وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی مهم درباره ی نامزد بی علاقه و بی احساس

نکاتی مهم درباره ی نامزد بی علاقه و بی احساس

دوران نامزدی پیش امده است که یکی از دو طرفیت نسبت به دیگری بی علاقه است.اگر به نامزدتان، خانواده او یا حتی دوستان و محیط اطراف او واكنش منفی دارید، این نشان‌دهنده این است كه در طولانی مدت رابطه خوبی با او نخواهید داشت. این نشانه آن است كه شخصیت شما با محیط پیرامون او سازگار نیست.

 

این رابطه شما را عصبی یا منقلب خواهد كرد و گاهی هر2 به سراغ‌تان می‌آید و در نهایت منقلب شده و از خود متنفر می‌شوید! افرادی كه به‌هم نزدیك هستند گاهی تمایل دارند در طولانی مدت یكدیگر را تحلیل برند.(البته تنها زمانی كه رابطه‌شان به كیفیت نامطلوبی برسد)

 

یادتان باشد چسبیدن به یك شخص بی‌اخلاق سرانجام شما را بی‌اخلاق می‌كند و حفظ رابطه با یك شخصیت بسیار منفعت‌طلب عاقبت شما را به همان بدی خواهد كرد. یعنی واقعا می‌خواهید آن چیزی شوید كه از آن متنفرید. و سپس به خاطر آن از خودتان متنفر باشید؟

 

نکاتی مهم درباره ی نامزد بی علاقه و بی احساس

 

پس همین حالا این رابطه را قطع كنید.اگر نامزدتان بیش از یك بار شما را گول زده است می‌توان تضمین داد كه دوباره هم این كار را می‌كند. این قسمتی از شخصیت اوست. سعی نكنید او را اصلاح كنید. به‌جای آن سعی كنید برای ایجاد یك رابطه قوی با كسی كه ارزش آن‌ را دارد وقت صرف كنید.

 

همیشه می‌توان یك اشتباه را بخشید اما اشتباهی كه همیشه تكرار شود را نه. . .نمی‌توانم واقعا با كلمات به اندازه كافی بر این موضوع تاكید كنم. از آنهایی كه دارای مشكل شخصیتی مزمن هستند دوری كنید. آن‌ها تمام انرژی شما را خواهند گرفت و زندگی‌تان پر از نمایش درام خواهد شد!

 

اصلا بهتر است این رابطه را شروع نكنید.اگر نامزدتان نخواهد شما با دوستان و خانواده او رابطه داشته باشید، باید علت آن ‌را واقعا از خودتان جویا شوید. در 90 درصد مواقع این نشانه خطر بزرگی است. رابطه شما و نامزدتان باید در حد تمام اعضای خانواده و دوستان باشد

 

نکاتی مهم درباره ی نامزد بی علاقه و بی احساس

 

چرا كه انسان‌ها به معاشرت نیاز دارند و در ضمن در این معاشرت‌هاست كه شما نامزدتان را بهتر خواهید شناخت.از آنجایی كه یك رابطه خوب به میزان زیادی احترام عاشقانه نیاز دارد، اگر به یكدیگر احترام نگذارید این رابطه ادامه پیدا نمی‌كند. اگر نامزدتان شما را تحقیر می‌كند زمان آن فرا رسیده او را ترك كنید

 

و اگر شما فكر می‌كنید از نامزدتان بهتر هستید نیاز دارید تا ذهن خود را بهتر مورد بررسی قرار دهید یا از او جدا شوید. تنها رابطه‌ای سالم و انسانی است كه در آن 2 طرف ارتباط در یك سطح باشند.معمولا دوستان و خانواده واقع بین‌تر از شما هستند چون كمتر درگیر مسائل عاطفی هستند بنابراین اگر همه به شما می‌گویند از نامزدتان جدا شوید، زمان آن فرا رسیده به‌علت آن فكر كنید. فرصت‌ها بسیارند و احتمالا حق با آن‌هاست.

 

اگر خواستگار جدیدی دارید كه فكر می‌كنید برای شما بهتر است با خودتان صادق باشید و نامزدتان را ترك كنید. سعی نكنید كسی را دست بیندازید. این یك واقعیت است كه شما او را به اندازه كافی دوست ندارید. اگر نامزدتان هم بخواهد به فرد دیگری فكر كند بدانید كه بهتر است این رابطه را قطع كنید.