وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آتش گرفتن نوازنده گیتار در حال اجرای کنسرت +عکس

آتش گرفتن نوازنده گیتار در حال اجرای کنسرت +عکس

آتش گرفتن نوازنده گیتار در حال اجرای کنسرت

 

اجرای زنده یک گروه موسیقی با حادثه هولناکی تمام شد ! به گزارش ایران ناز در کنسرت یک گروه موسیقی معروف گیتاریست گروه که بسیار غرق در زدن سازش بود متوجه نمشد به وسایل آتش بازی روی سن بسیار نزدیک شده است و ناگهان موهای او آتش گرفت ! به گزارش ایران ناز گيتاريست يک گروه استراليايي که در لندن برنامه اجرا مي‌کرد به دليل آتش گرفتن سرش راهي بيمارستان شد.

 

مايکل کليفورد گيتاريست گروه «پنج ثانيه از تابستان» که يک گروه استراليايي است، به دليل برخورد با لوازم آتش بازي، آتش گرفت و روانه بيمارستان شد.گروه استراليايي «5 Seconds of Summer» مجبور شدند بلافاصله برنامه را که در ويمبلي لندن برگزار مي‌شد قطع کنند تا موي سر گيتاريست‌شان را خاموش کنند.

 

ويديوي اين ماجرا که در شبکه‌هاي اجتماعي به شدت مورد توجه قرار گرفته نشان مي‌دهد که سر گيتاريست وقت نوازندگي ناگهان شعله ور شد. او وقتي گيتار مي‌زد متوجه نشد که زيادي به بخش آتشي که روي صحنه ايجاد شده بود تا در شب جلوه‌اي از آتش بازي داشته باشد، نزديک شده است. اين برنامه که شنبه شب در استاديوم اجرا مي‌شد، بلافاصله قطع شد.

آتش گرفتن نوازنده گیتار در حال اجرای کنسرت +عکس

در فيلم ديده مي شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.اشتون ياروين از اين گروه گفت: جمعيت بلافاصله پس از نمايش متفرق شدند. مايکل صدمه ديد و ما نتوانستيم به برنامه ادامه بدهيم.

آتش گرفتن نوازنده گیتار در حال اجرای کنسرت +عکس

او گفت: فقط بايد از شما تشکر کنيم که به کنسرت ما آمديد. او خوب است. از شما خيلي متشکريم.سر يک گيتاريست معروف در کنسرت زنده آتش گرفت کليفورد هم اندکي بعد براي طرفداران‌شان توييت کرد و از آنهايي که به کنسرت آمده بودند تشکر و براي پايان غيرمنتظره کنسرت عذرخواهي کرد.

 

اين برنامه که شنبه شب در استاديوم اجرا مي‌شد، بلافاصله قطع شد. در فيلم ديده مي شود که بلافاصله او را از صحنه دور کردند و سر شعله ورش را با حوله پوشاندند.

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال آتش گرفتن بشقاب پرنده فضایی در آسمان +عکس

 

باد معده یک بیمار اتاق عمل را به آتش کشید +عکس