وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جنجال ماجرای عشقی مهلقا جابری و بوراک اورچیویت (تصاویر)

جنجال ماجرای عشقی مهلقا جابری و بوراک اورچیویت (تصاویر)

جنجال ماجرای عشقی مهلقا جابری و بوراک اورچیویت

 

به گزارش ایران ناز ابراز علاقه مه لقا جابری مدل و مانکن زیبای ایرانی به بازیگر مشهور ترک جنجال آفرین شد !!  چیزی که این خبر را جنجالی تر میکرد واکنش این بازیگر مشهور به ابراز عشق و علاقه زیباترین دختر ایرانی بود !!

 

به گزارش ایران ناز عشق مه لقا جابری زیباترین دختر ایران به بوراک اوزچیویت بازیگر ترک مشهور در اینستاگرام خبر ساز شد .مه لقا جابری مدل ایرانی و به قول برخی سایت ها زیباترین دختر ایران در صفحه اینستاگرام بوراک اوزچیویت به بازیگر مرد ترک ابراز علاقه کرد که با واکنش جالب بوراک اوزچیویت رو به رو شد .

 

جنجال ماجرای عشقی مهلقا جابری و بوراک اورچیویت (تصاویر)

 

بوراک اورچیویت با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی بی به شهرت خود افزود. لازم است ذکر شود که حریم سلطان نقطهٔ اوج بوراک به شمار می‌رود

 

پیام عاشقانه مه لقا جابری به بوراک اوزچیویت در روزهای پیش با اینکه به قول مهلقا جابری بی غرض بوده است اما جنجال آفرین شد .

 

مه لقا جابری در پیامی در صفحه اینستاگرام بوراک اوزچیویت وی را با الفاظ خوشتیپ و دوستت داریم این بازیگر ترک را به واکنش واداشت تا مه لقا جابری را بلاک کند .

 

این نظر و این بلاک شدن جنجال بزرگی را به پا کرد طوری که مه لقا جابری برای دفاع از خود واکنش نشان داد و مصاحبه کرد .

 

مه لقا جابری در مصاحبه با خبرگزاری haberturk گفت:خیلی بازیگر با استعدادی هستن،بازیش تو سریالش نظرمو جلب کرد و طرفدارش بودم.یک هفته قبل کامنت گذاشتم اما منو بلاک کرد.

 

من هیچ هدفی جز نظر دادن نداشتم،در مورد زندگی خصوصیش هم هیچ اطلاعی ندارم!دیگه اونو ی بازیگر “حرفه ای” نمیدونم چون ی بازیگر حرفه ای هیچ کدوم از طرفداراشو بخاطر اینکه کامنت خوب گذاشته بلاک نمیکنه

 

مه لقا جابری  Mahlagha Jaberi مدل و مانکن ایرانی متولد ۲۷ خرداد سال ۱۳۶۸ است. او ساکن سن دیگو در کالیفرنیا است.آیشا یونیک نامی است که در خارج بر مه لقا جابری قرار دادند . اولین بار خواهرش استعداد او را در مدل بودن کشف کرد.

 

جنجال ماجرای عشقی مهلقا جابری و بوراک اورچیویت (تصاویر)

 

بعضی‌ها از شباهت مه لقا جابری به آیشواریا رای بازیگر هندی نیز می‌گویند. مه لقا جابری از شهرت بیشتری نسبت به دو خواهر دیگر برخوردار است آنقدر که وی به عنوان کاندید زیباترین دختر جهان در سال ۲۰۱۴ کاندید شد.

 

زیباترین دختر ایران لقبی است که برخی سایت ها و رسانه ها اللخصوص برخی سایت های عربی به مه لقا جابری داده اند و بر این عقیده اند که مهلقا جابری زیباترین دختر ایران است .

 

جنجال ماجرای عشقی مهلقا جابری و بوراک اورچیویت (تصاویر)

مه لقا جابری

بوراک اوزچیویت به ترکی Burak Özçivit متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ در استانبول بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه است.بوراک در رشتهٔ عکاسی تحصیل کرده و در سال ۲۰۰۳ با شرکت در مسابقهٔ بهترین مدل ترکیه (Best Model Of Turkey) به عنوان مدلی که امید بخش آینده‌ای درخشان است، انتخاب شد.

 

سپس کار خود را با آژانس مدلینگ بسیار معروفی آغاز کرد و در این راه قدم نهاد. بوراک همچنین در سال ۲۰۰۵ نیز بار دیگر در این مسابقه شرکت کرده و مقام نخست را به خود اختصاص داد.

 

او بعد از کسب عنوان Best Model Of Turkey در سال ۲۰۰۵ به Best Model Of The World راه پیدا کرد و مقام دوم جهان را از آن خود کرد. به دنبال آن بوراک در سریال‌های بسیاری به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده و تجربهٔ کار سینما نیز دارد. او در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ با حضور در سریال حریم سلطان به عنوان کاراکتر مالکوچ اوغلو یا همان بالی بی به شهرت خود افزود. لازم است ذکر شود که حریم سلطان نقطهٔ اوج بوراک به شمار می‌رود. پس از آن نیز به همراه دوست دخترش فاحریه اوجن در سریال چکاوک که سناریویی الهام گرفته شده از یک رمان قدیمی دارد، به عنوان نقش اصلی هنرنمایی کرد.

 

وی پس از چکاوک باری دیگر به همراه فاحریه در فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» همبازی شد. بوراک در حال حاضر در سریال پرطرفدار و پر بینندهٔ کارا سودا (که در دوبله پخش شده فارسی به نام اوکیا است) که فصل دوم آن به تازگی در ترکیه از شبکه استار آغاز شده است، به همراه نسلیحان آتاگول همسر کادیر دوغلو بازیگر کاراکتر مهمت گیرای در سریال ماه پیکر، نقش اصلی را به عهده دارد.

 

همچنین بعد از فیلم سینمایی «عشق شبیه توست» که اولین تجربهٔ تهیه کنندگی او نیز به شمار می‌رود، در فیلم سینمایی «فرار نکن برادر» به همراه مراد بز و آصلی انور ایفای نقش کرد. بوراک با حضور در پروژهٔ حریم سلطان و بازی کاراکتر مالکوچ اوغلو پیشرفت قابل توجهی در سابقهٔ کار هنری و زندگی شغلی خود داشته و تجربهٔ بسیار با ارزشی را به دست آورد.

 

مطالب مرتبط:

 

جدیدترین عکس های زیبا از مدل معروف مه لقا جابری

 

انتخاب زیباترین دختر ایرانی از دیدگاه یک نشریه عربی (عکس)

 

عکسهای هات از سلبریتی های خارجی