وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

داشتن چشم هایی زیبا و سالم با این راهکارها

داشتن چشم هایی زیبا و سالم با این راهکارها

داشتن چشم هایی زیبا و سالم با این راهکارها

 

چشم عضو بسیار مهمی است چرا که بعد از مغز پیچیده ترین عضو بدن انسان، چشمان اوست. برای داشتن چشمانی سالم و بینایی کافی و مناسب بایستی در عادات غذایی و مراقبت های مهم از چشمانمان بیشتر دقت کنیم. با مجله اینترنتی ایران ناز همراه باشید

 

از آن جایی که بینایی ما با بالا تر رفتن سن مان تغییر می کند، تقریبن همه ی ما پس از 65 سالگی، نیاز به استفاده از عینک و یا لنز تماسی پیدا خواهیم کرد. البته انجام آزمایش های مربوط به چشم در تشخیص به موقع مشکلات و بیماری های چشمی موثر است.

 

در کنار انجام چنین آزمایش هایی، و استفاده از عینک در صورت لزوم، شما می توانید کارهای زیادی انجام دهید تا چشم های تان تا آن جا که ممکن است سالم بمانند. در ادامه به شماری از این کار ها اشاره خواهیم کرد.

 

خوب بخورید. خوردن یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای چشمان شما دارای اهمیت است. خوردن مقدار زیادی از سبزیجات و میوه ها باعث می شود که سلامت عمومی بدن تان تضمین شود و حتا ممکن است به پیشگیری از برخی مسائل و بیماری های چشمی از جمله آب مروارید و دژنراسیون ماکولای وابسته به سن کمک کند.

 

عینک آفتابی بزنید. نور شدید آفتاب می تواند به چشمان شما آسیب بزند و ممکن است خطر ابتلا به آب مروارید را افزایش دهد. عینک آفتابی و یا لنزهای تماسی که با فیلتر UV ساخته شده اند می توانند از چشمان شما در برابر اشعه های مضر محافظت کنند.

 

سیگار کشیدن را ترک کنید. سیگار کشیدن می تواند شانس شما را در ابتلا به بیماری هایی مانند آب مروارید و AMD افزایش دهد.ورزش کنید. گردش خون مناسب و مصرف اکسیژن برای سلامت چشم بسیار مهم است.

خوب بخوابید. در هنگام خواب چشم شما از گرد و غباری که در روز وارد آن می شود، پاک می شود.