وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز سه شنبه 4 آبان 1395

فال و طالع بيني روز سه شنبه 4 آبان 1395

فال متولدین فروردین:

 

در این بخش از سایت ایران ناز فال و طالع بيني روز سه شنبه 4 آبان  1395 نیز قرار داده ایم.شما امروز بین ایده های بلند پروازانه خود و تکالیف و مسئولیت های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی توانید لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

 

فال متولدین اردیبهشت:

 

امروز شما به اینکه جمله “همه چیز زیباست” اوضاع را خوب و روبراه می گرداند شک دارید. اگرچه این می تواند یک نوع پوشش و حفاظ موثر باشد، اما امکان دارد که دیدگاه های خود را از دست بدهید. به خاطر نگرانی برای هر چیزی که در حال تمام شدن است انرژی باارزشتان را هدر ندهید. فقط بدون هیچ قضاوتی تمرکز کنید. چند روز بعد شما باید توانایی این را داشته باشید که به عقب برگشته و همه چیز را با دید بهتری ببینید.

 

فال متولدین خرداد:

 

شما امروز به خاطر اینکه بتوانید خودتان را برای فردا که ماه به نشانه تان باز می گردد آماده کنید، باید کارهای خیلی زیادی انجام دهید. اگرچه کار شما به راحتی روی غلطک می افتد، اما شاید در طول کار با موانع متعددی نیز روبرو شوید. با چیزهایی که جلوی راهتان را گرفته اند نجنگید؛ در عوض نگاه کنید و ببینید که نشانه ها بهتان چه می گویند! اگر شما از این نشانه ها درس بگیرید، بهتان اجازه داده می شود که به مرحله بعدی پا بگذارید!

 

فال متولدین تیر:

 

متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه  درست نمی باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می کنید و اطرافیان تان هیچ گاه متوجه اشتباهات شان نمی شود.

 

فال متولدین مرداد:

 

امروز باد تازه ای به زندگی تان می وزد، که فراتر از هوشایری و آگاهی تان است. الان زمان مناسبی برای اجرا کردن ایده هایتان نیست، شما الان باید آنها را به مراحل بالاتر برسانید. اما شاید کمی دلتنگ چیزهای باشید که پشت سر گذاشته اید. یادتان باشد اگر بفهمید که احساس کردن آینده چقدر مفیدتر است، دیگر دلتان برای گذشته تنگ نمی شود!

 

فال متولدین شهریور:

 

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛   این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید در رابطه  با آن باید چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید

 

فال متولدین مهر:

 

همچنانکه سال قدیمی می گذرد رویاهای جدید برایتان امید را به ارمغان می آورند. اما این درباره شکست نیست به خاطر اینکه شما تاب و تحمل تمرکز کردن بر روی اهداف تان ندارید. گذشته را فراموش کنید؛ به پیش رو و آینده ای موفقیت آمیز نگاه کنید. با وجود اینکه ممکن است این کار برای لحظاتی طول بکشد تا احساس کنید که اگر دوباره پیشرفتی حاصل کردید این نعمت را از دست نمی دهید.

 

فال متولدین آبان:

 

احتمالا امروز مسائل مالی گریبانگیر شما خواهد شد چرا که ماه کامل در دومین خانه از “دارایی و سرمایه” شما افتاده است. ممکن است تلاش کنید تا بین درآمد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید . همچنین می فهمید که در موقعیتی نیستید که ثروت و دارایی بیش از آنچه نیاز دارید بدست بیاورید. همچنین ممکن است بفهمید که رویاها و تصورات قدیمی تان با چیزهایی که اکنون می خواهید جور در نمی آید. آرام آرام به سوی آینده گام بردارید. اگر روی پاهای خود بایستید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید به تعادل مالی می رسید.

 

فال متولدین آذر:

 

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از تفریح کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

 

فال متولدین دی:

 

شما امروز از برنامه هایتان عقب افتاده اید و اگر خیلی زود شروع به کار نکنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای کاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد که با هیجان بیتشری کار کنید. چه این کار را بکنید چه نکنید مجبور خواهید بود شرایط سختی که در حال حاضر به وجود آمده را تحمل کنید. اما واقعاً مهم نیست که شما چه کاری انجام می دهید و اینکه چقدر آن را ادامه می دهید، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید تعهداتی را که به دیگران داده اید را عملی کنید.

 

فال متولدین بهمن:

 

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید.

 

فال متولدین اسفند:

 

امروز یکی از آن روزهایی است که اطرافیان شما ظاهراً بیش از حد احساساتی شده اند! اما شما نمی توانید خودتان را در رویاهای آنها سهیم کنید. با وجود اینکه شما سعی می کنید رویاها و خیالات خود را برای خودتان نگه دارید، ولی قبل از اینکه بتوانید جلوی آنها را بگیرید، ظاهراً کارها و حرف های شما آشکار می شوند. با سر و صداها و شلوغی های روزانه آشفته نشوید و بر روی اهداف بزرگ تمرکز کنید.