وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آتش سوزی عجیب اتاق خواب این زوج (عکس)

آتش سوزی عجیب اتاق خواب این زوج (عکس)
به گزارش ایران ناز: یک خانواده مشهدی در پی سهل انگاری و دستپاچگی مادر خانواده هنگام پخت غذا با دردسر بزرگی روبرو شدند که باعث شد اتاق خواب خانه منفجر شود.  افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد میگوید: به دنبال اطلاع یک مورد حادثه انفجار منجر به حریق در یک منزل مسکونی در ساعت 19:45 روز دوشنبه ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه‌های 21 و 29 را به محل حادثه واقع در بلوار بهمن مشهد اعزام کرد. وی افزود:
 
آتش سوزی عجیب اتاق خواب این زوج (عکس)
 
پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که زنی خانه‌دار به علت نامناسب بودن تهویه آشپزخانه‌اش اقدام به سرخ کردن پیاز روی گاز پیک نیکی در اتاق پذیرایی کرده است که در این حین نشت گاز از پیک نیکی موجب آتش سوزی آن شده است. وی با بیان اینکه این حادثه سبب اضطراب و دستپاچگی ساکنان این منزل شده بود افزود: متاسفانه به سبب همین دستپاچگی ساکنان به جای انتقال گاز پیک نیکی به فضای باز آنرا به اتاق خواب برده و در را بسته‌اند.

خجسته ادامه داد: همین موضوع سبب انباشت گاز در فضای اتاق خواب و انفجار ناگهانی منزل شده بود به طوری که پس از انفجار قسمت‌هایی از این ساختمان شعله‌ور شده بود.وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان در این ساختمان گفت: آتش نشانان پس از حضور در محل اقدام به قطع جریان برق و گاز منزل کرده و با تقسیم شدن به دو گروه عملیات نجات افراد و اطفای حریق را آغاز کردند. 
 
افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش نشانان مردی 28 ساله را که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده بود خارج کردند گفت: وی توسط اهالی محل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. خجسته خسارت ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی و خاطرنشان کرد: پس از آن آتش نشانان اطفای حریق را آغاز کرده و پس از مدتی آن را مهار کرده و از سرایت و گسترش آن جلوگیری کردند.