وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

جزایر مثلث برمودا در قاره ایالات امریکا واقع شده اند و تا به حال هیچ انسانی نتوانسته از آن جا دیدن کند و تندرست برگردد, درمورد این مکان همه ي وقت حرف ها و سخنانی رواج داشته هست.

 

«مثلث برمودا» یکی از شگفت‌انگیزترین مناطق جهان هست که در اقیانوس اطلس واقع شده و قرن هاست که انسان از درک ماهیت اصلی آن درمانده هست. کریستف کلمب اولین فردی بود تغییرات عجیب و غریب قطب‌نما و دیدن‌ي زبانه‌هاي بزرگ آتش در این منطقه را گزارش کرد.

 

کشتی ها و هواپیماهای متعددی در نتیجه ورود به مثلث برمودا درون آن بلعیده شده اند. با این که مقالات و کتب متعددی در ارتباط با این پدیده‌ي کمتر شناخته شده نوشته و منتشر شده هست, اما هنوز هم مسائلی هست که احتمالاً از آنها بی‌خبر باشید.

 

گرچه گفتنی هست که نظریات علمی و فراطبیعی متعددی در ارتباط با مثلث شیطانی ارائه شده که معلوم نیست کدام یک به واقعیت نزدیک تر هست. به طور مثال, پاره‌اي از دانشمندان ادعا می کنند که مثلث برمودا, دریچه اي به دنیایی دیگر هست و هواپیماها و کشتی‌ از آن طریق وارد آن جهان می شوند.

 

یکی از دلایل علمی مطرح شده در مورد آن نیز وجود گاز متان هست.در همین راستا در زیر ۱۰ واقعیت دیدنی در مورد مثلث را برشمرده ایم که احتمالا از خواندن آن‌ها شگفت‌زده شوید.

 

۱- تحقیقات رسمی

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

با این که وسایل نقلیه دریایی و هوایی متعددی در گذر از این محدوده درون مثلث برمودا بلعیده و مفقود الاثر شده اند, اما هرگز هیچ‌گونه پژوهش و آزمایش رسمی از طرف دولت کشور آمریکا در مورد این پدیده صورت نگرفته هست.بی تردید تصور همۀ ما این هست

 

که پس از ناپدیدشدن هزاران انسان در این منطقه عجیب و وحشتناک, دولت ایالات امریکا, با تخصیص سرمایه به گروه هاي تحقیقاتی, کوشش در کشف واقعیت حکایت داشته باشد. اما مسئول دولتی این کشور, مثلث برمودا را پدیده‌اي غیرعادی نمیدانند. به همین دلیل هست که آزمایشاتی که تا به حال در این منطقه انجام شده, از طرف موسسات خصوصی بوده هست.

 

۲- توفان احتمالی

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

خلبان «بروس گرنون» از سال ۱۹۶۷ تا به حال چندین بار بر فراز مثلث برمودا پرواز کرده هست. اما در دسامبر سال ۱۹۷۰, او پروازی به منطقه داشت که خاطره آن هرگز از ذهنش پاک نخواهد شد. او به همراه همکارش, از آندروس باهاماس بلند شد, هنگامی که هواپیما به نزدیکی مثلث آدمکش رسید,

 

انها متوجه شدند که ابرها در بلندی بسیار کم و نزدیک به سطح اقیانوس اجتماع کرده اند. هنگامی که به ابرها نزدیک شدند, این اجتماع بزرگ تر شد.خلبان یاد شده, کوشش میکند فاصله خود از زمین را چندان کرده و ارتفاعش را افزایش دهد. اما ابرها, هواپیما را احاطه کرده و قدرت هر گونه واکنشی را از وسیله نقلیه می‌گیرند. در این اجتماع وحشتناک, ابرها کاملا سیاه بوده و فلاش هاي نوری روشنی داشتند.

 

خلبان در این ارتباط تعریف می‌کند که آنها برای برج مراقبت دایما سیگنال مخابره می‌کردند اما برج مراقبت هیچ نشانی از هواپیما را نمی توانسته ردیابی کند. اما در نهایت تیم خلبانی پیروز میشود تا هواپیما را به پالم پیچ هدایت کند.بعدها این طور گزارش شد که این پرواز که باید ۷۵ دقیقه به طول می انجامید, در عرض ۴۷ دقیقه به مقصد رسید. هنوز هیچ علت و توضیحی در ارتباط با این حادثه عجیب ارائه نشده هست.

 

3- مثلث برمودا خواهری در اقیانوس آرام دارد

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

با این که گفته میشود که مثلث برمودا یک پدیده و منطقه منحصر به فرد در جهان هست, اما برخی گمانه‌زنی‌ها در ارتباط با وجود نمونه نمونه آن در دل اقیانوس آرام نیز وجود دارد. بر زمینه برخی از گزارش ها غیررسمی, خواهر مثلث برمودا در یکصد کیلومتری از ساحل توکیو واقع شده هست

 

و هیچ توضیح و توجیه علمی برای فعالیت هاي فرازمینی آن وجود ندارد.در دهه ۱۹۵۰ میلادی, وسیله نقلیه اي که ۷۰۰ سرباز را حمل می‌کرد در این منطقه مفقود الاثر شدند. همین طور گزارش ها متعددی مبنی بر گم و غیب شدن ده ها کشتی و هواپیما در این منطقه منتشر شده هست.

 

4- مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی زیر آب اقیانوس آرام

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

با این که گفتیم هیچ‌گونه تحقیقات رسمی و دولتی در مثلث برمودا انجام نمی‌شود, اما باید بدانید که دولت ایالت متحده ایالات امریکا, ساختمان ویژه اي در باهاماس ساخته که رو به این سوراخ اقیانوسی هست. ایران ناز این ساختمان به مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی دنیای زیر آب اقیانوس آرام تعلق دارد که نیروی دریایی ارتش ایالات امریکا, سلاح ها و زیردریایی هاي خود را در آن موردآزمایش قرار میدهد.

 

5- ارتباط با آتلانتیس

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

برخی اعتقاد دارند که بین سرزمین گم‌شده‌ي آتلانتیس و مثلث برمودا, ارتباط نزدیکی وجود دارد. علت این ادعا نیز تشابهات بسیاری هست که این دو با هم دارند. آتلانتیس در اسطوره هاي یونانی, یک جزیره افسانه اي هست و به گزارش افلاطون, این جزیره وسیع در نتیجه توفان و سیل شدید,در عرض یک شبانه روز به طور کامل به زیر آب رفته و مفقود الاثر شد.

 

افلاطون تردید داشت که هرگز علامت‌اي از این سرزمین گمشده به دست آید. او در مکتوبات خود نوشت «اقیانوس در آن نقطه به مکانی غیرقابل عبور و جستجو تبدیل شده هست».در مورد این که آتلانتیس وجود خارجی داشته یا یک شهر تخیلی بوده, هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. اما افرادی که به این افسانه یقین دارند, میگویند که آتلانتیس پس از آخرین یخبندان زمین توسط مثلث برمودا بلعیده شده هست.

 

– مثلث برمودا واقعا مثلثی‌شکل نیست

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

این منطقه در میان سن خوآن, پورتوریکو و میامی فلوریدا واقع شده هست و واقعا مثلثی نیست. مثلث برمودا هیچ مرز تعیین شده اي ندارد و ناپدیدشدن در هر سه گوشه فرضی, مرکز و پیرامونش آن صورت می‌گیرد.

 

7- از کار افتادن قطب‌نما

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

در دسامبر سال ۱۹۴۵, پنج بمب افگن نیروی دریایی از فلوریدا حرکت کردند تا یک‌سری آزمایش ها هوایی را به انجام برسانند. اما قطب‌نمای آنها در مسیر از کار افتاد و رهبر این ماموریت توانایی تشخیص مسیر درست را نداشت. هر 5 جنگنده پشت سر وی بدون هدف پرواز می‌کردند. بالاخره, سوخت هواپیماها به اتمام رسید و ناچار شدند روی سطح آن فرود بیایند. این تنها موردی نیست که از کار افتادن قطب نما در مثلث برمودا در آن گزارش شده هست.

 

۸- وجود گازهای متان

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

در گزارش ها متعددی وجود گاز متان در مثلث برمودا تایید شده هست. این گاز در میزان شناوری آب تاثیر گذاشته و باعث می‌شود تا کشتی ها با سرعت بیشتری غرق شوند. این گاز هم‌چنین توانایی فوران کردن و سوزاندن هواپیماهای در حال پرواز را نیز دارد. برخی معتقدند همین فرمایش پاسخگوی شمار زیادی از رویددهای غیرطبیعی گزارش شده در مورد مثلث برموداست که شامل فلاش هاي نوری و زبانه اي آتش می شوند.

 

۹- مثلث برمودا قابل شناسایی نیست

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

با این که سه راس مثلث برمودا تعیین شده هست, اما این منطقه در دنیای حقیقی قابل تشخیص نیست. مثلث برمودا را در هیچ نقشه اي در جهان نمیتوانید پیدا کنید. نیروی دریایی ارتش ایالات امریکا آن را اقیانوس باز می نامد. این مثلث فرضی, محدوده ي قابل تشخیصی در محل ندارد.

 

۱۰- مثلث برمودا بسیار وسیع هست

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)

 

وقتی در عکس هاي شاهد مثلث برمودا هستید, احتمالاً تصور کنید که کوچک و محدود هست, اما باید بدانید این منطقه شیطانی و مرگبار حدود 805 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد و از مرز جنوبی فلوریدا نخست شده و تا پورتوریکو ادامه دارد.گودی آب هاي این منطقه بسیار چندان هست

 

بطوری که تا به حال هیچ اثری از کشتی ها و هواپیماهای غرق شده در آن به دست نیامده هست. برخی از مطالعات نشان میدهند که در کفِ این اقیانوس, کوه هاي نوک تیز, گودال هاي بسیار عمیق و دره هاي تنگ و عمیق بیشماری وجود دارد.

 

حقایق بسیار عجیب در مورد مثلث برمودا (عکس)