وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

اگر میخواهید مافین سیب و آناناس درست کنید به دستور زیر عمل کنید.مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم.

 

نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

 

مواد لازم:

 

    سیب پوست‌گرفته و خردكرده 400 گرم
    آرد 300 گرم
    بیكینگ پودر 2 قاشق چایخوری
    دارچین 2 قاشق چایخوری
    نمك یك‌چهارم قاشق چایخوری
    شكر قهوه‌ای 125 گرم
    شیر 350 میلی‌لیتر
    تخم‌مرغ 2 عدد
    وانیلین یك‌چهارم قاشق چایخوری
    كره‌آبكرده و سردشده 150 گرم
    گردوبرشته و خردكرده 60 گرم
    آناناس خردكرده 100 گرم

 

نحوه ی درست کردن مافین سیب و آناناس

 

طرز تهیه:

 

فر(تاون) را با دمای 180 درجه‌ سانتیگراد گرم كنید و قالب 12 تائی مافین را با كپسول‌های كاغذی بپوشانید. آن‌گاه سیب را با قدری آب بپزید و بگذارید خنك شود.سپس آرد، بیكینگ پودر، دارچین و نمك را با هم مخلوط و الك كنید، شكر را بیفزائید و در مركز آن،حفره‌ای ایجاد نمائید.

 

حالا شیر، تخم‌مرغ‌ها و وانیلین را با مفتول سیمی بزنید و كره را اضافه كنید. اكنون مایه‌ فراهم‌كرده را درون حفره‌ مواد خشك بریزید و با قاشق فلزی مخلوط سازید. بعد گردو، آناناس و سیب را بیفزائید و فقط در حد مخلوط‌‌شدن هم بزنید.اینك مایه را درون كپسول‌ها بریزید

 

و به مدت تقریبی 20-25 دقیقه در فر بپزید. همین كه مافین‌ها خنك شدند، رویشان را با كرم گاناش و دراژه‌های بادامی تزئین كنید و برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.سپس 30 گرم كره به كرم اضافه نمائید و آن را از روی حرارت بردارید. حالا بگذارید كرم كاملاً خنك شود. اكنون آماده‌ مصرف است.