وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش واقعی دیدن بازدیدکنندگان پروفایلتان

روش واقعی دیدن بازدیدکنندگان پروفایلتان

روش واقعی دیدن بازدیدکنندگان پروفایلتان

 

اگر شما نیز میخواهید بفهمید چه کسانی پروفایل ایسنتاگرام شما را مشاهده و مدنبال میکنند و حتی به صورت خاموش بازدید میکنند با ما در ایران ناز همراه باشید 

 

اول از همه باید بگوییم که در حال حاضر امکان نمایش و دیدن بازدیدکنندگان پروفایل و اکانت شخصی در شبکه های اجتماعی و اپ های چت مثل تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و .. برای هیچ کاربری وجود ندارد. مگر اینکه خود این سرویس ها قابلیت و کد API را برای توسعه دهندگان این سرویس ها منتشر کنند. اگر هم برنامه و سرویس هایی را در این زمینه در اینترنت دیدید که مدعی چنین کاری هستند باید بدانید که همه هک و کلاهبرداری به حساب می آیند.

 

ممکن است بعضی از سایت ها روش های غیر معمولی مثل استفاده از کوتاه کننده لینک، تصاویر QR Code و بررسی اسکن ها و .. را برای ردیابی بازدیدکننده پیشنهاد کنند. اما این روش نیز با توجه به افزایش سطح دانش و استفاده از تکنولوژی در بین اکثریت مردم کارایی قابل توجهی ندارد.

 

با این حال تعدادی ابزار رسمی و ترفندهایی وجود دارد که می توان از طریق آن اطلاعاتی را از بازدید کنندگان پروفایل خود بدست آورید البته این اطلاعات به طور قطع و 100 درصد دقیق نیستند و می توانند اطلاعات اشتباهی را نیز در این مورد به شما بدهند.

 

بررسی و چک کردن بازدیدکنندگان پروفایل فیسبوک با ابزار Wolfram Alpha

 

شاید نام ابزار Wolfram Alpha را شنیده باشید. احتمالا اولین چیزی که در رابطه با این اسم به ذهنتان خطور کرده است محاسبات و ماشین حساب آن است. ولی باید بگوییم که این یک ابزار پیشرفته آنالیز نیز هست که می تواند پروفایل شما را آنالیز کند ومانند گوگل آنالیتیک که آمار مربوط به بازدید وب سایت ها را نشان می دهد، بازدید ها و آمار مربوط به پروفایل فیسبوک را به شما نشان می دهد.

 

برای این کار به صفحه این ابزار Wolfram|Alpha Personal Analytics for Facebook بروید و طبق ویدیو آموزشی زیر مراحل را دنبال کنید. این ابزار با دسترسی که شما به آن می دهید بازدیدکنندگان پروفایل شما را آنالیز می کند و به شما اطلاعات آن را نمایش می دهد.

 

چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک و بازدید کرده اند ؟

 

برای اینکه بدانید چه کسانی معمولا به پروفایل اینستاگرام شما سر می زنند و پیگیر پست های شما هستند می توانید یک ویدیو در شبکه های اجتماعی اینستاگرام خود آپلود کنید و از قسمت View متوجه شوید چه کسانی ویدیوی شما را مشاهده کرده اند. در این قسمت نام اکانت هایی که ویدیو را پلی کرده اند برایتان نمایش داده می شود.

 

شاید بگویید این موضوع چندان ربطی به مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام نداشته باشد اما به این نکته توجه کنید که کسانی که ویدیوهای شما را مشاهده می کنند در واقع همان کسانی هستند که همیشه پروفایل شما را زیر نظر گرفته و پست های شما را پیگیری می کنند.

 

چه کسانی پروفایل تلگرام من را چک می کنند؟

 

حتما شما هم تبلیغات بسیار زیاد هک تلگرام و فروش و ابزارهای مختلف در این رابطه را دیده اید. همه این تبلیغات به دلیل علاقه نشان دادن کاربران نسبت به این مساله است. اما باید بدانید که همه این ابزارها کلاهبرداری هایی از سمت تعدادی فرصت طلبان است که با سو استفاده از بی اطلاعی کاربران انجام می شود.

 

تلگرام بیشتر نقش یک مسنجر را برای کاربران بازی می کند تا یک شبکه اجتماعی. به همین دلیل از طرف شرکت سازنده آن حریم خصوصی خاصی برای آن در نظر گرفته شده است. بر همین اساس نیز می توانیم نتیجه بگیریم زمانی که خود شرکت مبدا اعلام وجود چنین امکانی را برای کاربران نکند نباید به هیچ گونه ابزار و یا تبلیغات مخربی برای هک تلگرام اعتماد کنیم.

 

توجه داشته باشید که قبل از عتماد به این تبلیغات اول به سایت سازنده ان مراجعه کنید و مطمئن شوید چنین امکانی از طرف شرکت سارنده برای آن سوشیال مدیا در نظر گرفته شده است یا خیر.

 

مثلا در مورد شبکه های اجتماعی LinkedIn و Badoo می توانید از این امکان به صورت پیش فرض در پروفایل خود استفاده کنید. کاربران این دو شبکه اجتماعی می توانند کسانی که به پروفایل آن ها سر زده اند را در بخش هایی نظیر Visitors یا Who’s views your profile ببینند.

 

اما در مجموع چنین قابلیت هایی هنوز به صورت رسمی و دقیق برای چک کردن پروفایل تلگرام و اینستاگرام و .. ارائه نشده است.

 

مطالب مرتبط:

 

آموزش روش تغییر شماره در تلگرام +عکس

 

بیوه شدن دختر دبیرستانی پس از صیغه شدن تلگرامی

 

تازه ترین جوک های خنده دار توئیتر و تلگرام