وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این دو برادر برای کشتن قاتل پدرشان به ایران سفر کردند +عکس

این دو برادر برای کشتن قاتل پدرشان به ایران سفر کردند +عکس

این دو برادر برای کشتن قاتل پدرشان به ایران سفر کردند +عکس

 

به گزارش ایران ناز پس از قتل یک دزد حرفه ای ، فرزندان این دزد برای انتقام از صاحبخانه ای که پدرشان را در حال دزدی از منزلش کشته بود ، یکی از بستگان وی را در ایران به قتل رساندند!! به گزارش ایران ناز این دو برادر که 15 سال قبل پدرشان را به خاطر سرقت وی از یک منزل و بیدار شدن و درگیری با صاحبخانه از دست داده بودند در تمام این سالها سال کینه ی مرگ پدرشان را در دل می پروراندند . بعد از گذشت این مدت پسران دزدِ کشته شده برای انتقام خون پدرشان به جستجوی قاتل ، به ایران سفر کردند .

 

به گزارش ایران ناز فرزندان يک دزد، 15 سال پس ازقتل پدرشان، براي گرفتن انتقامي کور، راهي ايران شدند و يکي از نزديکان عامل جنايت  را به جاي اوکشته وبعدهم به کشورشان بازگشتند. آنها باگذشت يک سال از جنايت، چندي قبل مخفيانه وارد ايران شده بودند که ازسوي کارآگاهان جنايي زاهدان غافلگيرشده ودراصفهان به دام افتادند.

 

نخستين روز ارديبهشت سال 94 قتل مرد ميانسالي به کارآگاهان جنايي زاهدان اعلام شد. به دنبال اعلام اين خبر، تيمي از کارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند.آنها پس ازمشاهده جسد مرد ميانسالي به نام اميردريافتند اوپشت فرمان کاميونش و با شليک گلوله به قتل رسيده است. آنها درادامه دريافتند قرباني جنايت يک دورگه ايراني، افغاني است که دائم به کشور افغانستان رفت و آمد دارد. از سوي ديگر خانواده امير در تحقيقات گفتند: يکي از اقوام‌شان 15 سال قبل در افغانستان مرتکب جنايتي شده است.به همين خاطراحتمال مي‌دهند اميرقرباني انتقام کينه جويانه شده باشد.

 

بدين ترتيب پس از بررسي‌هاي جنايي، کارآگاهان موفق به کشف راز اين جنايت شدند. آنها پي بردند دو پسر مقتول، که درزمان قتل خردسال بوده‌اند، درتمام اين سال‌ها کينه قاتل پدر را در دل پرورانده و سرانجام براي انتقامجويي عجيب، به ايران آمده و يکي از اقوام عامل قتل پدرشان را کشته و بعد هم به کشورشان بازگشته‌اند.

 

با مشخص شدن هويت اصلي عاملان جنايت، مخفيگاه‌هاي احتمالي دو برادر در ايران تحت نظر گرفته شد تا اينکه هفته گذشته کارآگاهان دريافتند دو برادر به تصور اينکه پليس ديگر در تعقيب آنها نيست، وارد ايران شده و به اصفهان رفته‌اند. کارآگاهان جنايي پس از هماهنگي‌هاي قضايي راهي اصفهان شده و آنها را درعملياتي غافلگيرانه بازداشت کردند.

 

دو برادر پس از دستگيري به زاهدان منتقل شده و به قتل اعتراف کردند. يکي از آنها به کارآگاهان گفت: «15 سال قبل پدر ما براي دزدي  به خانه‌اي در افغانستان رفته بود اما صاحب خانه بيدارشد و او را کشت اما دادگاه قاتل پدرمان رابه قصاص محکوم نکرد. مدتي بعد هم قاتل آزاد و متواري شد. اما کينه قاتل پدرمان را به دل گرفته بوديم. از طرفي در تمام اين سال‌ها مادرمان دائم ازما مي‌خواست انتقام پدرمان را بگيريم. اودائم آتش خشم و انتقام را در دل ما شعله ورنگه مي‌داشت. به همين دليل من و برادرم تصميم گرفتيم تا از قاتل پدرمان انتقام بگيرم. اما وقتي موفق نشديم خودش را پيدا کنيم تصميم گرفتيم يکي از اقوامش را به جاي او بکشيم. با اين نقشه راهي ايران شديم و مرد 34 ساله را پشت فرمان کاميونش کشتيم.» سرهنگ ابراهيم ملاشاهي، رئيس پليس آگاهي استان سيستان و بلوچستان با اعلام اين خبر به «ايران» گفت: متهمان دو برادر 23 و 26 ساله هستند که به تحريک مادرشان نقشه جنايت را اجرا کرده‌اند. آنها پس از اقرار به جنايت با قرار بازداشت موقت روانه زندان Prison شده و تحقيقات تخصصي در اين خصوص ادامه دارد

 

مطالب مرتبط:

 

خانم دادیار راز قتل مرد را فاش کرد

 

قتل به خاطر خودکشی خواهر در برج زعفرانیه

 

قتل عام فجیع خانواده توسط زن تهرانی +تصاویر

 

قتل تاجر ایرانی در فیلیپین بدست دو ایرانی + عکس

جنجال قتل مدلینگ اردبیلی سونیا فتحی + عکس