وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خیانت زن و برادر شوهر مرد جوان را طعمه گرگها کرد

خیانت زن و برادر شوهر مرد جوان را طعمه گرگها کرد

خیانت زن و برادر شوهر مرد جوان را طعمه گرگها کرد

 

زن جوان بخاطر رابطه نامشروعش با برادر شوهر ، همسرش را طعمه ی گرگها کرد ! به گزارش ایران ناز جسد مرد جوان در حالیکه بشدت سوخته و بقیه اندامش طعمه ی گرگهای وحشی شده بود در اطراف اردبیل پیدا شد . اما شومتر از این ، ماجرای دردناکیست که باعث شده این بلا بر سر این مرد جوان بیاید !

 

به گزارش ایران ناز ماجرا ازین قرار است  که پنجشنبه گذشته گزارش کشف جسد سوخته اي در اطراف شهر اردبيل
به پليس آگاهي استان و بازپرس جنايي اعلام شد. با توجه به اينکه جسد سوخته توسط گرگ ها دريده شده بود، امکان شناسايي اش وجود نداشت.

 

درحالي که کارآگاهان، تحقيقات تخصصي براي افشاي راز قتل را آغاز کرده بودند،آنها دريافتند، زني با مراجعه به دادسرا از گم شدن همسرش خبر داده است.

 

با اين سرنخ تحقيقات تخصصي آغاز شد و زن جوان به عنوان نخستين مظنون درماجراي گم شدن همسرش تحت بازجويي قرار گرفت. اوکه ابتدا منکر هر گونه اطلاعاتي دراين باره بود، وقتي تحت بازجويي قرار گرفت به قتل مرد جوان با همدستي برادرزاده شوهرش اعتراف کرد.

 

به اين ترتيب همدستش نيز دستگير و مشخص شد آنها پس از قتل، جسد را آتش زده و در اطراف شهر رها کرده اند.ناصر عتباتي دادستان عمومي و انقلاب مرکز استان اردبيل دراين باره گفت:قاتلان با اعلام گم شدن مرد جوان قصد گمراه کردن مأموران قضايي و انتظامي را داشتند که خوشبختانه با رسيدگي ويژه به پرونده نقشه آنها ناکام ماند و مشخص شد اين دو فرد به دليل ارتباط غيراخلاقي با يکديگر، براي قتل مرد جوان برنامه ريزي و آن را اجرا کرده اند.

 

در حال حاضرهردو متهم بازداشت بوده و به قتل نيز اعتراف کرده اند و پرونده براي انجام تحقيقات بيشتر در حال رسيدگي است.

 

مطالب مرتبط:

 

طلاق جنجالی این زن و شوهر بخاطر رابطه نامشروع (عکس)

 

ازدواج مادرزن و داماد پس از 2 سال رابطه نامشروع (عکس)

 

همه چیز درباره رابطه جنسی با زن در هنگام پریود