وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشنایی با زیباترین و معروف ترین جزایر کشور های آسیایی شرقی

آشنایی با زیباترین و معروف ترین جزایر کشور های آسیایی شرقی

آشنایی با زیباترین و معروف ترین جزایر کشور های آسیایی شرقی

 

سفر به کشورهای آسیایی شرقی می تواند برای شما تجربه متفاوتی را رقم بزند با توسعه گردشگری در آسیا، شمار گردشگران به بالاترین آمار خود رسیده است و سالانه میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان می باشند.

 

دوتا از معروف ترین و پر طرفدار ترین کشورهای شرق آسیا می توان به مالزی و تایلند اشاره کرد که جز زیباترین مقاصد گردشگری نیز محسوب می شوند.

 

این کشور ها خود شامل مجموع الجزایر زیبایی هستند که نقطه عطف گردشگری برایشان محسوب می شود. باهم زیباترین و معروف ترین جزایر دو کشور زیبای مالزی و تایلند را بررسی می کنیم.

 

آشنایی با زیباترین و معروف ترین جزایر کشور های آسیایی شرقی

 

آشنایی با بهترین و زیباترین جزایز کشور مالزی

یکی از سرسبز ترین و زیباترین کشورهای شرق آسیا، کشور زیبا و دوست داشتنی مالزی می باشد.

 

این کشور زیبا شامل مجموعه الجزایر زیبایی است ولی چون کشور مالزی دارای یک تمدن جوان است بسیاری از مناطق آن هنوز کشف نشده و توسعه ای نیافته است و

 

حتی ممکن است بازدید از آن ها با خطراتی همراه باشد ولی با هم چندتا از بهترین و معروف ترین آن ها را بررسی می کنیم و شما می توانید در تور مالزی نوروز 99 از آن دیدن نمایید و یکی سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

 

معروف ترین سواحل و جزایر زیبا مالزی می توان به :

 

بازدید از جزیره پانگکور مالزی

اگر به دنبال آرامش در طبیعت و سواحل زیبا هستید، در سفر به مالزی می توانید به جزیره زیبای پانگکور بروید.

 

این جزیره یکی از زیبا ترین جزایر کشور مالزی می باشد که تجربه فوق العاده ای می تواند برای شما رقم بزند شما تفریحات جذابی را در این جزیره می توانید تجربه کنید.

 

البته باید این نکته را برای شما بیان کنیم که این جزیره بسیار لوکس و گران می باشد.

 

جزیره کاپاس مالزی

اگر دنبال یک تجربه جدید فراموش نشدنی هستید در سفر به مالزی می توانید به جزیره کاپاس مراجعه کنید.

 

این جزیره با داشتن سواحل فیروزه ای و ماسه های سفید معروف می باشد. شما تفریحات فوق العاده ای را در این جزیره می توانید تجربه کنید و یک سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید.

 

جزیره معروف پنانگ کشور زیبا مالزی

جزیره پنانگ میان گردشگران بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد. این جزیره نسبت به بقیه مجموعه جزایر و ورود بسیار گردشگران، توسعه یافته است و شما یک سفر عالی را می توانید برای خود در این جزیره رقم بزنید.

 

جزیره پنانگ به غذاهای خیابانی و سواحل فیروزه ای طبیعت گرمسیری معروف می باشد.

 

جزیره تنگول کشور مالزی

این جزیره تازه رونق یافته است و در چند سال پیش خالی از سکنه بوده است ولی امروزه به خاطره ورود گردشگران به یک جزیره پر طرفدار تبدیل شده است و گردشگران زیادی در طول سال از این جزیره بازدید می کنند.

 

جزیره زیبا و لوکس مابول کشور مالزی

یکی از جزایر واقع در جنوب شرقی کشور مالزی، جزیره مابول می باشد. این جزیره نیز جز معروف ترین و زیباترین جزایر کشور مالزی می باشد و شما می توانید تجربه های متفاوتی را برای خود رقم بزنید.

 

بدون شک تفریحات آبی این جزیره می تواند بسیار هیجان انگیز باشد و برای شما یک سفر بی نظیر را رقم بزند.

