وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مسافرت لذت بخش پاییزی در این شهرهای رویایی

مسافرت لذت بخش پاییزی در این شهرهای رویایی

مسافرت لذت بخش پاییزی در این شهرهای رویایی

 

تمام شهر‌ها در پاییز چهره تازه‌ای به خود می‌گیرند و زردپوش می‌شوند؛با ایران ناز همراه باشید با نکات سفر رفتن در پاییز…

 

سفر به مرکز فرهنگی ترکیه با تور استانبول

تور استانبول در ان روز‌ها تخفیف بسیار خوبی دارد و با پرواز‌های قشم ایر، ماهان، اطلس جت و ایران ایر تور‌های مختلفی را از سه شب تا یک هفته برنامه‌ریزی‌ کرده‌اند. سفر به نیازی به ویزا ندارد و به راحتی همراه عزیزانتان در این شهر خوش می‌گذرانید. استانبول جاذبه‌های گردشگری گوناگونی دارد و در پاییز زمان بیشتری برای قدم‌زنی و گشت زدن در شهر دارید.

 

از موزه‌های تاریخی گرفته تا مسجد‌ها و کلیساهای قدیمی که هر کدام داستانی تاریخی را در دل خود پنهان کرده‌اند بازدید کنید و عکس یادگاری بگیرید. به بازار ادویه بروید که در محله امین‌نو در کنار مسجد رستم پاشا واقع شده در این بازار رنگارنگ قهوه و باسلوق ترکی بخرید و برای سوغات به همراه بیاورید.

 

مسجد ایاصوفیه را ببینید؛ بهتر است صبح اول وقت برای بازدید بروید که در صف‌های طولانی و گردشگران گیر نکنید. از ایاصوفیه به سمت گرند بازار استانبول قدم بزنید در این مسیر تاریخی مردم و بازار‌ها را تماشا کنید. در این منطقه قدیمی استانبول کافه‌ها و رستوران‌های خوبی هم هستند که می‌توانید قهوه بنوشید و استراحت کنید.

 

مسافرت لذت بخش پاییزی در این شهرهای رویایی

 

در سفر به ترکیه مخصوصا استانبول از غذاهای محلی و انواع اسکندر کباب‌ها و علی نازیک کباب نوش جان کنید و غذاهای دریایی را امتحان کنید.با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید در مورد این سفر بپرسید و راهی یک سفر پاییزه جذاب به استانبول شوید.

 

اقامت یک هفته‌ ای در جزیره‌ ای تابستانی با تور تایلند

تور تایلند همیشه پر‌طرفدار است این کشور دلپذیر با سواحل رویایی و دیدنی‌های با شکوه برای همه تفریح‌های خاص داد. این سفر همه چیز را با هم دارد هم به شهر پر‌هیاهو و شلوغ تایلند می‌روید وهم می‌توانید در هتل‌های پنج ستاره ساحلی لم بدهید و آفتاب بگیرید.

 

تورها به مدت یک هفته با یک مقصد و یا با دو مقصد گردشگری برنامه‌ریزی شده‌اند و از یک هفته سفر به تایلند نهایت استفاده را می‌برید این تور‌ها با پرواز مستقیم ماهان برنامه‌ریزی شده و همگی دارای ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی هستند.

 

برای اقامت در بانکوک هتل سه یا چهار ستاره مناسب است؛ هیچ روزی را برای گردش در این شهر پر‌هیجان از دست ندهید. در مراکز خرید سیام پاراگون و یا سنترال ورد بچرخید و خرید کنید و برای دیدن معابد باستانی و پر شکوه به گرند پلاس بروید.

 

چند روزی را در بعد از گشت زنی در بانکوک به پاتایا، پوکت یا ساموئی بروید تمام این‌جزیره‌ها بی‌نهایت زیباست و بسته به سلیقه شخصی می توانید انتخاب کنید البته با توجه به درخواست‌های زیاد گردشگران تور‌های تک مقصدی پاتایا هم به تور‌ها اضافه شده و می‌توانید تمام یک هفته را در هتل‌های ساحلی چهار و پنج ستاره تایلند اقامت کنید.

 

تمام تورهای آژانس برای گردشگران صبحانه رایگان دارند و مسافران به همراه راهنمای فارسی زبان به گشت شهری می‌روند.تایلند پر از غذاهای خیابانی خوش مزه و ارزان است، انواع خوراکی‌های رنگارنگ و خوش مزه را در خیابان‌ها امتحان کنید.

 

مسافرت لذت بخش پاییزی در این شهرهای رویایی

 

تجربه سفر پاییزه به شهر برج‌ های بلند دبی

دبی را مخصوص گردش و تفریح برای تمام مردم دنیا ساخته‌اند و هر ساله رستوران‌های زیبا و پارک‌های بازی عجیب و هیجان‌انگیز در این شهر افتتاح می‌شود. در انواع رستورانها‌ی بین‌المللی این شهر غذاهای خوش طعم را می‌توانید سفارش دهید اما حتما همبرگر‌های معروف دبی یا حتی شاورما را نوش جان کنید که برای همیشه عاشق آن می‌شوید.

 

در سفر به دبی همراه کودکان و سالمندان هم بسیار خوش می‌گذرد برای خرید به امارات مال بروید و از اکواریوم مجموعه دیدن کنید. برای اسکی و دیدن پنگوئن‌های با مزه به پیست اسکی بروید.در دبی هتل‌های مختلفی با استاندارد‌های بالا وجود دارد می‌توانید.

 

از رزرو یک هتل سه یا چهار ستاره احساس رضایت کنید اما به هر حال امکانات هتل‌های پنج ستاره این شهر بی‌نظیر است با استخر‌های زیبا و خدمات اسپای تایلندی خوبی که دارند هر ساعتی از شبانه روز قابل استفاده هستند. تور‌های دبی همگی دارای صبحانه هستند در هتل‌ برای شما صبحانه عربی سرو می‌شود.

 

تمام پرواز‌های دبی با شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر انجام می‌شود، در هر زمانی که با برنامه تعطیلی ما هماهنگ بود می‌توانید به سفر بروید. چند روزی را از این روز‌های کاری پر مشغله خالی کنید و برای سفر به دبی با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور دبی را رزرو کنید.