وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال و طالع بيني روز چهارشنبه 17 شهريور 1395

فال و طالع بيني روز چهارشنبه 17 شهريور 1395

 فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

در این بخش برای شما فال و طالع بيني روز چهارشنبه 17 شهريور 1395 نیز قرار داده ایم.برنامه شما برای آینده‌تان ممکن است این باشد که در یک فرصت خوب بال‌هایتان را باز کنید. بعضی اوقات احساس می‌کنید که بعضی کارها باید انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتی هستید که برای ایجاد  تغییر و توسعه بسیار مایل هستید، اما در نظر داشته باشید که ضرب العجل شما آنقدر نزدیک نیست که باعث دلشوره و نگرانی تان شود. نقش شما در اتفاقاتی که دارد می‌افتد بسیار مهم است و در واقع نقش حیاتی دارید ولی سعی کنید از خود راضی نشوید. آگاهانه محدود کردن میدان دید خود، می‌تواند باعث شود تمرکز شما روی چیزهایی که نیاز به تغییر دارند افزایش یابد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

شما به یک روز مرخصی واقعی نیاز دارید که در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسکین ببخشید و هم اینکه از نظر روحی خود را تقویت کنید. اما به جای اینکه وقت خود را در اینترنت تلف کنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یک آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این کار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینکه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی کند و تصوراتی را برای خود ایجاد کند. اگر شما بخواهید که آنها را به واقعیت تبدیل کنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواست می کنند شما نمی توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی خواهید آنها ناامید شوند. شاید شما فکر می کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می گیرید، فرصت رویارویی با ترسهای خودتان را از دست ندهید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

ایستادگی که در هفته آینده با آن مواجهه خواهید شد اکنون برای لحظاتی خود را نشان خواهد داد و خوشبختانه اکنون شما فرصت این را دارید که آن را به موقعیت بهتری تبدیل کنید. ممکن است شما کاملا مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار گرفته‌اید، حتی اگر شرایط کنونی این اعتقاد شما را تایید نکنند که امور کاری در حال پیشرفت کردن هستند. اعتماد به نفس شما بهترین دارایی شما در این زمان هستند.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

هم اکنون شما آنقدر رُک و راست هستید که هرکسی می‌توانند کارهایی که انجام می‌دهید را ببیند! حقیقت این است که شما روشی در پیش گرفته‌اید که اصلا جانب احتیاط را رعایت نمی‌کنید. اگر بخواهید بیش از اندازه رک و بی پرده باشید، قدرت خودتان را از دست خواهید داد و همچنین فرصت پیشرفت کردن را نیز از دست خواهید داد.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

حالا که ماه وارد ششمین خانه شما یعنی خانه نیازهای منظم روزانه تان شده است، واقعاً لازم است که برنامه‌ریزی های خود را مدیریت کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس باید از مسیر اصلی خود خارج نشوید. بیشتر توجه کردن به جزئیات باعث می‌شود در آینده راهتان هموارتر گردد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز شما می‌خواهید بعضی از کارهایتان را به مراحل بعدی موکول کنید، البته شاید دیگران به این موضوع پی نبرده باشند. پلوتو بی رحم وارد دوازدهین خانه تان یعنی خانه رویا و خیال می‌شود و می‌تواند مسائل اساسی زندگی تان را تغییر داده و نقطه عطفی در ذهن شما ایجاد کند. اگرچه این تغیرات ذهنی است، ولی بر تمام جنبه‌های زندگی تان تاثیر خواهد گذاشت. پس قدرت و توانایی افکار مثبت خود را دست کم نگیرید!!

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که:دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

ایده‌آل‌های رویایی شما آن چنان که دوست دارید در زندگی واقعی‌تان وجود ندارند. در حقیقت،‌ حتی اگر شما یک زندگی پر از عشق و محبت داشته باشید،‌ امروز احساس می‌کنید که نیاز به آزادی بیشتری دارید. نکته جالب این است که اگر شما احساسات و هیجانات خود را بشناسید، از نتیجه آن متعجب و شگفت زده خواهید شد. قبل از اینکه کاملا به فرصت‌ها و موقعیت‌هایی که برایتان بوجود می‌آید واقف نشده‌اید ،‌ وارد آن نشوید و ریسک نکنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

شما امروز سعی می کنید بخشی از اطلاعاتی که دارید را از دیگران مخفی کنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است که روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری که هست به دیگران هم بگویید. هر کاری که شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی کرده اید، خیلی زود آشکار خواهند شد و اکنون اگر این کارها انجام شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت کنند به طوری که دیگران مطمئن خواهند شد که شما صادقانه صحبت می‌کنید. اما حقیقت این است که شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی که اعتقاد ندارید تظاهر کنید. فقط همان کسی باشید که واقعاً هستید نه کس دیگری.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

امروز احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خودرا از دست بدهند. به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید؛ آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.