وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نوشیدن آب در این شرایط مضر است

نوشیدن آب در این شرایط مضر است

نوشیدن آب در این شرایط مضر است

 

با اینکه همیشه میویند آب زیاد بنوشید اما گاهی….نوشیدن آب همیشه توصیه می شود چرا که با هیدراته شدن بدن اعضای مهم بهتر فعالیت می کنند و به طبع سلامتی تهدید نمی شود اما گاهی اوقات نوشیدن آب سلامتی را به خطر می اندازد.تقریبا آب راه حل مناسبی برای همه چیز است .

 

آب می تواند از پرخوری ما جلوگیری کند و همچنین در سوزاندن کالری های اضافی بدن کمک می کند. اما زمان هایی هستند که شما باید این ذهنیت که آب می تواند از پرخوری ما جلوگیری کند را کنار بگذارید.

 

همانگونه که میدانید و پیش از این بارها در بخش سلامت نمناک گفته ایم آب یکی از بهترین نوشیدنی ها از زمانهای دیرینه تا به هم اکنون می باشد و درسلامتی شما موثر بوده و می باشد به گزارش نمناک علاوه بر این آب در سیستم گوارش بدن حائز اهمیت بسزایی می باشد و به کار آن کمک می کند و احساس تشنگی را از بین می برد.

 

اما نوشیدن آب در هنگام میل وعده های غذایتان توصیه نمی شود و به شدت خطرناک می باشد، زیرا نوشیدن آب در این زمان آنزیم های گوارشی و اسیدهای معده را رقیق می سازد و در پی این عمل غذایی که میل می کنید سخت تر هضم می شود.

 

نوشیدن مقدار زیادی آب در طی روز خوب است و هیچ مشکلی ندارد اما اگر شما احساس تشنگی نکردید به هیچ وجه آب ننوشید زیرا با نوشیدن بیش از حد آب می توانند باعث رقیق شدن و کم شدن تعادل طبیعی نمک بدن شود.با نوشیدن آب در بین میل وعده های غذایتان ، اسید معده ای که در روده وجود دارد را از بین می برد.

 

هنگامی که هیچ احساس تشنگی نداری آب ننوشید.

زمان نوشیدن آب
عدم نیاز بدن به نوشیدن آب
نوشیدن آب زیاد چه بلایی سرتان می آورد؟
هنگامی که ادرار شما روشن بود آب ننوشید:

 

اگر شما می خواهید بدانید و مطمئن شوید که بدنتان به اندازه کافی آب دارد به دستشویی مراجعه کنید و رنگ ادرارخودتان را ببینید.اگر ادرار شما به رنگ زرد تیره بود بدانید که دچار کم آبی هستید ولی ولی اگر زرد روشن بود بدانید که به اندازه کافی آب نوشیده اید و هیچ نیازی به آب ندارید.

 

هنگامی که قصد خوردن غذای سنگین و زیادی دارید ، آب ننوشید :

قبل از خوردن غذا یک لیوان آب بخورید و سپس شروع به خوردن غذایتان کنید،اما نوشیدن بیش از حد آب قبل میان و یا بعد از غذا بسیار مضر می باشد و باعث سنگین شدن شما می شود و اسید معده ای که در روده وجود دارد را از بین میبرد این مورد بسیار مهم است است و سعی کنید از این مورد استفاده کنید تا سلامتی بدنتان را به خطر نیندازید.

 

پس از تمرین و ورزش زیاد آب ننوشید:

پس از تمرین های نرمال و عادی نوشیدن آب برای بدن بسیار خوب است اما پس از ورزش های سنگین و تمرین های غیر نرمال الکترولیت های بسیار زیادی را از طریق عرق کردن از دست خواهید داد از این رو برای جبران این فقدان شما می توانید از آب نارگیل و دیگر نوشیدنی های پر انرژی مواد مغذی را مجددا به بدنتان برسانید.نوشیدن آب در این بین برای بدنتان مضر میباشد و در هیچ وجه نوشیدن آب در این زمان توصیه نمی شود و باید از آن خودداری کنید.