وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنین عجیب 35 ساله در شکم پیرزن 75 ساله +عکس

جنین عجیب 35 ساله در شکم پیرزن 75 ساله +عکس

جنین عجیب 35 ساله در شکم پیرزن 75 ساله

 

تیم پزشکی از آنچه در بررسی آزمایشات یک پیرزن 73 ساله میدید متحیر و شگفت زده شد . به گزارش ایران ناز ، یک گروه پزشکی در الجزایر متوجه وجود جنینی 35 ساله در شکم پیرزنی 75 ساله شدند! این جنین که در بارداری خارج از رحمی شکل گرفته بود درون شکم مادر میمیرد و تبدیل به توده ای سفت میشود. به گزارش ایران ناز پيدا شدن این جنين مرموز در شکم پير زن 75 ساله ماجراي عجيبي را رقم زد.در پديده اي منحصر به فرد،  تيم پزشکي در الجزاير پس از بررسی های پزشکی بعلت درد شکم پیرزن متوجه وجود جنين 35 ساله در شکم يک پيرزن 73 ساله شدند . جالب اینجاست که به گزارش ایران ناز اين پيرزن طي سال هاي گذشته متوجه وجود اين جنين نشده بود و قضيه زماني مشخص شد که احساس درد کرد.

 

داستان از اين قرار است که در روز سه شنبه 25 اکتبر (4 آبانماه) تيمي از پزشکان در شهرک “تمالوس” در غرب ايالت “سکيکده” الجزاير به زن سالخورده اي برخورد کردند که به مدت 35 سال جنين سنگ شده اي را با خود حمل مي کرد.

 

جنین عجیب 35 ساله در شکم پیرزن 75 ساله +عکس

 

پزشکان پس از انجام آزمايش هاي راديولوژي و سي تي اسکن متوجه وجود اين جنين شدند.پزشکان دريافتند که جسم عجيبي در شکم اين پيرزن و نه در داخل رحم، وجود دارد. پس از آن مشخص شد که جنين سنگ شده به وزن 2 کيلوگرم، به مدت 35 سال در شکم اين پيرزن وجود داشته است. نکته عجيب تر اين است که اين جنين تا ماه هفتم رشد کرده و دست و پا و سر و شکم آن شکل گفته است اما حالت سنگي گرفته است.

 

تصاوير راديولوژي، در پديده اي نادر جنين سنگي را نشان داد که بيشتر شبيه موميايي فراعنه است. تمام اعضاي بدن اين جنين در بيرون از رحم شکل گرفته است بدون اينکه باعث خونريزي داخلي براي مادر شوند يا با ايجاد عفونت، جان او را به خطر بيندازد.

 

اين پيرزن نيمي از عمر خود را با اين جنين سرکرده بدون اينکه متوجه وجود آن شود. جالب اينجاست که در اين مدت جنين سنگي هيچ نوع بيماري ديگري را براي مادر ايجاد نکرده و در تمام مدت زياني به وي نرسانده است. البته پس از گذشت تمام اين سال ها، چيزي که باعث مراجعه زن به پزشک شد ارتباطي به وجود اين جنين سنگي نداشته است. اين پيرزن بدون خارج  کردن جنين سنگين از شکمش، به بيمارستان بوحاره در سکيکده برگردانده شد.

 

گزارش هاي پزشکي فقط 300 مورد نادر از سنگ شدن جنين را در سراسر جهان شناسايي کرده اند که اولين مورد آن به سال 1582 ميلادي برمي گردد و مربوط به يک زن 68 ساله فرانسوي است که يک جنين سنگي را به مدت 28 سال در شکم خود نگه داشته بود. اين جنين پس از مرگ وي کشف شد

 

مطالب مرتبط:

 

خانمی که 61 سال حامله بود !!

 

ازدواج جنجالی پیرمرد 71 ساله با پیرزن 114 ساله (عکس)