وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش مرحوم پورحیدری وقتی فهمید سرطان دارد

واکنش مرحوم پورحیدری وقتی فهمید سرطان دارد

واکنش مرحوم پورحیدری وقتی فهمید سرطان دارد

 

چند روزی از مرگ و خاکسپاری مرحوم منصور پورحیدری ، پیشکسوت مطرح استقلال نمیگذرد . به گزارش ایران ناز این مربی سابق تیم استقلال تا چند هفته قبل از مرگ خود ، خبر از بیماری سرطانش نداشته است !! به گزارش ایران ناز “منصور پورحیدری تا 3 هفته قبل از فوتش نمی دانست این بیماری یک سرطان کشنده است” این حقیقت بعد از مرگ منصور پورحیدری مشخص شد.

 

به گزارش ایران ناز با توجه به درگذشت مرحوم پورحیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال مصاحبه ای را با نسیم خضری نژاد مدیر اجرایی برنامه های گرامیداشت خانواده پورحیدری انجام دادیم که در میان صحبت هایشان به نکته ای در خصوص اینکه منصور پورحیدری تا سه هفته پیش از بیماری خود هیچ گونه اطلاعی نداشته سخن گفت .

 

نسیم خضری نژاد در این باره گفت:در ابتدا باید بگوم فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری برای انجام مصاحبه ای به بیرون از اتاق منصور خان رفته بودند که در این مدت کوتاه یکی از بیماران خانم حاضر در بیمارستان از روی نیت خیر بر بالین پورحیدری حاضر می شود و خطاب به ایشان می گوید :آقای پورحیدری من هم همانند شما بیماری سرطان دارم اما با این بیماری مبارزه می کنم .

 

وی ادامه داد: پس از صحبت های این خانم در نهایت همسر پورحیدری به اتاق باز می گردد که در کمال ناباوری منصور خان سریعا در مورد بیماری اش از همسرش سوال می پرسد که فریده من سرطان دارم؟خانم شجاعی هم اعلام کردند این خانم چیزی نمی دانسته و همین طوری این موضوع را مطرح کرده است . اما با توجه به اینکه پورحیدری انسان با هوشی بود همان لحظه متوجه بیماری اش می شود و از این پس نه خانم شجاعی و نه منصور خان از این موضوع صحبتی نکردند .اما فریده شجاعی احساس کرده بود که منصور خان متوجه بیماری اش شده است.

 

خضری نژاد در پایان گفت:از طرفی باید بگویم در این مدت یک سال و چند ماه که روال درمان بیماری سرطان مرحوم پورحیدری صورت می گرفت و با توجه به باهوشی منصور خان طوری خانم فریده شجاعی این موضوع را مدیریت کرد که اجازه نداد همسرش متوجه این بیماری شود و حتی می توانیم بگوییم یک جامعه بیماری منصور خان را فهمیدند اما این همسرش بود که نگذاشت مرحوم پورحیدری چیزی بفمهد .واقعا این مدیریت کار بزرگی بود که خانم شجاعی انجام دادند که جای تحسین دارد و باید برای مدیریت قوی اش به او دست مریزاد بگوییم.

 

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر مراسم تشییع و خاکسپاری منصور پورحیدری

 

تصاویر گریه شدید همسر منصور پورحیدری

 

منصور پورحیدری مربی استقلال درگذشت +تصاویر و زندگینامه