع روش غیرجراحی به ابداع نوع دیگری نخ لیفت بنام APTOS SUTURE منجر شد.

معایب چون

– عدم ماندگاری طولانی

– مهاجرت نخ

– قابل لمس بودن نخ

– یا خروج آن را بدنبال داشت

نخ آپتوس از پروپیلن غیر قابل جذب ساخته شده بود باز هم خیلی مورد قبول قرار نگرفت.

 

چرا لیفت با نخ سیلوئت را جوانسازی بدون جراحی تهاجمی می نامند؟

زیرا با روشی بسیار کم تهاجم به پزشک شما اجازه می دهد با هنری ویژه پوستتان را فقط در 30 دقیقه بالا بکشد این تکنولوژِی خارق العاده اما واقعی بوده و پنجره ایی تازه را در علم زیبایی رو به شما باز نموده است، لیفت با نخ سیلوئت هیچ گونه اسکاری بر جای نگذاشته وبه شکلی موفقیت آمیز در تمام نواحی صورت و گردن قابل استفاده بوده و ظاهری جوانتر به فرد می دهد مدت زمان بهبود ناچیز بوده و بیمار سریعا به زندگی اجتماعی خود باز می گردد.

 

چه موقع من نیاز به استفاده از لیفت با نخ سیلوئت دارم؟

با افزایش سن کم کم لک ها و چروک های پوستی پدیدار شده و بافت زیر پوستی شامل عضله و چربی تحلیل می رود و خطوط پوستی عمیق می شوند عامل آن کاهش ساخت کلاژن نوع یک است که با این روند زوایا و برجستگی های صورت رو به صاف شدن می روند و الاستیسیته یا قابلیت کشسانی پوست کاهش می یابد خط خنده عمیق تر شده و پلک ها و گوشه های دهان دچار افتادگی می شوند و به چهره شخص ظاهری منفی و خسته می دهند.بهتر است هر چه زودتر از نخ قابل جذب سیلوئت برای بهبود این مشکل استفاده کرد.

 

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)

 

افراد کاندید برای لیفت با نخ سیلوئت چه سنی بایستی داشته باشند؟

ایده آل ترین افراد برای لیفت با نخ سیلوئت افرادی هستند که نشانه های پیری اندکی در صورتشان ایجاد شده و نیاز به لیفتینگ مختصر دارنداغلب این کار در بین زنان با میانگین سنی 35 تا 45 سال دیده می شود این افراد به علت افتادگی پوست در ناحیه فک در قسمت میانی صورت یا به علت تورم زیر چشم ها یا ناحیه گردن لیفت با نخ سیلوئت را انجام می دهند

 

افراد پیر از این روش به جای جراحی های سنگین استفاده می کنند تا یک پشتیبان برای نواحی افتاده پوست خود قرار دهند تا پوست بالاتر رود.از دیگر کاندیدهای این روش افرادی هستند که لیفتینگ صورت و گردن به روش جراحی روتین انجام دادند و اکنون دچار مختصری افتادگی پوست شدند بسیاری از پزشکان از این روش در کنار سایر روش های درمانی استفاده می کنند که شامل لیفتینگ چانه گردن یا ابرو و غیره است در صورتی که تمایل به انجام این کار دارید باید از عوارض و خطرات این کار آگاه باشید.

 

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)

 

نواحی که می توانند از لیفت با نخ سیلوئت سود برند کدام نواحی هستند؟

– ابرو

– قسمت میانی صورت

– افتادگی نیمه پایین صورت

به گزارش ایران ناز در روش لیفت با نخ سیلوئت، نخ مخصوص وارد پوست نواحی افتاده صورت شامل ابرو –چین نازولبیال یا خط خنده –یا گردن شده و آنها را بالا می کشد.سیلوئت سافت دوجهته قابل جذب Silhouete soft bidirectional reabsorbabale suture لیفت با نخ سیلوئت به فرد بهترین روش فاقد جایگزین با حداقل تهاجم و بهترین نتیجه را تقدیم کرده است که نتایج آن حداقل 18 ماه ماندگاری دارند این نخ از مواد قابل جذب از جنس پلی لاکتیک اسید بوده 8 مخروط قابل جذب با گره هایی در فواصل 5 میلیمتری در طول آن فیکس شده است.

 

در قسمت مرکزی نخ ناحیه ای در حد 2سانتی متر فاقد مخروط است از این نقطه به بعد چهار مخروط موجود اند که در جهت مخالف سایر مخروط ها تعبیه شده اند به همین دلیل به این نوع نخ دو جهته می گویند. نخ سیلوئت انواع دیگری چون 12 و 16 مخروطه نیز دارد.

 

روند قابل مشاهده لیفت با نخ سیلوئت چه زمانی است؟

روند مورد انتظار در موارد استفاده از لیفت با نخ سیلوئت دوجهته بدین ترتیب است که بلافاصله در هر ناحیه استفاده شود لیفتینگ واضح و آنی و موثر و بدون عارضه رویت می شود .آیا لیفتینگ با نخ نیاز به بستری در بیمارستان دارد یا در مطب قابل انجام است؟این پروسه به راحتی در مطب قابل انجام است و نیازی به بیمارستان ندارد و صرفا با ایجاد بی حسی موضعی تزریقی چند سوراخ کوچک نخ وارد شده و وپروسه انجام می شود.

 

آیا لیفت با نخ سیلوئت عارضه دارد؟

خیر-تا کنون عارضه جدی از لیفت با نخ سیلوئت مشاهده نشده تنها عارضه کبودی مختصر و تورم است که عرض چند روز رفع می شود.عارضه دیگر فرو رفتن مختصر پوست در ناحیه ورود نخ است که ظرف چند روز به حالت قبل باز می گردد.هر گونه افتادگی و ناهمواری پوست پس از لیفتینگ با نخ ماکزیمم تا 1 هفته رفع می شود.

 

علاوه بر اثر آنی لیفتینگ آیا بعد از آن اثرات مفید دیگری قابل مشاهده اند؟

علاوه بر اثر آنی تا چندین ماه پس از لیفت با نخ سیلوئت رخ میدهد که به شکل برجسته تر شدن گونه و بهبود افتادگی های فک بدلیل فعال شدن کلاژن سازی است افزایش اثرات تا حدود 6 ماه بعد نیز دیده می شوند.

 

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)

 

توصیه های قبل از لیفت با نخ سیلوئت چیست؟

ممکن است پزشک توصیه کند از نیمه شب قبل چیزی نخوریدو براساس شرایط فرد ممکن است آنتی بیوتیک خوراکی قبل از عمل تجویز شود.

 

پروسه عمل لیفت با نخ سیلوئت چگونه است؟

در این روش در نقاط تعیین شده ای جراح سوراخ های کوچکی ایجادکرده و سوزن نخ لیفتینگ را از این سوراخ ها وارد و وارد بافت می کند.قسمت انتهایی نخ در نواحی بافتی گیر افتاده وبه صورت قلاب شده و ناحیه را بالا می کشد در این روش از برش پوست و لوازم جراحی چون قیچی خبری نیست لذا هیچ گونه اسکاری به جا نمی گذارد و به لیفتینگ مرسوم صورت کمک شایانی می کند.

 

جدیدترین نوع لیفت پوست با نخ (عکس)