وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راهی برای نشان دادن حداکثر سرعت اینترنت 3G

راهی برای نشان دادن حداکثر سرعت اینترنت 3G

در این بخش به شما آموزش میدهیم تا از حداکثر سرعت اینترنت استفاده کنید.اگر به اینترنت 4G دسترسی ندارید می توانید با استفاده از ترفند های این گزارش سرعت اینترنت 3G خود را افزایش دهید.تقریبا بیش از 600 شهر ایران توسط اپراتورهای تلفن همراه تحت

 

پوشش اینترنت نسل سوم و حدود 60 شهر نیز تاکنون تحت پوشش نسل چهارم اینترنت 4G قرار گرفته است. اگر به دلیل مدل گوشی یا آنتن ندادن آن امکان استفاده از اینترنت ۴G را ندارید،می توانید با استفاده از ترفند های زیر سرعت اینترنت 3G خود را افزایش دهید.

 

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر

 

شما می توانید در مرورگر تلفن همراه خود، از دانلود تصاویر جلوگیری و فقط متن را مشاهده کنید. این کار باعث می شود تا صفحات زودتر بارگذاری شده و شما به مطلب سریع تر دسترسی پیدا کنید. برخی از مرورگر ها مانند فایرفاکس و کروم چنین امکانی را در تنظیماتشان به صورت پیش فرض، قرار داده اند.

 

راهی برای نشان دادن حداکثر سرعت اینترنت 3G

راهی برای نشان دادن حداکثر سرعت اینترنت 3G

 

پاک سازی حافظه پنهان

 

یکی از روش های افزایش سرعت تلفن همراه و اینترنت حذف حافظه پنهان است. مرورگرها فایل هایی را برای استفاده ی مجدد بر روی دستگاه شما ذخیره می کنند که باعث اشغال مقدار زیادی از حافظه و کند شدن سرعت آن می شوند. با پاکسازی این فایل ها هم حافظه اشغال شده آزاد می شود و هم سرعت گوشی و البته سرعت مرورگر شما نیز افزایش می یابد. برای انجام این کار به بخش Settings و سپس Applications رفته و برنامه ی موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده دکمه ی Clear Cache را لمس کنید.

 

راهی برای نشان دادن حداکثر سرعت اینترنت 3G

راهی برای نشان دادن حداکثر سرعت اینترنت 3G

 

حذف اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده

 

یکی دیگر از مواردی که باعث کند شدن موبایل یا تبلت و سرعت اینترنت می شود اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده نصب شده بر روی تلفن همراه شما است. بسیاری از برنامه ها به صورت پس زمینه بر روی سیستم در حال اجرا هستند و شما از آن بی خبر هستید. علاوه بر این نرم افزار ها، ویجت ها نیز می توانند قاتلین حافظه و همچنین دیتای اینترنت به حساب بیایند. برای افزایش سرعت گوشی تلفن همراه تان پیشنهاد می کنیم نرم افزار های غیر ضروری و بی استفاده را از روی گوشی آن حذف کنید.

 

استفاده از مرورگر “Opera Max”

 

نرم افزار اپرا مکس با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود به بررسی جریان داده ها و همچنین بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت گوشی شما می پردازد. اپرا مدعی شده است که می تواند اتصال اینترنت را تا ۲۳% بیشتر از حالت معمولی افزایش دهد. اگر می خواهید از بیشترین سرعت ممکن اینترنت خود استفاده کنید، این نرم افزار چنین امکانی را به شما می دهد.