وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کلاه قرمزی 97 با عروسکهای جدید و بامزه (عکس)

کلاه قرمزی 97 با عروسکهای جدید و بامزه (عکس)

کلاه قرمزی 97 با عروسکهای جدید و بامزه (عکس)

 

به گزارش ایران ناز سری جدید کلاه قرمزی قرار بود نوروز 96 روی آنتن تلویزیون برود اما این اتفاق میسر نشد و هنوز هم با گذشت چندین ماه از اتمام این مجموعه تکلیف پخش کلاه قرمزی مشخص نیست. عروسک گردان جدید کلاه قرمزی در خصوص اتفاقات متنوع در سری جدید کلاه قرمزی صحبت کرد.

 

شیما بخشنده عروسک گردان جدید کلاه قرمزی در خصوص احتمال پخش این مجموعه در نوروز 97 گفت:صحبت هایی انجام شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست ولی من از صمیم قلب آرزو دارم کلاه قرمزی که ضبط آن ماه هاست به اتمام رسیده نوروز امسال روی آنتن تلویزیون برود.

 

وی درباره تفاوت های نسخه تازه کلاه قرمزی نسبت به سالیان گذشته افزود:ایرج طهماسب هیچگاه نمی گذارد این مجموعه نسبت به سال های گذشته تکراری و یکنواخت شود و در کلاه قرمزی جدید هم ماجراهای تازه و هیجان انگیزی را خواهیم داشت.

 

کلاه قرمزی 97 با عروسکهای جدید و بامزه (عکس)

 

این عروسک گردان جوان درباره افزوده شدن شخصیت های عروسکی به کلاه قرمزی جدید تصریح کرد:مردم مطمئن باشند که در این نسخه از کلاه قرمزی با اتفاقات جدید و همچنین عروسک های جدید روبرو خواهند شد. امیدوارم هرگونه مشکلی که به وجود آمده رفع شود تا ما بتوانیم نتیجه سه ماه زحمت خود را بگیریم.

 

وی درباره وضعیت سینمای عروسکی ایران اضافه کرد:متأسفانه سینمای عروسکی به طور کامل از بین رفته است معدود آثار ضعیفی گهگاه تولید می شوند که آنها هم در شرایط بسیار بد اکران می شوند. معمولاً تهیه کنندگان ریسک این را نمی کنند که بر روی آثار عروسکی سرمایه گذاری کنند این اتفاق در حالی می افتد که مردم به شدت از آثار عروسکی همچون شهر موش ها، کلاه قرمزی و خونه مادربزرگه استقبال می کنند.

 

بخشنده با تأکید بر لزوم وجود سینمای عروسکی در ایران خاطرنشان کرد:امیدوارم افرادی همچون مرضیه برومند و مریم سعادت دوباره بتوانند سینمای عروسکی را احیا کنند. ما پتانسیل بسیار بالایی را در بین جوانان داریم که متأسفانه به دلیل عدم اعتماد سرمایه گذاران از بین رفته است.

 

کلاه قرمزی 97 با عروسکهای جدید و بامزه (عکس)

 

از سال 73 ایرج طهماسب به همراهی حمید جبلی به دو عروسک به نام های ” کلاه قرمزی و پسرخاله ” جان دادند و این دو عروسک دوست داشتنی تبدیل به یکی از خاطره انگیزترین عروسک های تاریخ تلویزیون و حتی سینمای ایران شدند. بچه های دو دهه با این دو عروسک خاطره بازی کردند و حالا این دو پسرخاله وارد دهه سوم زندگیشان شده اند.

 

کلاه قرمزی امروز تنها عروسک دوست داشتنی این مجموعه نیست، امروز آقای همساده، فامیل دور، عزیزم ببخشید، دختر همسایه، ببعی، جیگر، پسر عمه زا، گابی، بچه فامیل دور ، دیوی و گیگیلی همراه با این دو عروسک و آقای مجری به خانه ها می آیند و برای لحظاتی شما را به خاطرات دور و نزدیک پرتاب می کنند که هر کدامشان برای خود تبدیل به یک وزنه سنگین در این مجموعه شده اند که نبود هر یک دل مخاطبان بسیاری را به لرزه می اندازد.

 

کلاه قرمزی، بازیگر عروسکی که سال هاست مشهور شده و همه به خصوص کودکان، او را می شناسند. فیلم های این عروسک که باید گفت توسط ایرج طهماسب و حمید جبلی خلق شده از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. اما سریال نوروزی کلاه قرمزی که جدیدترین برنامه این عروسک مشهور است هرسال با حواشی زیادی همراه بوده است.

 

کلاه قرمزی 97 با عروسکهای جدید و بامزه (عکس)