وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز دوشنبه 26 مهر 1395

فال و طالع بيني روز دوشنبه 26 مهر 1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش از سایت ایران ناز فال و طالع بيني روز دوشنبه 26 مهر 1395 نیز قرار داده ایم.شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممکن است انقدر دور خور بچرخید که اصلاً به هیچ یک از کارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای که بهتان توصیه می‌کنیم این است که نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای که پیرامونتان رخ می‌دهد واکنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نکنید قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید کرد.امروز خبرهای خوب مالی دریافت دریافت خواهید کرد و به همین جهت درمنزل موجی از هیجان برپا می شود. یکی از اهدافی که در نظر دارید این است که بخشی از پول را برای بهبود موقعیت فعلی تان خرج کنید. شاید حتی تصمیم بگیرید که یک منزل نو بخرید. خلاصه این که ایده های زیادی در رابطه با خرج کردن این پول در سرتان می گذرد. اما زیاده روی نکنید، بهتر است کمی هم به پس انداز کردن فکر کنید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

امروز به خصوص اگر نگران مسئال مالی باشید، ممکن است یک دفعه حالت عصبانیت و ناراحتی مختصری بهتان دست بدهد. خوشبختانه این ناراحتی جدی نیست، برای اینکه بهرام با ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما روبرو می‌شود و قبل از اینکه اتفاق بدی بیفتد شما راه حل رضایت بخشی برای مشکلات مالی و عشقی خود پیدا خواهید کرد.امروز ممکن است یک نفر که خیلی هم به او علاقه مند هستید بیاید و همسایه ی شما شود. این اتفاق هیجان انگیزی است. حتما از هم نشینی و صحبت کردن با او لذت خواهید برد. البته شاید هم این قدر به او نزدیک نشوید، اما حداقل اش این است که یک دوست جدید پیدا خواهید کرد.

 

فال متولدین خرداد:

 

امروز موفقیت و سازندگی شما به این بستگی دارد که نسبت به به حرکات ماه در نشانه تان آگاه و مطلع باشید، بنابراین بتان توصیه می‌کنیم آروزها و احساسات تغییر یافته خود را ابراز کنید. باوجود اینکه شما معمولاً نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد سریع واکنش نشان می‌دهید، ولی امروز باید قدری محتاط باشید. اگر این کار را نکنید خودتان را بر سر دو راهی خواهید دید!حس ششم تان امروز خیلی خوب کار می کند. ممکن است پیام های روانی مثبتی دریافت کنید که از اتفاقات آینده خبر می دهند که خیلی هم هیجان انگیز است. این پیام ها به شما انگیزه می دهد تا ترغیب شوید که در بعضی از جنبه های زندگی تان تغییرات شگفت انگیز ایجاد کنید. به شما توصیه می شود که از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید.

 

فال متولدین تیر:

 

باوجود اینکه شما امروز در نظر دیگران فردی خونسرد و آرام به نظر می‌آیید، رویاها و خیالات شما هرلحظه شدیدتر می‌شوند. شما انقدر به زندگی معنوی خود خو گرفته اید که حتی از تعاملات اجتماعی با افراد دیگر نیز کناره گیری می‌کنید و دلیلتان هم این است که فکر می‌کنید نسبت به آن چه واقعاً حس می‌کنید ساکت تر و آرام تر هستید. ولی فراموش نکنید که شما می‌توانید در حالی که از دنیای غنی و پربار رویاهای شخصی خود لذت می‌برید، به راحتی با افراد دیگر هم ارتباط برقرار کنید.امروز ممکن است دوست تان شما را به یک نفر معرفی کند که خیلی به نظر شما جذاب می آید. این یک ملاقات هیجان انگیز خواهد بود، اما سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. اگر بیش از حد اشتیاق نشان دهید، طرف مقابل تان ممکن است از همان اول کار کنار بکشد و دیگر نتوانید دوستی خود را با او ادامه دهید. فقط خودتان باشید و از جمع دوستان تان لذت ببرید و خوش بگذرانید، این تمام چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید.

