وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آخرین خبر از مهدی فخیم زاده بعد از تصادف

آخرین خبر از مهدی فخیم زاده بعد از تصادف

آخرین خبر از مهدی فخیم زاده بعد از تصادف

 

به گزارش ایران ناز بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی در جاده چالوس دچار تصادف وحشتناکی شد . مهدی فخیم زاده در اثر این تصادف دچار تروما به سر و بدن شده  با کاهش سطح هوشیاری و وضعیتی وخیم در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است !مهدی فخیم زاده بعد از تصادف به بیمارستان طالقانی چالوس و سپس بیمارستان شریعتی تهران منتقل شده است.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دو موتور سیکلت در جاده چالوس خبر داد و گفت : دراین حادثه مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان سینما مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

 

مجتبی خالدی گفت : حادثه تصادف موتور سیکلت‌ها در ساعت14:54 دقیقه ظهر امروز اعلام شد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در جاده چالوس محدوده خط 8 جاده آرام اعزام شد. فخیم زاده  از ناحیه لگن و سر و گردن و قفسه سینه دچار مصدومیت شده که تحت درمان است و پزشکان حالش را نامساعد و هوشیاری او را پایین اعلام کردند که برای همین به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.

 

آخرین خبر از مهدی فخیم زاده بعد از تصادف

 

سخنگوی اورژانس کشور گفت : یکی از مصدومین این حادثه آقای مهدی فخیم زاده ۷۶ ساله بازیگر صدا و سیما می‌باشند که از ناحیه لگن سروگردن و زیرچانه دچار تروما شده و به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شد.

 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: این بازیگر به خاطر کاهش سطح هوشیاری و مشکلی که در قفسه سینه دارد امشب در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری بوده و فردا در صورت پایدار شدن شرایط برای اداره درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل می شود

 

طی این گزارش و در گفت‌وگو با نزدیکان این بازیگر و کارگردان، وی شب گذشته به بیمارستان ایرانمهر در خیابان شریعتی منتقل شد، اما هیچ یک از اطرافیان او اطلاع دقیقی درباره وضعیت جسمی فخیم زاده ندارند. برخی حال جسمی او را مساعد اعلام کرده و برخی نیز گفته‌اند فخیم زاده به کما رفته است.

 

همچنین در خبرهای قبلی آمده بود: هیچ نوع شکستگی در بدن این بازیگر نیست و در سی تی اسکن فخیم زاده نیز مساله حادی گزارش نشده است. تروما و آسیب سر و گردن رفع شده و فقط مسئله تنگی نفس و کاهش سطح هوشیاری آقای فخیم زاده ادامه دارد. سطح هوشیاری او به 13 رسیده بود.

او در جاده چالوس مشغول فیلمبرداری و تهیه فیلم جدیدش به نام مشت آخر بود که دچار سانحه رانندگی شد

 

آخرین خبر از مهدی فخیم زاده بعد از تصادف

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره