وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه لباس متناسب و زیبا پیدا کنیم؟

چگونه لباس متناسب و زیبا پیدا کنیم؟

اگر با مشکل لباس و پیدا کردن آن مواجه هستید با ما همراه باشید. اگر قد کوتاه هستید، شلوارهای فاق بلند و کوتاه و اگر قد بلند هستید، شلوارهای بلند انتخاب کنید. اگر ران های بزرگی دارد، شلوارهای تنگ نپوشید و شلوارهای آزاد انتخاب کنید.بلوز شما بهتر است تا زیر باسن پایین بیاید. انواعی که یقه های گشاد دارد،

 

چگونه لباس متناسب و زیبا پیدا کنیم؟

 

انتخاب نکنید.البته از آن طرف بام هم نباید بیفتید چون در صورتی که لباس شما بیش از حد گشاد و شل باشد، باز هم ناخوشایند به نظر می رسد.اگر قصد خرید پیراهنی مجلسی دارید، بهتر است انواع دکلته ای که خیلی باز نباشد، انتخاب کنید، لباس مجلسی با یقه گرد باز یا به شکل مربع مناسب تر است.

 

برای پیراهن شب می توانید لباس مشکلی بلند که بالاتنه دکلته و تنگ دارد، اما در پایین تنه اش گشاد می شود، انتخاب کنید.  اگر قد بلندی دارید، می توانید پیراهن کوتاه کمردار انتخاب کنید اما در این شرایط نباید با کفش قد شما بلندتر از 170 سانتی متر شود.

 

چگونه لباس متناسب و زیبا پیدا کنیم؟

 

اگر قد کوتاهی دارید، کفش های پاشنه بلند بپوشید اما پاشنه باریک مناسب نیست. اگر کفش تخت می پسندید، هرگز کفش باله نپوشید. با شلوار، کفش ساق کوتاه و با دامن، چکمه بلند زیباتر است.کمربند نازک می تواند از چاقی شما بکاهد و اندامتان را زیبا جلوه دهد.  لباس هایی با خطوط عمومی شما را بلند و باریک تر نشان می دهند.ا

 

گر بازوان چاقی دارید، می توانید از لباس هایی با آستین گشاد و بلند یا آستین پروانه ای شکل استفاده کنید.  اگر تونیک یا لباس بلند گشاد می پوشید، هرگز کمربند را فراموش نکنید! برای زیباتر کردن بالاتنه یا انگشتانتان، می توانید از زیورآلات نسبتا درشت و رنگی استفاده کنید، چون طلای یکرنگ و ظریف اندام شما را درشت تر نشان می دهد.