 

فال متولدین مرداد:

 

امروز اگر دوستان یا همکارانتان خواستند بهتان کمک کنند حواس خود را جمع کنید، چراکه شاید درحدی که شما فکر می‌کنید قابل اعتماد نباشند. البته این سخن بدین معنی نیست که آنها قصد منحرف کردن شما را دارند، بلکه به خاطر اینکه می‌خواهند حسن نیت خود را بهتان نشان دهند، قول‌هایی می‌دهند که نمی‌توانند بهشان عمل کنند. اگر از روی لطف و محبت بهتان پیشنهاد حمایت و پشتیبانی داده شد قبول کنید، ولی توقع خود را زیاد بالا نبرید وگرنه ناامید خواهید شد.چند پیشرفت کاری هیجان انگیز باعث شده که در آسمان ها سیر کنید. شاید به یکی از اهداف بلند مدت تان دست پیدا کرده اید. شاید هم به این نتیجه رسیده اید که اهداف تان کاملا نزدیک و در دسترس اند. خلاصه هر چه که هست، مثل این می ماند که باید تبریکات غیر منتظره ی دیگران را بپذیرید. یادتان باشد که شاید حتی درآمدتان زیاد شود.

 

فال متولدین شهریور:

 

امروز اطرافیانتان از شما بیش از اندازه توقع دارند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند، شما نیز با تلاشی احمقانه می‌خواهید تمام خواسته‌های آنها را برآورده کنید! به جای اینکه به دیگران اجازه دهید بهتان زور بگویند و به فکر انجام دادن خواسته‌های آنها باشید، خیلی زود و در اوایل روز برای خودتان مرزهایی تعیین کنید. حتی اگر لازم بود روی کارهایی که قبلاً  انجام دادید دوباره فکر کنید. حفظ کردن شوخ طبعی و خوش مشربی تان بیشتر از آن چه فکرش را بکنید بهتان کمک خواهد کرد.امشب باید در یک فعالیت گروهی شرکت کنید. شاید موضوع بحث در این جمع به فلسفه یا مسایل روحی مربوط باشد. همه ی کسانی که قرار است بیایند به شدت درگیر چنین موضوعاتی هستند، به خاطر همین بحث ها خیلی داغ و هیجان انگیز خواهد بود. وقتی از آن جا بیرون بیاید سرگیجه خواهید گرفت. بهتر است از آن جا تا خانه قدم بزنید تا ذهن تان آرام شود. بد نیست که افکارتان را بنویسید تا بعدا فراموش تان نشود.

 

فال متولدین مهر:

 

امروز کار کردن روی چندین پروژه کار بی‌فایده و بی‌نتیجه‌ای خواهد بود، چرا که همه چیز درحل تغییر کردن است. به جای سخت گیری و پافشاری کردن روی بعضی برنامه‌های خاص، بهتر است انعطاف پذیر بوده و نسبت به هر موقعیت که جای پیشرفت دارد بی تفاوت نباشید. عجیب اینکه ونوس سیاره فرمانروای شما از سوی بهرام سازمان یافته حمایت می‌شود و این کار شما باعث افزایش سازندگی و خلاقیتتان می‌شود.یک پیشرفت غیر منتظره برای تان اتفاق خواهد افتاد، شاید حتی موقعیت مالی تان بهتر شود. شاید جایی سرمایه گذاری کرده بودید که حالا به طرز شگفت انگیزی به بار نشسته است. این پیشرفت هر چه که باشد بگذارید ادامه پیدا کند، چون ممکن است سرمایه گذاری های شما خیلی بیشتر از این سوددهی داشته باشد. فقط بنشینید و تماشا کنید.

 

فال متولدین آبان:

 

امروز زندگی شما دچار تغییر و تحول شده، چنانچه با دلیل و منطق قادر به درک این تغییرات نخواهید بود. با وجود این اگر کمی ‌ایمان و اطمینان داشته باشید اوضاع رو به راه می‌شود به عبارت دیگر اگر نسبت به اتفاقات به وجود آمده خوش بین باشید، از نتایج حاصله شگفت زده خواهید شد. اگر مجبور شدید کمی ‌از خواسته‌هایتان بگذرید ناراحت نشوید، چرا که این روزها به سرعت می‌گذرد.یک مشکل حقوقی که مدت ها درگیرتان کرده بود امروز به سرانجام خواهد رسید. به نظر می رسد همه چیز به نفع تان تمام شود. اگر امروز قرار است چیزی مثل یک توافق نامه یا قرارداد را امضا کنید، یادتان باشد که اول آن را مطالعه کنید. احتمالا در این معامله به حق تان خواهید رسید.