 

از دیگر جزایر معروف مالزی می توان از، جزیره سیپادان، جزیره ردانگ، جزیره تیامون، جزایر پرهنتیان، جزیره لنکاوی و… نام برد که در سفر به کشور زیبا مالزی می توانید از آن دیدن کنید.

 

آشنایی با زیباترین و معروف ترین جزایر کشور های آسیایی شرقی

 

معرفی زیبا ترین و محبوب ترین جزایر کشور تایلند

کشور زیبا و دیدنی تایلند این روز ها به یکی از توریستی ترین و محبوب ترین کشورهای گردشگری در جهان تبدیل شده است و سالانه میزبان توریست های زیادی از اقصی نقاط جهان می باشد.

 

این کشور علاوه بر شهر های توسعه یافته و مدرن، شامل جزایر زیبا و بی نظیری می باشد که شما در تور تایلند نوروز 99 می توانید از آن ها بازدید کنید و یک سفر بی نظیر را برای خود رقم بزنید. معروف ترین و پر طرفدار ترین جزایر تایلند می توان به :

 

جزیره زیبا فی فی کشور تایلند

اگر دنبال بهشت در زمین هستید، حتما سری به جزیره فی فی کشور تایلند بزنید. این جزیره از خود بهشت ظهور کرده است و مثل سفر به شهر پریان در قصه ها و افسانه ها می باشد.

 

این جزیره با پوشش گیاهی و سواحل زیبا خود توجه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است.

 

البته باید گفت جزیره فی فی تنها جزیره مسکونی کشور زیبای تایلند می باشد و به علت پیشرفت روز افزون گردشگری، این جزیره رونق یافته است و می تواند یک سفر بی نظیر را برای شما رقم بزند.

 

جزیره تائو کشور زیبای تایلند

یکی از گزینه های عالی برای سفر و گشت و گذار در کشور تایلند، جزیره تائو می باشد که یک جزیره گرمسیری می باشد و با طبیعت و سواحل زیبا خود توجه زیادی را به خود جلب کرده است و می تواند یک سفر فوق العاده را برای شما مسافران عزیز رقم بزند.

 

جزیره معروف و دوست داشتنی پوکت تایلند

بزرگترین و معروف ترین و محبوب ترین جزایر تایلند می توان به جزیره پوکت اشاره کرد. این جزیره زیبا سرآمد زیبایی های تمام نشدنی کشور تایلند می باشد و همچون نگینی می درخشد.

 

شما سفر بی نظیری را می توانید با وجود طبیعت فوق العاده، سواحل زیبا، تفریحات متنوع، جاذبه های گوناگون، رستوران ها و کافه های عالی و…. تجربه کنید.

 

جزیره دیدنی لیپه تایلند

یکی دیگر از جزایر معروف و دیدنی تایلند می توان به جزیره لیپه اشاره کرد که از اواخر دهه 90 میلادی به یکی از برجسته ترین و محبوب ترین جزایر استوایی تبدیل شده است.

 

شما سفر متفاوتی را می توانید در این جزیره تجربه کنید و یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید.

 

جزیره معروف پنگان تایلند

از بهترین جزایز تایلند می توان به جزیره، پنگان اشاره کرد و محل اصلی برگزاری جشن های کشور تایلند می باشد.

 

البته باید بگوییم این جزیره جز مناطق دست نخورده کشور تایلند محسوب می شود و بسیار بکر می باشد.

 

از دیگر جزایر معروف و دوست داشتنی کشور زیبا تایلند می توان از، جزیره سامت، جزیره سامویی، جزیره سیمیلان، جزیره لانتا، جزیره چانگ و… نام برد که شما در سفر به تایلند می توانید از آن ها دیدن کنید و یک سفر متفاوت را برای خود رقم بزنید.

 

آشنایی با زیباترین و معروف ترین جزایر کشور های آسیایی شرقی

 

آژانس مسافرتی اوج ماندگار با ارائه بهترین خدمات گردشگری، خرید تور، رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل در خدمت شما مسافران گرامی می باشد شما می توانید برای دریافت این خدمات به سایت https://www.oujmandegar.com/ مراجعه نمایید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره