وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تناسلی زنان (عکس)

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تناسلی زنان (عکس)

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تناسلی زنان

 

برای زیباتر سازی و جوان سازی واژن عملهای گوناگونی وجود دارد تا مشکلاتی از قبیل بزرگی و افتادگی لابیاها و تیرگی واژن زنان را برطرف سازد و ظاهری جذاب تر به آلت تناسلی زنانه ببخشد .در اين مقاله قصد داريم به طور کامل شما خواننده عزيز را با لبه هاي واژن (لابيا مينور و لابيا ماژور) آشنا کنيم. در ادامه برخي سوالات را در خصوص علت تغيير اندازه لابيا پاسخ مي دهيم و سپس به عملهاي زيبايي مي پردازيم که معمولا خانمها براي داشتن واژني زيباتر متقاضي آنها هستند.

 

لابيا چيست؟

 

لابيا بخشي از دستگاه تناسلي زنان است و بخش اصلي قابل مشاهده دهانه واژن است. در زنان دو نوع لابيا وجود دارد: لابيا ماژور (يا لابياي بيروني) که بزرگتر است و لابيا مينوا که لايه تا شده پوست بين لابيا ماژور است. لابيا در بردارنده و مسئول محافظت از کليتوريس و دهانه واژن و مجراي پيشاب است. لابيا برگرفته از واژه اي لاتين به معناي لب است.

 

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تاسلی زنان (عکس)

 

لابيا ماژور چيست؟

 

لابيا ماژور يا لابياي بيروني دو لايه پوستي است که از تپه ونوس روي استخوان شرمگاهي تا ناحيه پرينه ادامه دارد. وظيفه آنها پوشش دهي و محافظت از ساختارهاي حساس و داخلي مانند دهانه واژن، لابيا مينورا و کليتوريس است.

 

لابيا مينور چيست؟

 

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تاسلی زنان (عکس)

 

لابيا مينور يا لابيا داخلي، دو لايه پوست در هر سمت دهانه واژن است که بين لابيا ماژور قرار دارد. لابيا مينور از نظر رنگ و اندازه در بين افراد متفاوت، مختلف است. لابيا مينور از کليتوريس به سمت پايين در هر دو طرف دهانه واژن کشيده شده است.

 

اندازه طبيعي لابيا مينور چقدر است؟

 

به طور رسمي و علمي، اندازه مشخصي براي لبه هاي کوچک واژن ذکر نشده است. اندازه لابياهاي مينور بين انسانهاي مختلف متفاوت است

 

و اين مورد، به سن، ژنتيک، مسائل هورموني و بارداري هاي متعدد وابسته است.

 

با اين حال از نظر پزشکي، چنانچه لابياهاي مينور باعث آزار و اذيت شخص حين انجام فعاليتهاي ورزشي شود و يا با جلوگيري از خروج ترشحات واژن، موجب عفونتهاي واژينال شود، غيرطبيعي محسوب مي شود و بايد فرد جهت انجام عمل لابياپلاستي اقدام کند.

 

از نظر زيبايي هم تعريف خاصي براي اندازه طبيعي لابيامينور وجود ندارد با اين حال بسياري از خانمهايي که متقاضي عملهاي زيبايي واژن هستند مي خواهند با کوتاه کردن لبه هاي کوچک واژن، ظاهري زيباتر داشته باشند.

 

علت بزرگي لابيا مينور چيست؟

 

هنوز نمي توان گفت دقيقا چرا لبه هاي کوچک واژن بعد از بلوغ رشد مي کنند. با اين حال بررسي ها نشان مي دهند که عوامل مختلفي بر بزرگي اندازه لابيا مينور تاثيرگذار هستند. مهمترين اين عوامل عبارتند از: عوامل ژنتيکي: براي مثال اندازه لابيا مينور در برخي از نژادها بزرگتر مي شود و در برخي از نژادها رشد زيادي نخواهد کرد.

 

تغييرات هورموني در بدن: ميزان تغييرات هورموني در بدن در اندازه لابيا مينور بسيار تاثيرگذار است. براي مثال در زنان باردار سايز لابياها بزرگتر از حالت عادي خود مي شود.

 

زايمانهاي طبيعي متعدد: يکي از عواملي که موجب بزرگ شدن لبه هاي مينور مي شود زايمانهاي طبيعي متعدد است. منظور از “متعدد” داشتن زايمان هاي بالاي سه يا چهار عدد است.

 

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تاسلی زنان (عکس)

 

بالا رفتن سن: با بالارفتن سن لابياهاي مينور دچار افتادگي مي شوند. اين افتادگي لبه هاي کوچک واژن يکي از دلايل اصلي اقدام به عملهاي زيبايي واژن در سنين حدود 40 سال است. بد نيست بدانيد که بعد از دوران يائسگي با کاهش توليد هورمونهاي زنانه لابياهاي مينور شروع به کوچک شدن مي کنند.

 

با توجه توضيحات فوق پيداست نمي توان دقيقا گفت علت بزرگ شدن لبه هاي واژن چيست. براي برخي از خانمها بعد از بلوغ، علاوه بر بزرگ شدن لابياهاي مينور، با تيرگي و افتادگي آنها هم روبرو مي شويم که موجب مي شود خيلي از خانمها به عملهاي زيبايي واژن مثل لابياپلاستي علاثمند شوند. در ادامه به طور مختصر به عمل زيبايي لابيا مي پردازيم.

 

آشنايي با عمل زيبايي لابيا

 

عمل زيبايي لابيا يا همان لابياپلاستي يکي از پرطرفدارترين عملهاي زيبايي بين خانمهاست. شما مي توانيد در مقاله مزاياي عمل لابياپلاستي بيشتر با فوايد اين عمل آشنا شويد. در اين عمل پزشک با کوتاه کردن لابيا مينور باعث زيباتر شدن آلت تناسلي خانم مي شوند. چنانچه شما هم از تيرگي يا افتادگي لبه هاي کوچک واژن خود ناراضي هستيد، اين عمل مي تواند اين عمل هم اکنون يکي از پرطرفدارترين عملهاي زيبايي در جهان به شمار مي آيد و روز به روز به متقاضيان آن افزوده مي شود.

 

از مهمترين فوايد عمل زيبايي لابيا مي توان به موارد زير اشاره کرد:

 

1- جوان سازي بافت واژن

 

2- داشتن اندام تناسلي زيباتر

 

3- افزايش اعتماد به نفس در روابط جنسي

 

4- افزايش لذت در روابط جنسي

 

5- جلوگيري از سايش و درد لبه‌هاي واژن هنگام فعاليتهاي ورزشي

 

در حال حاضر يکي از جديدترين و پيشرفته ترين تکنيکهاي کاهش سايز لابياها، انجام لابياپلاستي با ليزر است.

 

عمل زيبايي لابيا

 

جراحي لابياپلاستي يک گزينه خوب درماني براي اين دسته است.

 

آشنايي با پروتز واژن

 

لابيا ماژور قسمت اعظم بيروني آلت تناسلي خانمها را تشکيل مي دهد. اين قسمت از بدن مثل بقيه اعضاي بدن با بالارفتن سن دستخوش تغييراتي مي شود که امروزه با توجه به پيشرفت علم پزشکي در زمينه عملهاي زيبايي زنان، مي توان اينگونه مشکلات را حل کرد. لابياي ماژور با افزايش سن فرد، زايمان هاي طبيعي، کاهش چربي بدن و تغييرات هورموني ادچار تغييراتي از جمله پيري پوست، افتادگي پوست،شل شدگي پوست، لاغر و چروک شدن پوست مي شود. تمام اين موارد موجب مي شوند که زيبايي لابياي ماژور و اندام تناسلي خانم کمتر شود و با تحت تاثير قرار دادن رابطه جنسي فرد، موجب کاهش اعتماد به نفس و لذت کمتر از رابطه جنسي شود.

 

تزريق ژل به واژن

 

يکي از عمل هايي زيبايي که در حوزه جراحي زيبايي زنان انجام مي شود، عمل پروتز واژن است. در اين عمل پزشک با استفاده از تزريق چربي به واژن يا تزريق ژل به واژن باعث طراوت و بزرگ شدن لابيا ماژور مي شود. تزريق ژل و چربي در لابيا ماژور باعث از بين رفتن افتادگي پوست و در نتيجه جوانسازي واژن مي شود.

 

از آنجايي که عمل پروتز واژن هيچگونه عوارضي ندارد و فرد بعد از انجام عمل مي تواند بدون نياز به هيچ استراحتي به خانه برود و فعاليتهاي روزانه خود را از سر بگيرد، اين عمل، به يک عمل پرطرفدار بين خانمها تبديل شده است.

 

آشنايي با روشن سازي واژن

 

يکي از عملهاي زيبايي که بر روي ناحيه لابيا ماژور انجام مي شود، رفع تيرگي از اين قسمت از بدن توسط ليزرموناليزاتاچ است. واژن خانمها معمولا بعد از بلوغ به دلايل مختلفي تيره مي شود. مهمترين عوامل تيرگي واژن عبارتند از:

 

عوامل ژنتيکي

بالارفتن سن

تغييرات و اختلالات هورموني

پوشيدن لباسهاي تنگ و حاوي الياف پلاستيکي بالا

بارداري

عفونتهاي پوستي و قارچي

استفاده مکرر از ژيلت

 

با استفاده از دستگاه ليزر موناليزا مي توان طي سه جلسه عمل روشن سازي واژن را انجام داد. نتايج استفاده از ليزر براي روشن سازي واژن بسيار قابل قبول بوده و شما پس از جلسه اول تغييرات را حس خواهيد کرد. معمولا فاصله بين جلسات، يک ماه تا دو ماه است و خوبي استفاده از ليزر براي روشن سازي واژن، ماندگاري بالاي اين روش است.

 

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تاسلی زنان (عکس)

 

هیپرتروفی لابیا (بزرگی لابیا) چیست ؟

 

هیپرتروفی لابیا اصطلاحی پزشکی ست که به هنگامی که لوبهای واژن یا لابیا بزرگتر از حدد معمول باشند، به کار می رود. داشتن لابیای بزرگ طبیعی ست و موردی برای نگران شدن ندارد. بسیاری از افراد با لابیای بزرگ و نامتقارن متولد می شوند و دچار هیچ عارضه جانبی منفی نمی شوند.

 

می توان از جراحی برای تغییر شکل لابیا به شیوه ای مطمئن استفاده کرد اگر چه معمولا ضروری نیست آیا هیپرتروفی لابیا طبیعی است؟

 

هیپرتروفی لابیا بزرگی لبهای واژن است. لابیا به حفاظت و راحتی بخش داخلی واژن کمک کرده و اثر ضربه یا اصطکاک بر کلیتوریس را کاهش داده و از آن محافظت می کند.

 

اندازه و شکل اندام تناسلی افراد از فردی به فرد دیگر کاملا متفاوت است. لبهای واژن یا لابیا اغلب اوقات نامتقارن هستند و اینکه هر سمت شکل خودش را داشته باشد، موضوعی طبیعی است. بخش خارجی واژن که به نام فرج شناخته می شود شامل موارد زیر است:

 

لابیا ماژور یا لبهای خارجی یا چینهای پوستی

 

هیپرتروفی لابیا می تواند بر هر دو نوع لابیا اثر بگذارد، اما بیشتر بر لابیا مینور یا لبهای داخلی اثر می گذارد.

 

هیپرتروفی در لابیا ماژور ممکن است موجب شود ظاهری بزرگ داشته باشند. هیپرتروفی در لابیا مینور ممکن است موجب شود که آنها بزرگتر از لابیا ماژور یا لبهای بزرگ خارجی به نظر بیایند. هیپرتروفی لابیا بی ضرر است. این وضعیت اثری بر سلامت جنسی شخص ندارد و به معنای داشتن بیماری زمینه ای نیست.

 

بسیاری از افراد هیپرتروفی لابیا دارند بدون اینکه در مورد آن چیزی بدانند و اکثر آنها عوارض نامطلوبی را احساس نمی کنند.

 

 

آشنایی با لابیا پلاستی واژن و عملهای آلت تاسلی زنان (عکس)

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره