وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین خبرها از کرونای انگلیسی و واکسن کرونا در ایران

آخرین خبرها از کرونای انگلیسی و واکسن کرونا در ایران

آخرین خبرها از کرونای انگلیسی و واکسن کرونا در ایران

 

سخنان رئیس عليرضا رئيسي با بيان اينکه کرونا انگليسی در کشور گردش دارد گفت: ويروس کرونا خيلي قابل پيش بيني نيست از اين رو مرز‌هاي غربي کشور بسته شده اند و به شدت کنترل مي‌شوند.

 

ويروس کرونا خيلي قابل پيش بيني نيست

 

عليرضا رئيسي، سخنگوي ستاد مقابله با کرونا با اشاره به اينکه وضعيت کرونا در کشور و دنيا مطلوب نيست گفت: 114 ميليون نفر در کل دنيا به ويروس کرونا مبتلا هستند اما 2 ميليون و 500 هزار نفر تاکنون در سطح دنيا جان خود را از دست دادند. انگليس و امريکا وضعيت نامناسبي نسبت به ساير کشورهاي دنيا دارند و در برخي کشورهاي اروپا محدوديت هاي شديدي اعمال شده است.

 

او افزود: سيستم بهداشت و درمان انگليس و آلمان قوي هستند اما در مقابل اين ويروس به زانو در آمدند. وضعيت روند بيماري در کشور رو به صعودي است ولي در خوزستان و چهارمحال و بختياري اين ويروس به شدت فعال است و فعاليت ويروس انگليسي در خوزستان بالا است و ميزان بستري ها افزايش پيدا کرده است.

 

رئيسي تصريح کرد: در دزفول و شادگان رعايت پروتکل ها بهتر شده و بيماري کنترل شده اما با وضعيت مطلوب فاصله داريم. روزانه 12 هزار تست در استان خوزستان انجام شده است و در سطح کشور 100 هراز تست در حال انجام شده است. در حال حاضر 11 شهر قرمز در استان خوزستان داريم.

 

آخرین خبرها از کرونای انگلیسی و واکسن کرونا در ایران

 

سخنگوي ستاد مقابله با کرونا ادامه داد: با افزايش پروتکل ها مي توان از حالت قرمز خارج شود. آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هويزه جز شهرهاي قرمز در استان خوزستان هستند. در حال حاضر 32 شهر نارنجي ، 251 شهر زرد، 154 شهر آبي در ايران وجود دارد.

 

او اضافه کرد: روز پنجشنبه با حضور آقاي وزير بهداشت در خانه سالمندان کهريزک حضور پيدا کرديم و واکسيناسيون را آغاز کرديم. افراد سالمند و واکسيناسيون براي افراد داراي معلوليت ذهني و جانبازان شيميايي و.. صورت گرفت.

 

رئيسي با اشاره به افرادي که در اولويت هاي واکسيناسيون هستند افزود: امروز 250 هزار دوز واکسن سينوفارم وارد کشور مي شود و در آينده واکسن از هندوستان وارد کشور مي شود. فردا مشخص مي شود که تاريخ ورود 4.2 ميليون دوز واکسن کوواکس به کشور وارد مي شود. تا قبل سال يک ميليون و 300 هزار نفر واکسينه مي شوند و تا فروردين گروه هاي پرخطر واکسينه شوند و بر اساس سند ملي واکسيناسيون مصوب سند ملي از فروردين به بعد صورت بگيرد.

 

رئيسي اظهار کرد: از مردم عزيزمان مي خواهيم چند هفته باقيمانده تا عيد را با دقت رصد کنند تا نوروز آرامي سپري کنيم. ويروس خيلي قابل پيش بيني نيست و موجي از بيماري شهر و استان ها را مي تواند دچار کند.

 

او ادامه داد: بنا است جمعيت هلال احمر براي مرزها به کمک بيايند. مرزهاي غربي کشور بسته شده اند و به شدت کنترل مي شود و اميدواريم مرزهاي زميني و هوايي و… را کنترل کنيم. گرچه ويروس انگليسي در کشور گردش داشته و بايد از انتشار بيشتر آن جلوگيري کرد.

 

سخنگوي ستاد مقابله با کرونا در پايان گفت: اميد واريم در چند هفته با رعايت پروتکل ها مانع از انتشار ويروس شويم تا عيد نوروز خوبي را داشته باشيم.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره