وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

 

ادعاهایی عجیب در بین مردم فلوریدا در مورد پزشک مشهور شهر وحشتناک بود. شایعه ای دهان به دهان میگشت. دکتر معروف با یک جسد هم خانه شده بود . جسد یک زن روی تخت خواب خانه ی پزشک بیمارستان نیروی دریایی نگهداری میشد ! وقتی خواهر این دکتر سر زده به خانه ی برادرش رفت از آنچه میدید بهت زده شد . حرفهای مردم درست از آب درامد   جسد معشوقه برادرش روی تخت خواب وی قرار داشت .

 

به گزارش ایران ناز “کارل تانزلر وونکوسل” يک ميکروبيولوژيست و ميکرب‌شناس در بيمارستان نيروي دريايي در ايالت فلوريدا بود. در سال 1931، بيماري به نام “هلن هويوس” با بيماري سل به او مراجعه کرد. کارل به‌شدت عاشق هلن شد.

 

کارل هر کاري مي‌توانست براي نجات او انجام داد. اما تلاش‌هايش بي‌فايده بود و هلن درگذشت. اما عشق و عقده‌ي روحي کارل همچنان باقي ماند.

 

تانزلر در سال 1877 در شهر “درسدن” در آلمان متولد شد. وي در دهه 1910 به استراليا رفت تا به مطالعه الگوهاي آب و هوايي بپردازد. اما در عوض به مهندسي و کارهاي الکتريکي علاقه‌مند شد و در استراليا ملکي خريداري کرد و تا آغاز جنگ جهاني اول آنجا ماند.

 

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

کارل پس از پايان جنگ به آلمان رفت و سه سال با مادرش زندگي کرد. در سال 1920 ازدواج کرد و صاحب دو دختر شد. دختر کوچکش در سن ده‌سالگي بر اثر بيماري ديفتري فوت کرد. تانزلر به کوبا رفت و از آنجا توانست وارد آمريکا شود.

 

کارل به فلوريدا رفت که خواهرش نيز در آنجا زندگي مي‌کرد. خانواده‌اش نيز به آن‌ها ملحق شدند. سال بعد، خانواده‌اش را در “زفيرهيلز” ترک کرد و در بيمارستان نيروي دريايي “کي وست” در فلوريدا مشغول به کار شد.

 

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

در سال 1930 بيماري بيست‌ودوساله به نام “هلن هويوس” را ملاقات کرد. هلن يک دختر زيباي آمريکايي- کوبايي بود و تانزلر عاشقش شد. او ادعا مي‌کرد در دوران کودکي رؤياهايي درباره “کنتس آنا کنستانتينا وون کوسل” مي‌ديد که زني زيبا با موهاي مشکي بود. تانزلر هلن را تجلي کنتس آنا در دنياي واقعي مي‌دانست.

 

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

النا لکوندسا دوکوسل (هلن هويوس)

 

هويوس ازدواج کرده بود. اما شوهرش پس از سقط‌جنين او را ترک کرد. هلن مبتلا به سل بود و تقريباً تمام خانواده‌اش از اين بيماري مرده بودند. آن زمان هيچ درماني براي اين بيماري وجود نداشت؛ بااين‌حال تانزلر سعي کرد با انواع داروها هلن را نجات دهد.

 

تانزلر هرروز به ملاقات هلن مي‌رفت و برايش جواهرات و لباس‌هاي گران‌قيمت مي‌برد. کارل عشق خود به هلن را اعتراف کرد؛ اما با هيچ‌گونه ابراز محبتي از سوي هلن مواجه نشد.تلاش‌هاي خلاقانه‌ي “تانزلر” براي نجاتِ “هويوس” مؤثر نبود و چند ماه بعد وي درگذشت.تانزلر هزينه مراسم تشييع‌جنازه او را پرداخت کرد و از والدين هويوس اجازه گرفت تا برايش در گورستان “کي وِست” مقبره‌اي بسازد.

 

این پزشک سالها با جسد معشوقه اش خوابید +عکس

کارل تانزل؛1940

او هر شب به مقبره هويوس مي‌رفت و در سال 1933 جسد او را از قبر در آورد و به خانه خود برد. کارل ادعا مي‌کرد هلن را ديده است که مي‌خواسته او را از قبر در آورد. کارل استخوان‌هاي جسد را با سيم و چوب‌لباسي به هم وصل کرد. پوست جسد را که هرروز تجزيه مي‌شد با پارچه ابريشمي آغشته به موم جايگزين مي‌کرد. با ريزش مو از پوست سرِ تجزيه‌شده‌ي جسد، با موهاي هويوس کلاه‌گيس درست کرد. مادر هويوس موهاي دخترش را جمع کرده بود و پس از مراسم تدفين آن‌ها را به کارل داد.

 

کارل حفره شکم و قفسه سينه جسد را با پارچه‌هاي کهنه پرکرده بود تا فرم اصلي بدنش حفظ شود. لباسي زنانه بر تن جسد کرده بود و دست‌هايش را نيز با دستکش پوشانده بود. به جسد جواهرات آويزان کرده بود و آن را روي تخت نگه مي‌داشت. کارل مقدار زيادي عطر و مواد ضدعفوني‌کننده و نگه‌دارنده استفاده مي‌کرد تا بوي تعفن جسد در فضا پخش نشود.

 

در سال 1940، شايعاتي پخش شد که کارل تانزلر جسدي در خانه خود دارد. خواهر هلن با شنيدن اين خبر به خانه کارل رفت و جسد را ديد. تانزلر بازداشت شد. وضعيت روحي رواني‌اش موردبررسي قرار گرفت اما به‌عنوان بيمار رواني دسته‌بندي نشد.

 

مطالب مرتبط:

 

یازده سال حبس پس از 48 ساعت زندگی با جسد همسر!!

 

دختر 3 ساله ای که چهار روز در کنار جسد پدرش زندگی کرد (عکس)