وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روش پرپشت شدن مژه ها در دو هفته

روش پرپشت شدن مژه ها در دو هفته

روش پرپشت شدن مژه ها در دو هفته

اگر از ریزش مژه هایتان یا کوتاهی و کم پشتی آنها ناراحت هستید ما در این مطلب از ایارن ناز روشی خانگی و ارزان قیمت را به شما پیشنهاد میکنیم تا با استفاده از آن مژژه های طبیعی بلند و پر و چشمانی زیباتر داشته باشید پرشدن مژه ها یعنی چند برابر شدن زیبایی چشم ها پس ااستفاده از روشی مطمئن و اصولی برای این منظور بایستی به درستی انتخاب و انجام شود.

 

استفاده از روش های ثابت شده در طب سنتی و طب مدرن در بخش زیبایی و درمان بهترین توصیه برای افرادی است که در انتخاب روش های درمانی حساسیت به خرج می دهند . پرشدن مژه ها یکی از مسائلی است که تقریبا نیمی از خانم ها در جستجوی راه حلی برای ان هستند ، راه حلی بدون عارضه و تضمینی که نسخه های طبیعی این بخش می تواند جزئی از آنها باشد. برای این منظور و رسیدن به این هدف فقط کافی است که به مدت 2 تا 3 هفته از یکی از این روش ها استفاده کرده تا در طول، حجم و رنگ مژه هاتون تغییر ایجاد بشود.

 

ترکیب روغن بادام با روغن های گیاهی برای پرشدن مژه ها

 

روغن بادام ، زیتون و نارگیل را با هم مخلوط کرده و با استفاده از برس ریمل تمیز به مژه ها بمالید. از ریشه شروع کنید، به مدت 5 ثانیه نگه دارید. این کار را 4 تا 5 بار قبل از خواب تکرار کنید.

 

روغن بادام غنی از ویتامین های A،B و E است و باعث تقویت مژه ها می شود.

روغن نارگیل، باعث رشد بیشتر و تیره شدن مژه ها می شود.

روغن زیتون، غنی از ویتامین E و اسیداولیک است.

 

پرپشت کردن مژه ها با وازلین

 

وازلین رو به آرامی به مدت 2 تا 3 دقیقه به مژه ها بمالید. رطوبت وازلین باعث می شود پوسته های روی پلک ها کم شود. وازلین باعث بهبود جریان خون و در نتیجه رشد مژه ها  می شود. 

 

پرپشت کردن مژه ها با کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا

 

کپسول ویتامین ای برای مژه یکی دیگر از نسخه هایی ایست که باید با آلوئه ورا ترکیب شود .کپسول ویتامین E و ژل آلوئه ورا را خوب با هم مخلوط کرده و با کمک گوش پاک کن به مژه ها بمالید. ویتامین E به رشد و پر حجم شدن مژه ها کمک می کند. آلوئه ورا نیز باعث تغذیه مژه ها می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

نکته های مهم در رنگ کردن مژه

 

با این راهکارها مژه و ابرو پرپشتی داشته باشید