وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

از سس تارتار چه می دانید؟

از سس تارتار چه می دانید؟

در این بخش برای شما عزیزان از سس تارتار می گوییم.سس تارتار یک سس سفید غلیظ می‌باشد که از سس مایونز درست می‌شود.سس مایونز با خیار شور، جعفری تازه، ترخان، آب لیموترش و پیاز که به خوبی خرد شده باشند مخلوط می‌شود. می‌توان به آن خردل اضافه کرداز آن به وفور برای طعم دادن به غذاهای دریایی استفاده می‌شود. به سس مایونز آن می‌توان ادویه‌های آماده اضافه کرد.

 

از سس تارتار چه می دانید؟

 

برای افزودن طعم به آن می‌توان پوست لیموی تازه (لیموی زرد) کمی در آن رنده کرد.نام سس از تارتارها که مردمی ترک زبان در روسیه می‌باشند گرفته شده‌است.در حقیقت این سس توسط فرانسوی‌ها اختراع شده‌است که آن را به عنوان چاشنی با استیک تارتار سرو می‌کردند. از این نوع سس برای چاشنی انواع خوراک‌‌های ماهی،

 

از سس تارتار چه می دانید؟

 

به‌خصوص ماهی و سیب زمینی سرخ‌کرده استفاده می‌‌شود.از اجزای اصلی سس مایونز روغن زیتون است که یک آنتی اکسیدان طبیعی می‌باشد. سس تارتار را با انواع غذاهای‌گوشتی به ویژه غذا‌های دریایی میل‎ کنید. این سس با طعم عالی خود باعث می شود که خیلی بوی ضخم غذاهای دریایی را احساس نکنید و از غذایتان چند برابر لذت ببرید. این سس در کنار میگوی پفکی یک غذای کم نظیر را تشکیل می‌دهد.