وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی مهم درباره ی کودکان

نکاتی مهم درباره ی کودکان

هیچگاه خطای خود را به گردن فرزندان نیندازید.بعضی از والدین فکر می کنند زمانیکه کودک کار خطایی انجام می دهد، با انداختن تقصیر گردن این و آن باعث می شوند

 

تا کودک از کار خود شرمگین شود ولی باید بدانید با این کار دروغگویی، عدم مسئولیت پذیری و مواردی از این قبیل را به کودک آموزش می دهیم.

 

نکاتی مهم درباره ی کودکان

 

باید به خاطر داشته باشید اگر کودک کار خطایی انجام داد اورا از خطایش آگاه سازید و کار درست را به او معرفی کنید تا جایگزین خطا گردد نه اینکه بظور مثال بگوئید این کار دختر یا پسر من نیست بچه همسایه انجام داده

 

یا امروز دوستم اینجا بود دخترم این کارها را انجام داد.در این متن به چند اثر ترس بر رفتار کودک البته بطور اختصار می پردازیم. بطور کلی ترس اگر بصورت دائمی و ثابت باشد اثر بسیار نامطلوبی بر جسم و روان کودک می گذارد.

 

نکاتی مهم درباره ی کودکان

 

اولین اثر نامطلوب ترس : عدم اتکاء به نفس است و کودک جرأت ندارد در کاری داوطلب گردد و نمی تواند هیچ کاری را با رغبت انجام دهد زیرا بیشترین انرژی کودک صرف مقابله با ترس می شود.

 

دومین اثر نامطلوب ترس: دروغگویی است که در کودک ایجاد میگردد و دیگر اینکه عملکرد اعصاب را تحت تأثیر قرار داده و همین امر موجب می گردد تا گاهی اوقات بر اثر ترس شدید کودک دچار لکنت زبان و یا شب ادرای می گردد.