وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آرایش زیاد پوست شما خراب میکند!!

آرایش زیاد پوست شما خراب میکند!!

اگر شما از آن دسته افراد هستید که زیاد آرایش میکنید به نوشته های زیر توجه کنید.این روزها کم نیستند خانم هایی که سایزشان 42 و حتی بیشتر است و مورفولوژی یا ریخت شناسی آنها از سایز 36 که بر تن مانکن های بیشتر مغازه هاست، فاصله زیادی دارد،

 

پیدا کردن لباس برای این قبیل خانم ها که اضافه وزن دارند یا چاق محسوب می شوند و اصطلاحا اندامشان 8 است، کار ساده ای نیست. اگر این مشکل، مشکل شما هم هست؛ پس به این تکنیک ها توجه کنید تا با وجود چاقی تان، خوش لباس و زیبا به نظر برسید.چی بپوشیم؟

 

چی نپوشیم؟ اگر قد کوتاه هستید، شلوارهای فاق بلند و کوتاه و اگر قد بلند هستید، شلوارهای بلند انتخاب کنید. اگر ران های بزرگی دارد، شلوارهای تنگ نپوشید و شلوارهای آزاد انتخاب کنید.بلوز شما بهتر است تا زیر باسن پایین بیاید. انواعی که یقه های گشاد دارد، انتخاب نکنید.

 

البته از آن طرف بام هم نباید بیفتید چون در صورتی که لباس شما بیش از حد گشاد و شل باشد، باز هم ناخوشایند به نظر می رسد.  اگر قصد خرید پیراهنی مجلسی دارید، بهتر است انواع دکلته ای که خیلی باز نباشد، انتخاب کنید، لباس مجلسی با یقه گرد باز یا به شکل مربع مناسب تر است.

 

برای پیراهن شب می توانید لباس مشکلی بلند که بالاتنه دکلته و تنگ دارد، اما در پایین تنه اش گشاد می شود، انتخاب کنید. اگر قد بلندی دارید، می توانید پیراهن کوتاه کمردار انتخاب کنید اما در این شرایط نباید با کفش قد شما بلندتر از 170 سانتی متر شود. اگر قد کوتاهی دارید، کفش های پاشنه بلند بپوشید اما پاشنه باریک مناسب نیست.

 

آرایش زیاد پوست شما خراب میکند!!

 

اگر کفش تخت می پسندید، هرگز کفش باله نپوشید. با شلوار، کفش ساق کوتاه و با دامن، چکمه بلند زیباتر است کمربند نازک می تواند از چاقی شما بکاهد و اندامتان را زیبا جلوه دهد. لباس هایی با خطوط عمومی شما را بلند و باریک تر نشان می دهند اگر بازوان چاقی دارید، می توانید از لباس هایی با آستین گشاد و بلند یا آستین پروانه ای شکل استفاده کنید.

 

اگر تونیک یا لباس بلند گشاد می پوشید، هرگز کمربند را فراموش نکنید! برای زیباتر کردن بالاتنه یا انگشتانتان، می توانید از زیورآلات نسبتا درشت و رنگی استفاده کنید، چون طلای یکرنگ و ظریف اندام شما را درشت تر نشان می دهد.9خطایی که نباید مرتکب شوید ژاکت های کوتاه یقه باز که تا روی باسن را پوشش می دهد،

 

مناسب اندام شما نیست. شلوارهای فاق کوتاه نپوشید. این نوع شلوارها با کوچک ترین حرکتی پایین می آیند و چربی اضافه شکم و پهلو را به نمایش می گذارند.برای خانم هایی که باسن بزرگی دارند، پوشیدن دامن تنگ و کوتاه مناسب نیست و بهتر است دامن گشاد انتخاب کنند. شلوارهایی با جیب عقب برجسته باسن را بزرگ تر نشان می دهند. لباس های لایه دار اندام را چاق تر و برجسته تر می کند.

 

البته گن شامل این موضوع نمی شود. لباس یا بلوزهای خیلی کوتاه که شکم را برجسته تر نشان می دهند، نپوشید.کاپشن های زیپ دار تنگ مناسب اندام شما نیست. پالتو بپوشید. از پارچه های براق که برجستگی ها را بیشتر نمایش می دهند، استفاده نکنید. 

 

لباس های کشی که اندام را نمایان می کنند، نخرید.10توصیه آرایشی بیش از حد آرایش کردن و لایه های زیاد کرم روی هم، صورت شما را بزرگ تر نشان می دهد. برای زیباتر شدن باید در درجه اول به پوستتان برسید. قبل از آرایش حتما از مرطوب کننده استفاده و پوستتان را آبرسانی کنید.

 

آرایش زیاد پوست شما خراب میکند!!

 

یک بار در هفته هم از یک اسکراب ملایم کمک بگیرید تا سلول های مرده روی پوست برداشته شوند.برای آرایش صورتتان از یک کرم پودر تیره و قلم مو کمک بگیرید و زیر گونه، بالای گردن و زیر چانه تان را تیره کنید. از یک کرم پودر روشن تر کمک بگیرید و پیشانی به سمت بینی و روی بینی را روشن تر کنید. 

 

به کمک یک کرم پودر مات صورت را یکدست کنید. هرگز از کرم پودر یا سایه براق استفاده نکنید.رژگونه صورتی را از وسط گونه به سمت پایین گوش بکشید و مراقب باشید هرگز سرخی گونه ها از وسط چشم بیشتر به سمت بینی متمایل نشود. خط رژگونه باید صاف باشد و آن را دورانی و گرد نکنید. شما صورت گردی دارید، به ابروهایتان قوس ندهید. بهتر است ابرو صاف و کشیده باشد. می توانید از یک رنگ روشن برای زیباتر جلوه دادن ابرو زیر آن استفاده کنید.

 

خط چشم بلند و طولانی نگاه را به سمت خود جلب می کند و از گردی صورت می کاهد  دور لب ها را مداد بکشید و از رژلب مات استفاده کنید. موهایتان را کوتاه کنید. موهای پرحجم و حالت دار صورت را بزرگ تر نشان می دهد. بهترین مدل مو برای شما مصری ساده یا مدل موهای جدید کوتاه است.اگر موی بلندی دارید در میهمانی آن را بیارایید و بالای سر قرار دهید.

 

به این ترتیب نگاه ها به جای صورت به سمت بالای سر جلب می شود.چگونه خود را از آنچه هستیم، لاغرتر ببینیم؟اگر حس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این شما هستید که به چشم می آیید،نه به اندام چاق شما!وقتی جلوی آینه می ایستید، به بخش هایی از اندامتان نگاه کنید که بیشتر دوستش دارید. درست است که رنگ های تیره و مخصوصا مشکی برجستگی های بدن را می پوشاند و شما را لاغرتر نشان می دهد

 

اما در پوشیدن لباس تیره افراط نکنید. هر چقد هم چاق باشید، حق دارید لباس های روشن و رنگی یا گلدار بپوشید. حتی اگر چاق هستید، می توانید به کمک آرایش مو یا استفاده از زیورآلات هماهنگی در اندام خود ایجاد کنید.برخلاف عادت افراد چاق، به جای پوشیدن لباس های گشاد، لباس های سایز خودتان را بپوشید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره