وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خوردن این نوع شکلات ها اصلا توصیه نمی شود

خوردن این نوع شکلات ها اصلا توصیه نمی شود

خوردن شکلات و کاکائو یکی از لذت بخش ترین کارها به حساب می اید اما بعضی از این شکلات ها عوارض بسیار زیادی دارد..مهندس زهره پور احمد, کارشناس ارشد سازمان غذا و دارو گفت: شکلات فرآورده ای است که باید در تهیه آن از کره کاکائو استفاده شود. کره کاکائو طی چندین مرحله فرآیند از دانه کاکائو استخراج می شود. عمده اسید چرب شکلات، اسید چرب استئاریک است که تقریبا خنثی است.در شکلات بیش از ۱۸ درصد کره کاکائو باید استفاده شود و با توجه به نوع محصول تولیدی، از پودر کاکائو، شیر خشک، شکر، مغزهای خوراکی و… استفاده می شود.

 

آنچه اهمیت دارد، لزوم استفاده از کره کاکائو است و تولید شکلات با کره کاکائو فرآیندی پیچیده و ظریف است و مستلزم تکنولوژی و دانش فنی است و در حال حاضر نکته قابل توجه این است که به دلیل قیمت بالای کره کاکائو و تکنولوژی استفاده از آن برخی تولیدکنندگان اقدام به تولید محصولی شبیه به شکلات ولی با استفاده از روغن جانشین کره کاکائو که برای قلب و عروق مضر است، می کنند.

 

این محصول ارزان تر و بسیار ساده تر تهیه می شود.هنگام تهیه شکلات حتما به قسمت مواد متشکله آن توجه شود و با دیدن کلمه CBS یا روغن جانشین کره کاکائو بدانید که در این فرآورده از مشتقاتی استفاده شده است که شاید برای سلامتی مضر باشد و با دانش و آگاهی نسبت به خرید اقدام نمایید.