وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز دوشنبه 22 شهريور 1395

فال و طالع بيني روز دوشنبه 22 شهريور 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

برای شما در این بخش از سایت فال و طالع بيني روز دوشنبه 22 شهريور 1395 نیز قرار داده ایم.درست زمانی که فکر می کنید همه چیز تحت کنترل شماست، ناگهان متوجه خواهید شد که این افکار چیزی جز خواب و خیال نیست. همه چیز به جنب و جوش افتاده، انگار در ذهن تان آتش بازی راه انداخته اند. اما اگر سعی کنید که جلوی نمایش را بگیرید، فقط همه چیز بدتر خواهد شد. باید به حد و حدود دیگران احترام بگذارید تا این شوک کهکشانی به یک تجربه ی دل انگیز تبدیل شود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

برنامه های جالبی برای امروزتان دارید که می خواهید از آن ها لذت ببرید، اما به نظر می رسد که فعل و انفعالات کهکشانی چیزهای دیگری را برای شما رقم زده است. شاید مجبور شوید برنامه هایی را که تدارک دیده بودید کنار بگذارید، زیرا آن طور که می خواستید پیش نمی روند. ممکن است در ابتدا از این که نتوانسته اید طبق برنامه ریزی های تان عمل کنید ناراحت شوید، اما بهتر است خونسردی خود را حفظ کرده و خودتان را به جریان امواج بسپارید، شاید این امواج هیجانات جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

اگر بازیگر یک نمایش هستید شاید بهتر باشد که کسی دیگری هیجانات شما را روی صحنه کنترل کند، زیرا امروز قرار است چند اتفاق هیجان انگیز برای تان پیش بیاید. فرض کنید که یک شعبده باز هستید، امروز می توانید توپ ها و بشقاب های بیشتری را در هوا به گردش دربیاورید. فقط یادتان باشد که وقتی همه چیز دارد سریع تر از قبل اتفاق می افتد، آن وقت دیگر نمی توانید هر وقت دل تان خواست متوقف شوید. باید همین مسیر را ادامه دهید، حتی اگر مجبور شوید تصمیم های آنی بگیرید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز ممکن است کسی سر به سرتان بگذارد و اعصاب تان را به هم بریزد. ممکن است احساس کنید که به شما حمله شده است، اما بدانید که این طور نیست. شاید دیگران بدون قصد حرف هایی بزنند که ناراحت تان کند، اما بدانید که منظور بدی ندارند، پس به خاطر حساسیت های بی مورد حرف آن ها را به دل نگیرید. کمی عقب نشینی کنید و چند نفس عمیق بکشید. شما نمی توانید رفتارهای دیگران را تحت کنترل خودتان درآورید، اما واکنشی که نشان می دهید دست خودتان است.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز می تواند یک روز سرشار از شادی و سبک سری باشد. می توانید فشارهای احساسی نا آشنایی را در محیط حس کنید، به همین خاطر تمایل دارید که بال های تان را بگسترانید و به دوردست ها پرواز کنید تا از ماجراهای احتمالی دور شوید. شاید دیگران ابتدا مقاومت نشان دهند، اما اگر ببینند که قصدتان پیدا کردن لذت هاست حتماً با شما همراه خواهند شد. اشتیاقی که اکنون دارید مقابله ناپذیر است.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز بهتر است خودتان را با فعالیت های ذهنی بی شمار خسته نکنید. شاید در لحظه به یک درک عمیق برسید. به شما توصیه می شود که ذره ذره ی اراده ای را که جمع کرده اید با افکارتان هماهنگ سازید. بهترین ایده های تان را جلوی چشم تان نگه دارید و به ذهن تان اجازه دهید که ناشناخته ها را جستجو کند، زیرا فردا قرار است با امنیت کامل در دنیای واقعیت ها فرود بیایید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز نمی توانید از روی نقشه بفهمید که به کجا قرار است برسید. شاید دیگران امروز نتوانند وظایف روزانه ی شان را مثل همیشه انجام دهند، اما به شما توصیه می شود که مسیر خودتان را بروید و اهداف تان را دنبال کنید. وقتی در مسیر هستید از هیجاناتی که پیش می آید لذت ببرید. اکنون ذهن و فکرتان یک قدم جلوتر از اعمال شماست. پس تا زمانی که این که وضع ادامه دارد نهایت استفاده را ببرید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

ذهن تان بدون محدودیت سرعت دارد پیش می رود، اما گاهی جایی که انتظارش را ندارید بدون هیچ علامت خطری یک پیچ خطرناک جلوی تان سبز می شود. البته دلیلی هم برای اعلام خطر وجود ندارد، زیرا اکنون این قابلیت را دارید که سریع جهت گیری کنید و مسیرتان را ادامه دهید. اما اگر از سرعت تان بکاهید می توانید از مسیر بیشتر لذت ببرید و زیبایی های راه را تحسین کنید. خود این مسیر به اندازه ی مقصد نهایی جالب است.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

دیگران شما را به عنوان فردی می شناسند که همیشه ایده های جسورانه ای را مطرح می کند. امروز تصمیم دارید که ذهن تان را فقط روی یک کار خاص قرار دهید و به هیچ وجه حواس تان را با چیزهای دیگر پرت نکنید. اما یک حسی به شما می گوید که انگار همه چیز دارد با سرعتی بیشتر از حد عادی جریان پیدا می کند. عجیب این که معنی همه ی حرف ها را درک نمی کنید. به شما توصیه می شود که ذهن تان را آزاد کنید، بقیه خودش حل می شود.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است در همان ابتدا با یک اتفاق غیر منتظره مواجه شوید. شاید یک تغییر مسیر ناگهانی دیدگاه شما را نسبت به زندگی عوض کند. شاید چیزهایی به ذهن تان خطور کند که پیش از این هرگز به آن ها فکر نکرده بودید. اما یادتان باشد همین طور که روز پیش می رود، شما هم راهی سازنده پیدا کنید تا همه ی آن چه را که یاد می گیرید به کار ببندید. باورهای گذشته را کنار بگذارید تا بتوانید آینده را با آغوش باز بپذیرید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

جریان هایی به سیستم عصبی شما راه پیدا کرده که باعث شده حس بهتری داشته باشید و بیشتر از قبل احساس سرزندگی کنید. به نظر می رسد که حتی گیاهان اطراف تان هم با شما همنوا شده اند. گاهی افکاری تحریک کننده در ذهن تان جرقه می زند. بهترین راهکاری که اکنون به شما پیشنهاد می شود این است که یک کسی را پیدا کنید که مثل شما فکر می کند، آن وقت می توانید دست در دست هم تا آخر دنیا هم بروید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

گاهی وقت ها که نمی توانید مقصودتان را برسانید تصمیم می گیرید که به رویاها و خیالات تان پناه ببرید. یادتان باشد که امروز هر نوع شیوه ی ارتباطی از ارتباط نوشتاری گرفته تا کلامی مورد توجه است و راه گریزی از آن وجود ندارد. شاید در کل تصمیم بگیرید که امروز با کسی کاری نداشته باشید و فقط با خیالات تان زندگی کنید. اما بد نیست گاهی هم دل به دریا بزنید و به منظور آرامش ذهن با دیگران هم صحبت شوید و افکارتان را با آن ها در میان بگذارید.