 

فال متولدین آذر:

 

امروز گویی که کل مردم دنیا عجله دارند!!امروز حتی اگر شما بخواهید با دیگران کار کنید، آنها خیلی بی صبر و بی طاقت هستند و قبل از اینکه شما خودتان را آماده کنید آنها می‌خواهند به مرحله بعد بروند. باوجود این سرعت دنیای خارج می‌تواند بازتاب بی حوصلگی‌ها و دلتنگی‌های خودتان باشد.امروز سرشار از انرژی جسمانی هستید. انگار دوست ندارید در منزل بمانید. یادتان باشد که به جسم تان اهمیت دهید و ورزش کنید. شاید تصمیم بگیرید که یک سفر کوتاه به بیرون شهر داشته باشید و گردش کنید. همیشه تا این حد سرشار از انرژی نیستید، پس حالا که پیش آمده از آن نهایت استفاده را ببرید.

 

فال متولدین دی:

 

مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات و پایداری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز شما خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی تان داشته‌اید شکرگزار باشید.امروز ممکن است با یک نفر جدید آشنا شوید که خیلی هم برای تان جالب است. بهتر است این اشتیاق را در ظاهرتان نشان ندهید، چون معمولا دوست ندارید که احساسات درونی تان آشکار شود. سعی کنید تمرکزتان را از دست ندهید و واقع بین باشید. حتی به این فکر کنید که آیا این دوستی ارزش دنبال کردن را دارد یا نه.

 

فال متولدین بهمن:

 

شما امروز حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، ولی باز هم برای تفریح کردن کاملاً آمادگی دارید. متاسفانه شما نمی‌توانید تعطیلات آخر هفته مورد پسندتان را داشته باشید. اما این سخن بدین معنی نیست که برای لذت بردن مجبورید منتظر بمانید. به جای اینکه فکر کنید اتفاق خاصی رخ می‌دهد که شما از آن مسرور خواهید شد، سعی کنید روی کارهایی که باید انجام بدهید تمرکز کنید و با رضایت خاطر و لذت آنها را انجام دهید. حضور داشتن درزمان حال آگاهانه ترین انتخاب برای رسیدن به سعادت و خوشبختی است.اولویت امروزتان به انجام کارهایی اختصاص دارد که در منزل باید انجام شان دهید. شاید یک نفر، مثلا مادرتان، بیاید و به همه جای منزل یک شادابی و صفای دوباره ببخشد. یادتان باشد که بیش از حد برای خودتان کار نتراشید، چون نباید آن قدر خسته شوید که نتوانید از مهمان تان پذیرایی کنید.

 

فال متولدین اسفند:

 

شما مروز بر سر دوراهی قرار می‌گیرید و خودتان فکر می‌کنید که می‌توانید به طور هم زمان هر دو را برگزینید. اما مادامی‌ که شما آنچه که اتفاق می‌افتد را به صورت چیزهای مجزا و جدا از هم ببینید، به راحتی نمی‌توانید درموردشان تصمیم بگیرید. حقیقت این است که تا موقعی که فکر نکنید مجبورید یک راه یا راه دیگری را برگزینید، می‌توانید حقایق زیادی را درک کنید.امروز باید چند تماس تلفنی مهم بگیرید و می خواهید قبل از هر چیزی اول به این تماس ها برسید. باید پیام تان را واضح و روشن منتقل کنید، البته مهارت های ارتباطی شما بالاست و از این بابت مشکلی ندارید. کلمات و احساسات در هم می آمیزند تا مقصود شما بیان شود، فرقی هم نمی کند پای تلفن باشید یا این که حرف های تان را در نامه بنویسید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره