وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس تکاندهنده از مرگ رمانتیک زوج عاشق

عکس تکاندهنده از مرگ رمانتیک زوج عاشق

عکس تکاندهنده و مشهور از مرگ رمانتیک زوج عاشق

 

زوج عاشق که طاقت دوری از همدیگر را نداشتند دست در دست یکدیگر جان دادند ! به گزارش ایران ناز این زن و شوهر عاشق پیشه که تاب و تحمل دور بودن از هم را نداشتند ، با فاصله ی یک ساعت از یکدیگر درگذشتند.

 

به گزارش ایران ناز این زن و شوهر پس از 64 سال زندگی مشترک به فاصله یک ساعت از دنیا رفتند. زوج انگلیسی پس از سالها زندگی مشترک به شکل غم‌انگیزی و به فاصله یک ساعت با یکدیگر از دنیا رفتند.

 

مرد که 88 سال داشت بر اثر بیماری کلیه و فشار خون بالا در بیمارستان بستری شد. اما همسر 83 ساله‌اش که زندگی همراه با عشقی را به همراه او سپری کرده بود نتوانست دوری او را تحمل کند. بنابراین روزها و شبها را در بیمارستان و کنار تخت او می‌گذراند. حال مرد روز به روز وخیم‌تر می‌شد و نگرانی همسرش بیشتر و بیشتر. تا اینکه زن یک شب به خواب رفت و بیدار نشد. مرد که از فوت همسرش مطمئن شد دستان او را در دستش گرفت و پس از ساعتی از دنیا رفت.

عکس تکاندهنده از مرگ رمانتیک زوج عاشق

فرزندان این زوج می‌گویند زندگی پدر و مادرشان سراسر عشق و محبت بود و به همین دلیل آنها نتوانستند دوری و جدایی از هم را تحمل کنند. آنها در حالی از دنیا رفتند که دستان یکدیگر را در دست داشتند و لحظه رمانتیک و غم‌انگیزی را به ثبت رساندند

 

مطالب مرتبط:

 

سالگرد ازدواج این زوج 100 ساله عاشق (عکس)

 

بازسازی تصاویر ازدواج این زوج عاشق (عکس)

 

نوشته های عاشقانه غمگین تنهایی و نامردی