وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش شدید علی دایی به برخورد دو قطار +عکس

واکنش شدید علی دایی به برخورد دو قطار +عکس

واکنش شدید علی دایی به برخورد دو قطار +عکس

 

حادثه برخورد دو قطار مسافربری در مسیر سمنان به مشهد و در ناحیه برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان – دامغان و در ناحیه هفت خوان دامغان سبب کشته شدن 45  تن از عزیزان هموطن که اکثریت انها تبریزی بودند ،گردید و این حادثه تلخ بعد از کشته شدن ایرانیهای زائر کربلا در حمله تروریستی داعش دومین حادثه تلخ و جانسوز بود. 

 

به گزارش ایران ناز این اتفاق غم انگیز سبب واکنش آقای گل جهان علی دایی گردید .وی که اصالتی اردبیلی دارد با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ، نسبت به سهل انگاری های خطوط حمل و نقل کشور انتقاد داشت.قسمت انتقاد خودش از سهل انگاری های خطوط حمل و نقل کشور را پاک کرد.

 

واکنش شدید علی دایی به برخورد دو قطار +عکس

 

برخورد دو قطار مسافربری در محور سمنان – دامغان، دومین حادثه تلخ در روزهای اخیر بوده که دل هموطنان را به درد آورده است.در پی این ضایعه دردناک، ” علی دایی” آقای گل جهان با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ، نسبت به سهل انگاری های خطوط حمل و نقل کشور انتقاد داشت.

 

وی نوشت:

 

“درگذشت عده اى ازهموطنان گرامی و مسافران زیارت امام‌رضا(ع) که صبح امروز در سانحۀ برخورد قطارها به دیدار حضرت حق شتافتند را به مردم ایران و خانواده‌های داغ‌دارشان تسلیت عرض می‌نمایم.من را در این مصیبت بزرگ شریک غم خود بدانید.

 

همچنین برای مصدومان و مجروحان این سانحۀ دل‌خراش آروزی بهبودی دارم.

 

در سال 2016و در شرایطی که فضای لایتناهی به تسخیر انسان درآمده، این فاجعه برروی زمین باورکردنی نیست.مگر سیستم حمل و نقل ریلی ما به GPSنیست؟ مگر ساعت حرکت قطار ها از هر مبدأ نمی شود؟ به راستی چه کسی پاسخ گوی این بی مبالاتی و خانواده های داغ دیده خواهد بود؟ با یک عذر خواستن این داغ فرامو ش نخواهد شد . کجایی ریز علی خواجوی که به داد مسافران قطارهای ما برسی ؟”

 

دایی پس از مدتی قسمت انتقادی پیام تسلیتش را پاک کرد.

 

دایی در پست جدیدش اینطور نوشت:

 

“درگذشت عده اى ازهموطنان گرامی و مسافران زیارت امام‌رضا(ع) که صبح امروزدر سانحۀ برخورد قطارها به دیدار حضرت حق شتافتند را به مردم ایران و خانواده‌های داغ‌دارشان تسلیت عرض می‌نمایم.من را در این مصیبت بزرگ شریک غم خود بدانید. همچنین برای مصدومان و مجروحان این سانحۀ دل‌خراش آروزی بهبودی دارم.”

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر و علت برخورد دو قطار در سمنان +فیلم

 

برف بازی علی دایی و عابدزاده + تصاویر

 

رونمایی علی دایی از بیزینس و میزان درآمد همسرش +عکس