وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنده شدن مرده هنگام دفن در استان گیلان

زنده شدن مرده هنگام دفن در استان گیلان

زنده شدن مرده هنگام دفن در استان گیلان

 

در یکی از توابع شهر رودبار در استان گیلان هنگام خاکسپاری مرده ای جنجال به پا شد ! چرا که جنازه ی کفن پیچ شده فریاد زد من زنده ام گریه نکنید ! به گزارش ایران ناز اتفاق عجیب زنده شدن یک مرده در لوشان خبر ساز شد ! ماجرا از این قرار است که چند روز قبل جنازه مردی به نام محمد از اهالی قریه دربرند لوشان که به علت نامعلومی فوت کرده بود برای دفن به گورستان حمل شد ولی موقعی که بستگانش می خواستند جنازه را در قبر بگذارند، مرده زنده شد و از گورستان به خانه اش بازگشت!!

 

خبرنگاری که در لوشان که این گزارش را ارسال داشته می نویسد، طبق اظهار بستگان محمد تا موقعی که جنازه به غسالخانه و از آنجا به گورستان حمل شد، هیچ گونه آثار حیات در آن دیده نمی شد ولی وقتی که بستگانش با گریه و شیون جنازه را به طرف قبر حرکت دادند و می خواستند آن را به خاک بسپارند، ناگهان مرده حرکتی کرد و فریاد زد «من زنده ام، بی جهت گریه نکنید» و متعاقب آن از جای خود بلند شد…!

 

در این موقع عده ای که در آنجا حضور داشتند از شدت ترس پا به فرار گذاشتند و به سرعت از آن حوالی دور شدند ولی سرانجام چند نفر از بستگان محمد به خود جرات دادند، کفن مرده زنده شده ! را باز کردند و به او لباس پوشاندند و به خانه اش بردند ولی چهار ساعت بعد، مجددا محمد که زندگی دوباره ای یافته بود درگذشت و با انجام تشریفات لازم به خاک سپرده شد! موضوع جالب این که پس از مرگ مجدد محمد بستگانش به هیچ وجه حاضر نبودند جنازه اش را دفن کنند و انتظار داشتند یک مرتبه دیگر زنده شود. حتی مدتی هم از دفن جنازه خودداری کردند ولی دیگر مرده زنده نشد و جنازه مدفون گردید.

 

مطالب مرتبط:

 

زنده شدن مرده ای پس از 2 روز در سردخانه +عکس

 

زنده شدن نوزاد مرده پس از نوازش های مادرش !!