وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین آمار و جزئیات حادثه پلاسکو و کشف چندین جسد

آخرین آمار و جزئیات حادثه پلاسکو و کشف چندین جسد

آخرین آمار و جزئیات حادثه پلاسکو کشف چندین جسد

 

به گزارش ایران ناز عملیات آوار برداری و جستجو برای یافتن اجساد آتش نشانان و افراد گرفتار شده زیر آوار حادثه ریزش پلاسکو همچنان ادامه دارد . کشف ۴ پیکر از جانباختگان از زیر آوارهای طبقه منفی یک در پنجمین روز از آوار برداری از پلاسکو خبر امروز از آخرین آمار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو است . همچنین  تدفین آتش‌نشانان شهید در روز پنجشنبه و  قطعه ۵۰ شهدا انجام خواهد گرفت.

 

با ورود به پنجمین روز حادثه ریزش ساختمان پلاسکو عملیات آواربرداری با شدت بیشتری دنبال می‌شود. از دقایق بامدادی پیکرهای چند تن از جانباختگان کشف و از زیرآور خارج شد که این روند همچنان ادامه دارد.

 

آخرین وضعیت آواربرداری ساختمان پلاسکو

 

شریف‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی درخصوص آخرین اخبار از روند عملیات پلاسکو گفت: همکارانم تونلی به سمت موتورخانه واقع در زیرزمین ساختمان پلاسکو حفر کرده بودند و در آن‌جا نشانی از پیکرها و اجساد زیر آوارماندگان نیافته بودند لذا تونلی فرعی به سمت اتاقی در کنار موتورخانه حفر شده بود که همکاران موفق شدند پیکر چهار شهروندان غیرآتش‌نشان را از این اتاق بیرون بیاورند. شریف‌زاده افزود: هنوز هم امیدواریم کسانی را که احتمال زنده‌ماندشان می‌رود، زنده از زیر آوار بیرون بیاوریم.

 

تخریب و آوار برداری ساختمان مجاور پلاسکو که به دستور دادستانی برای سرعت در آوار برداری صورت گرفته بود، به پایان رسید.

 

محدودیت های ترافیکی در منطقه همچنان ادامه دارد

 

با گذشت پنج روز از آغاز عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو در ساعت 5:45 دقیقه بامداد عملیات به صورت بی‌وقفه در دمای تقریباً بالای 2 درجه ادامه دارد.

 

این عملیات در دو جبهه شمالی و جنوبی در حالی ادامه دارد که ساعاتی پیش پیکر چهار نفر از جان‌باختگان این حادثه از زیر آوارها پیدا و توسط نیروهای امداد و نجات بیرون کشیده شد.

 

در حال حاضر دو تا دستگاه بیل 800 هم به تجهیزات آواربردار اضافه شده اند تا عملیات تسریع یابد.محدودیت‌های ترافیکی در منطقه همچنان ادامه دارد.

 

انتقال پیکر 4 جانباخته پلاسکو به پزشکی قانونی

 

فراهانی، معاون اورژانس کشور از انتقال پیکر 4 جانباخته پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از شناسایی اجساد به محل اعزام و با انجام معاینات و تایید عدم وجود علایم حیاتی، این افراد را برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل کردند. وی افزود: تا کنون به 195 نفر از مصدومین این حادثه از سوی اورژانس تهران خدمات رسانی شده که 45 نفر آنها به بیمارستان و 150 تن به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

 

توقف دوباره عملیات آواربرداری با فریادهای یک آتش نشان

 

با گذشت یک ساعت از بامداد امروز و در حالی که حدود 30 دقیقه از آغاز عملیات آواربرداری گذشته بود، بار دیگر با فریادهای یک آتش نشان، لودرها و بیل‌های مکانیکی کار خود را متوقف کردند. در حالی که حدود یک ساعت پیش با توقف عملیات آواربرداری پیکر چهار نفر از جان باختگان حادثه پلاسکو پیدا و از زیر آوار خارج شد، هم اکنون با فریادهای یک آتش نشان عملیات باز هم متوقف شده و گمان می رود پیکر یا پیکرهای دیگری در زیر آوارها پیدا شده باشد.

 

با کشف پیکر 4 نفر از شهروندان (غیر آتش نشان) تا کنون مجموعا پیکر 6 نفر از زیر آوارها بیرون کشیده شده است. جست و جوی نیروهای امدادی برای کشف پیکرهای مطهر شهدا و یا سایر جانباختگان احتمالی حادثه ادامه دارد.

 

کشف پیکر چهار تن از همشهریان از زیرآوار پلاسکو

 

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی از خروج چهار پیکر غیر آتش‌نشان (شهروند) از زیر آوار از دقایق ابتدایی بامداد امروز تا این لحظه خبر داد. وی با بیان اینکه دقایقی قبل در ادامه عملیات حفاری که به طبقه منفی یک ساختمان پلاسکو منتهی می شد پیکر چهار نفر از همشهریان غیرآتش نشان که زیر آوار مدفون شده بودند کشف و تحویل اورژانس شدند تا به پزشکی قانونی منتقل شوند گفت: از آنجا که احتمال می رود کسان دیگری در این محدوده زیر آوار باشند فعلاً در همان مکان عملیات را ادامه می‌دهیم.

 

تدفین آتش نشانان شهید در قطعه 50 شهدا

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با ابراز همدردی با خانواده بزرگ شهرداری تهران و به ویژه خانواده‌های داغدار شهدای آتش‌نشان اعلام کرد: شهدای آتش نشان در قطعه 50 بهشت زهرا(س) دفن می‌شوند.

 

مطالب مرتبط:

 

عموی بازیگر مشهور در میان آتش نشانان پلاسکو +عکس

 

آتش نشانی که نوعروسش را سیاهپوش کرد +تصاویر

 

شعرهایی درباره آتش نشان های شهید حادثه پلاسکو

 

تصاویر گریه آتش نشانها به زیر آوار ماندن همکاران در پلاسکو

 

سلفی های غیر اخلاقی با ساختمان پلاسکو +تصاویر

 

واکنش خاص گلشیفته فراهانی به ریزش پلاسکو +تصاویر

 

اسامی و تصاویر آتش نشانهای گرفتار زیر آوار پلاسکو

 

تصاویر واکنش چهره های مشهور و بازیگران به حادثه پلاسکو

 

سرگذشت عجیب ساختمان پلاسکو و مالک آن +عکس

 

 آتش سوزی و فیلمهای ریزش ساختمان پلاسکو + تصاویر تکمیلی

 

برخورد آتش نشانان با عباس جدیدی در حادثه پلاسکو +تصاویر

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره