وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حراجی دم 20 سانتی پسر هجده ساله هندی (عکس)

حراجی دم 20 سانتی پسر هجده ساله هندی (عکس)

این پسر 18 ساله هندی با دم بیست سانتی اش همه را نیز شوکه کرد.یک نوجوان 18 ساله که در پایین ستون فقرات”دمی” به طول ۲۰ سانتی متر داشت تحت جراحی قرار گرفت و پزشکان این”دم” را قطع کردند. این دم از چهارده سالگی در پشت این نوجوان شروع به رشد کرد

 

و از آن زمان تا کنون طول آن به بیست سانتی متر رسید.تاکنون او و خانواده‌اش که ساکن ناگپور در هند هستند، این موضوع را به دلیل آن که مورد آزاردیگران قرار نگیرند، از همه مخفی کرده بودند.آنها در نهایت پس از پیدا شدن استخوان در داخل دم و افزایش طول آن که دیگر پنهان نگه داشتنش مشکل شده بود به دکتر مراجعه کردند.

 

حراجی دم 20 سانتی پسر هجده ساله هندی (عکس)

 

تصور می‌شود این طولانی‌ترین دمی باشد که تا به حال در بدن انسان ثبت شده است، هر چند چنین مواردی بسیار نادر است.پزشکان می‌گویند دم این نوجوان ممکن است زمانی که او در رحم مادر بوده در ستون فقرات تشکیل شده باشد و تنها پس از بزرگ شدن در خارج بدن دیده شده است.

 

پرامود گیری، دکتر جراح گفت: “برزگ شدن این دم بر پشت این پسرفشار آورده بود.”او همچنین افزود: “این دم از لحاظ زیبایی و روانی برای این پسر نگران کننده بود.”چنین چیزی زمانی پدید می‌آید که قسمت پایین ستون مهره‌ها تخت شود. قرار است این نوجوان تا چند روز دیگر از بیمارستان مرخص شود.