وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این آسمان خراش باورنکردنی همه را متعجب کرد (عکس)

این آسمان خراش باورنکردنی همه را متعجب کرد (عکس)

آسمان خراش که در قسمت پایین مشاهده میکنید عظیم ترین آسمان خراش می باشد.پروژه معماری عظیمی در محدوده شهری هنگ‌ کنگ اجرا خواهد شد. در محدوده شهری این شهر از روش‌های سنتی برای توسعه مسکونی استفاده می‌شود، به همین دلیل نیازمند طرحی برای پیشبرد اهداف و برج‌های مسکونی می باشد.

 

به گزارش ایولو،  پروژه ZERO هیچ اثری از ساختمان بر روی زمین باقی نمی‌گذارد. این پروژه 700متر ارتفاع و پهنا دارد. شکل ظاهری آن گوی مانند و همچون مقبره‌های قدیمی بوده است و در مرکز شهر قرار دارد. این پروژه ساختاری مدرن دارد،  با فناوری پیشرفته ساخته شده و اثری از آن در زمین نمی باشد

 

این آسمان خراش باورنکردنی همه را متعجب کرد (عکس)

 

و در واقع خارج از زمین و در آسمان قرار می‌گیرد. این سازه فضایی عمودی و افقی را اشغال کرده است.این ساختمان از دو اسکلت تشکیل شده که هر کدام دارای مقاومت مختلف هستند. اسکلت عمودی ساختمان را به طور عمودی حفظ کرده است و اسکلت افقی ساختمان را در برابر باد و دیگر حرکات محفوظ نگه می‌دارد.

 

ساختمان بعدی به صورت حلقه با ساختمان اصلی مرتبط شده و آن را بر روی زمین نگه داشته است. این ساختمان از 6 حلقه تشکیل شده که در راستای اسکلت اصلی و یا عمودی قرار گرفته‌ است و به شکل کمان در فضاهای خالی جای گرفته‌اند. همچنین در ساختار درونی نیازمند ستون نبوده چون فشار وارده به فضاهای خالی منتقل می‌شود.

 

این آسمان خراش باورنکردنی همه را متعجب کرد (عکس)

 

در این مورد فشار وارده به بیرون منتقل نشده است و این نیروی فشار موجب تولید ساختار دوم و یا گرانش می‌شود.تعدادی از حلقه‌ها باغ‌های هوایی را حمل کرده و گلخانه آنها از چندین سکوی معلق تشکیل شده است که افراد به آن مکان منتقل شده و در واقع سفر هوایی دارند و با استراحت و گردش در این باغ‌ها منظره شهر را در زیر پای خود مشاهده می‌کنند.

 

تعدادی از حلقه‌ها واحدهای مسکونی هستند که بین باغ‌های هوایی و حلقه‌ها ایجاد شده‌اند.. ZERO روشی منحصر به فرد برای زندگی بوده و دارای مناظر متضاد می باشد؛ از یک طرف باغ‌های هوایی و از طرف دیگر محدوده شهری می باشد. معلق بودن در آسمان موجب دریافت بهتر نور طبیعی می‌شود. اندازه هریک از حلقه‌ها 600 متر مربع است و هریک از این محفظه‌ها برای زندگی خانواده‌های سه تا چهار نفره مناسب است. 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره