وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راه حل مشکل زن با مردی که از رابطه جنسی فراریست

راه حل مشکل زن با مردی که از رابطه جنسی فراریست

راه حل مشکل زن با مردی که از رابطه جنسی فراریست

 

گاهی وقتها حس میکنید همسرتان دیگر به شما تمایلی ندارد یا از رابطه جنسی فراری شده است ! به گزارش ایران ناز با ما در ادامه ی این مطلب همراه باشید تا راههای حل این مشکل و نحوه صحیح برخورد با مردی که از رابطه جنسی فراریست را بندانید .

 

احساس مي کنم همسرم نسبت به من سرد است، دوستم ندارد، تمايلي به رابطه جنسي نشان نمي دهد حتي وقتي از بي ميلي او پرسش مي کنم، هيچ جواب نمي دهد و بي علاقگي بيشتري نشان مي دهد، هميشه من درخواست کننده رابطه جنسي هستم و هربار او به طرق مختلف، به خواسته من بي اعتنايي مي کند و…

 

سوالات خاموش کننده رابطه جنسي

 

يکي از دلايل توقف رابطه جنسي از سوي مردان، سوالات خانم هاست سوالاتي که روان شناسان از آنها به عنوان “سوالات خاموش کننده رابطه جنسي ” ياد مي کنند. خانم ها با پرسش برخي از سوالات از همسرشان، درباره اين که چرا سرحال نيست و يا چرا بي حوصله و درخود فروفته است، نه تنها باعث مي شوند مردشان فورا خاموش شوند بلکه از سرحال بودن آنها در آينده نيز جلوگيري مي کنند.

 

اگر شوهرتان به علائم دعوت کننده جنسي شما بي تفاوت است و هيچ واکنشي نشان نمي دهد و حتي با دلسردي تمام، به آن پاسخ مي دهد، توصيه مي کنيم اندکي بر نگراني و استرس خود غلبه کنيد، حس کنجکاوي خود را کنترل نمائيد و به دنبال کشف علت، چرايي و چگونگي اين رفتار فعلي همسرتان نباشيد. در چنين مواقعي اکثريت قريب به اتفاق خانم ها ، احساس خطر جدي کرده و عنان صبر مي گسلند و لاجرم شروع به سوال پيچ کردن همسر مي کنند حتي گاه براي رفع نگراني و اضطراب جملات و عباراتي بکار مي گيرند و يا آن که متوسل به رفتارهايي مي شوند که چندان مورد خوشايند همسر واقع نمي شود و به جاي جذاب بودن بيشتر حالت دفع کننده دارد.

 

اگر شوهرتان به علائم دعوت کننده جنسي شما بي تفاوت است و هيچ واکنشي نشان نمي دهد و حتي با دلسردي تمام، به آن پاسخ مي دهد، توصيه مي کنيم اندکي بر نگراني و استرس خود غلبه کنيد، حس کنجکاوي خود را کنترل نمائيد و به دنبال کشف علت، چرايي و چگونگي اين رفتار فعلي همسرتان نباشيد.

 

خانم ها گوش به زنگ باشيد

 

اگر در حال تجربه چنين وضعيتي در زندگي زناشويي تان هستيد، بهتر است محتاطانه عمل کرده و هرگز اين جملات و سوالات را مطرح نکنيد :

 

-” مشکل چيست؟”

-” اتفاقي افتاده؟ من مرتکب اشتباهي شده ام؟”

– ” موضوع چيست؟ چرا چند وقتي است مرا نمي بيني؟”

-” آيا من کاري انجام داده ام که باعث دلسردي تو شده است؟”

-” تو هنوز منو دوست داري؟”

-” فکر مي کني من خيلي چاق/ لاغر هستم؟”

-” به نظرت من مثل سابق زن زيبا و جذابي نيستم”

-” چگونه باشم برايت خوشايندتر است!”

-“ديگر نمي خواهي با هم رابطه جنسي داشته باشيم؟”

-” تو قبلا بيش از اين، رابطه جنسي مي خواستي؟”

– ” هميشه گرم و فعال بودي ولي حالا چرا اين گونه شده اي؟!”

-” چرا نمي خواهي که رابطه جنسي داشته باشيم؟”

-” هنوز نسبت به من کشش جنسي داري؟”

– ” نسبت به من تحريک نمي شوي؟”

-” ما بايستي درباره اين موضوع با هم صحبت کنيم!”

– ” آيا تو هم مثل من به خاطر اين رابطه سردمان احساس ناراحتي و دلخوري مي کني؟”

-” اگر روش جديدي مدنظر داري، من متمايليم آن را، بخاطر تو تجربه کنيم!”

-” شايد براي بهبود اين وضعيت، لازم باشد از کسي کمک بگيريم!”

– ” با ادامه اين وضعيت، آيا ما باز هم رابطه جنسي خواهيم داشت؟”

– ” احساس مي کنم پاي زن ديگري در ميان است، آيا از زندگي با من خسته شدي؟”

 

مطرح کردن اين سوالات و دانستن پاسخ آنها، حق مسلم شماست اما بايد بگوئيم پرسش اين نوع سوالات، دقيقا زماني که در حال تدارک مقدمات برقراري رابطه و جلب نظر همسر نسبت به خود هستيد، اما به ناگاه با بي توجهي او مواجه مي شويد و همسرتان از آمدن نزد شما امتناع مي کند، چندان مفيد به فايده نيست؛ در چنين مواقعي و يا شرايط مشابه با آن، توصيه مي شود پرسش هاي تان را نزد خودتان نگاه داريد و هيچ نپرسيد؛ به جاي اصرار به پرسش و يا دانستن علت رفتار، بهتر است به گونه اي واکنش دهيد که گويي انگار هيچ اتفاقي نيفتاده و همه چيز مرتب است. به يقين بپذيريد اين زمان، زمان مناسبي براي مطمئن شدن از همسرتان نيست، مطمئنا در فرصت هاي مناسب مي توانيد اين سوال ها را بپرسيد و به جواب مطلوب برسيد.

 

غالبا خانم ها اين نکته مهم را فراموش مي کنند اما بايد هر لحظه به ياد داشته باشند و بدانند که يک زن مي تواند با بي تفاوتي و غير صريح بودن، با موفقيت بيشتري پيام غير مطالبه اي خود به همسرش را مبني بر اين که ” اگر تو (شوهرم) سرحال و با نشاط باشي، من به تو خوشامد مي گويم”، ابقاء نمايند. خانم ها با آگاهي و شناخت اين اصل مهم و پذيرش آن” من به رختخواب مي روم اگرچه در حال حاضر همسرم حوصله ندارد و سرحال نيست اما به زودي رابطه جنسي خواهيم داشت” ، مي توانند بسياري از دلسردي هاي موقت زناشويي شان را برطرف کنند.

 

زنان و پا پيش گذاشتن براي رابطه جنسي

 

يکي ديگر ازمهمترين دلايلي که زوجين داشتن رابطه جنسي را متوقف مي کنند اين است که مرد ” پا پيش گذاشتن براي رابطه جنسي” را متوقف مي کند و يا اين که زن بسيار زياد براي برقراري رابطه جنسي پا پيش مي گذارد.

 

زماني که يک زن هميشه درخواست کننده رابطه جنسي است، به تدريج نه تنها خودش ناکام و فرسوده مي شود بلکه بعد از گذشت مدت زماني، مرد نيز علاقه مندي اش را به رابطه جنسي با آن زن از دست مي دهد. اگر شما دايما به دنبال مردتان باشد و هميشه اين کار را انجام دهيد، همسرتان بدون آن که حتي دليل و علت آن را بداند، علاقه اش را نسبت به شما از دست خواهد داد.

 

اين حقيقت” اگر يک زن بيشتر از مرد، به دنبال به دست آوردن او (مرد) باشد، مرد در نهايت نسبت به او بي تفاوت تر و بي اعتناتر خواهد شد”، يک اصل بسيار مهم در دنياي متفاوت زن و مرد است ، اصلي که شايد متاسفانه بسياري از خانم ها آن را نمي دانند.

 

از سوي ديگر، زماني که يک زن مسئوليت خيلي زيادي را براي ” آغاز کردن رابطه جنسي” و ” پا پيش گذاشتن” احساس کند، رفته رفته مرد انگيزش کمتري را احساس خواهد کرد. اگر چه شايد در بدو امر، اين رفتار و جسارت جنسي زنانه، احساس جالب و خوبي به مرد القاء کند، چرا که در اين وضعيت، مرد “خطر طرد شدگي” را به خود راه نمي دهد و احساس آسودگي و آرامش مي کند، اما به مرور زمان حقيقت راستين اين جسارت به ظاهر خوشايند و ستيزه جويي جنسي خيلي زياد زنانه، چهره بروز مي دهد و آن چيزي نيست جز خاموشي جسارت جنسي مردانه. کاهش شهوت و لذت و بي علاقگي به همسر و يا جذابيت بيش از حد زنان ديگر بجاي همسر از پيامدهاي ناگزيز اين جسارت جنسي منحصرا زنانه است.

 

هنگامي که زن مطابق آن جنبه مردانه اش، که درجستجوي رابطه جنسي است، رفتار مي کند متقابلا مرد نيز به سوي جنبه زنانه اش، ناز و عشوه، پيش مي رود؛ که در نهايت، اين عدم توازن به آهستگي منجر به تضعيف عشق و شهوت در رابطه زناشويي مي شود. به همين دليل، صرف مقدار کمي انرژي، آن هم در حدي که به همسرتان کمک کنيد تا بداند ” الان بهترين فرصتي است که مي تواند به دنبال شما باشد” براي ايجاد تعادل و بهينه سازي رابطه مفيد است.

 

پا پيش گذاشتن زن براي رابطه جنسي، آن هم به روشي غيرمستقيم، اين اطمينان را به زن مي دهد که همسرش جنبه مردانه وجودش را، که تمايل به جستجو و بدست آوردن اوست، حفظ کرده و هميشه او را طلب خواهد کرد. توصيه مي شود زنان بجاي شروع کردن رابطه جنسي، پيام هايي با اين مضمون که ” شرايط براي شروع کردن رابطه جنسي از جانب شما مهيا است”، مرد را براي پيشقدم شدن ترغيب نمايند.

 

نکته: البته عيبي ندارد که هر از چند گاهي زن شروع کننده رابطه جنسي باشد، در واقع مشکل زماني بوجود مي آيد که زن هميشه درخواست کننده و شروع کننده رابطه جنسي است . در اين حالت، مرد به تدريج، علاقه اش را ازدست مي دهد و کمتر پا پيش مي گذارد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

داروهای گیاهی برای سردمزاجی و تقویت توان جنسی

 

خوردن انجیر باعث افزایش قوای جنسی می شود!!