وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جلو انداختن عید کریسمس برای پدری که رفتنیست +عکس

جلو انداختن عید کریسمس برای پدری که رفتنیست +عکس

جلو انداختن عید کریسمس برای پدری که رفتنیست

 

مردی که آرزوی فرزند دار شدنش بتازگی برآورده شد اینقدر زنده نمی ماند تا اولین کریسمس را با پسرش جشن بگیرد . به گزارش ایران ناز این مرد جوان انگلیسی بخاطر اینکه میداند بخاطر بیماری اش تا کریسمس 2017 زنده نمیماند با برگزاری جشن کریسمس زودهنگام به آرزوی بودن در اولین جشن کریسمس زندگی پسرش دست یافت . به گزارش ایران ناز این مراسم تلخ و ناراحت کننده برای این پدر که قبل از کریسمس خواهد مرد با برف مصنوعی برگزار شد .

 

جلو انداختن عید کریسمس برای پدری که رفتنیست +عکس

 

به گزارش ایران ناز مرد انگلیسی که آرزوی دیدن نخستین جشن کریسمس پسر خردسالش را داشت، وقتی فهمید بیماری‌اش وخیم ترشده وفرصت چندانی برای زندگی ندارد، با برف مصنوعی زمستان را جلو انداخت و در کنار خانواده‌اش جشن گرفت.

 

«جی کلارک» 41 ساله و همسرش سال‌ها درحسرت داشتن فرزند بودند تا اینکه با روش‌های درمانی بالاخره بچه دارشدند.اما درست زمانی که این تلاش‌ها نتیجه داد، مرد جوان گرفتار سرطان بدخیمی شد. از آنجا که وضعیت سلامت او هر روز وخیم‌تر می‌شود پزشکان مدت زمان زندگی او را بسیارکوتاه خواندند. به همین دلیل مرد بیمار که آرزوی دیدن نخستین کریسمس فرزندش را داشت در 10 ماهگی پسرش با استفاده از برف مصنوعی و دعوت از یک بابانوئل و خرید هدایای ویژه جشنی خاطره انگیز درکنار خانواده‌اش برگزار کرد

 

مطالب مرتبط:

 

بهترین اس ام اس سال نو میلادی 2016 کریسمس

 

کارت پستال و عکس های زیبا برای تبریک کریسمس 2016