وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۹۵

فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۹۵

فال روزانه جمعه ۱۴ آبان ۹۵

 

فروردین:

 

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

 

اردیبهشت:

 

رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورات رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

 

خرداد:

 

تا موقعی که احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمرکز کردن برای مطرح کردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت کند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اکنون می‌توانید چیزهایی که برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نکنید که ممکن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

 

تیر:

 

شما امروز خیلی راحت رویاپردازی کرده یا توسط فردی که بهش اطمینان دارید به سمت رویاها و خیالات واهی کشیده می‌شوید. اگرچه این کار بهتان کمک می‌کند که دید مثبت تری در مورد خود داشته باشید، اما شما را از کارهای که باید امروز انجام دهید دور می‌کند. توجه کردن به جزئیات در ابتدا ممکن است برایتان مایه دلخوری و ناراحت کننده باشد. اما در هفته‌هایی که پیش رو دارید احتمالا تلاشی مضاعف لازم است.

 

مرداد:

 

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می‌گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می‌افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته‌اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه‌ها بهتان چه می‌گویند! اگر شما از این نشانه‌ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می‌شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

 

شهریور:

 

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

 

مهر:

 

امروز شما مجبورید تصمیم مهمی ‌بگیرید که این تصمیم می‌تواند بر خانواده‌تان هم تاثیر بگذارد. اگر لازم شد با یکی ازا قوام مسن یا حداقل یکی افراد هم سن و سال خود مشورت کنید. مثل اینکه یک نفر پایش را از محدوده شما فراتر گذاشته و برای شما محدودیت ایجاد کرده است. در هر صورت شما باید برای رسیدگی به مسئولیت‌های خانوادگی هم وقت کافی اختصاص بدهید.

 

آبان:

 

شما فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

 

آذر:

 

الان وقت این رسیده كه به منظور بسط دادن به افكار خود و همچنین تجربه كردن ایده‌های نو و خلاقانه راه‌های جدید را هم امتحان كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در یك رشته آموزشی جدید ثبت نام كنید، تحقیق كردن در مورد آموزشگاه‌ها و برنامه‌هایشان در تصمیم گیری بهتان كمك می‌كند. اما خودتان را به رشته‌هایی كه به شغلتان مربوط هستند محدود نكنید؛ هم اكنون زمان شكستن محدودیت‌ها و انجام دادن كاری كاملاً متفاوت است.

 

دی:

 

تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

 

بهمن:

 

شما در رابطه باآینده خود ذهنی خالی از هر گونه پیش داوری و قضاوت دارید با این حال نمی‌دانید جریان باد شما را به کجا می‌برد. دیدگاه شما در رابطه با گذشته کاملا برعکس آینده است و آن قدرها در رابطه با آن آسان گیر نیستید. نظرات و تمایلات محکم و نیرومند شما براساس تاریخ شخص شما طرح ریزی می‌شود. مخصوصا اگر هیچ داستانی در رابطه با دوران کودکی خود نگویید. نگاه کردن به گذشته یک تمرین رها سازی است تازمانیکه تلاش نکنید تا حقایق را دوباره بنویسید تا تصورات تان را تقویت کند.

 

اسفند:

 

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممکن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تکراری‌ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.