وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آشپز شدن ستاره فوتبال بایرن مونیخ (عکس)

آشپز شدن ستاره فوتبال بایرن مونیخ (عکس)

به گزارش ایران ناز توماس مولر مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان نه تنها در زمین فوتبال مهارت بالایی دارد بلکه نشان داده است که در زمینه‌های دیگر هم مهارت دارد.مولر در آخرین اقدام خود روی به آشپزی آورده است و این کار را انجام می دهد. وی در کنار همسر خود پاستا و ماکارانی پخته و آماده کرده است.

 

توماس مولر (به آلمانی: Thomas Müller) (زادهٔ ۱۳ سپتامبر ۱۹۸۹ در وایلهایم در اوبربایرن) بازیکن فوتبال تیم ملی آلمان و باشگاه فوتبال بایرن مونیخ است. وی در پست‌های مهاجم و هافبک هجومی بازی می‌کند. توماس مولر می‌تواند به عنوان هافبک هجومی، مهاجم دوم و حتی بال هم بازی کند.

 

وی به خاطر سرعت، تکنیک، گل‌زنی و گل‌سازی معروف است. توماس مولر با ۵ گل زده در رده دوم گلزنان برتر جام جهانی ۲۰۱۴ ایستاد و به همراه ۹ فوتبالیست دیگر جایزه توپ طلایی را دریافت کرد. مولر که محصول آکادمی فوتبال بایرن مونیخ است اولین بازی‌اش را برای تیم نخست

 

آشپز شدن ستاره فوتبال بایرن مونیخ (عکس)

 

بایرن‌مونیخ در دوران لوئی فان خال انجام داد و قهرمانی در بوندسلیگا و جام حذفی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در ۲۰۱۰ را تجربه کرد. این دستاورد سبب دعوت او به تیم ملی شد و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم شرکت کرد. جایی که او مقام سومی جام جهانی و آقای گلی با ۵ گل را به دست‌آورد.

 

او بهترین بازیکن جوان جام جهانی و همچنین کفش طلای جام جهانی را به خاطر آقای گلی دریافت کرد، ۵ گل و ۳ پاس گل. او همچنین به ثمر رسانندهٔ تنها گل بایرن در فینال جام قهرمان باشگاه‌های اروپا سال ۲۰۱۲ بود هرچند که بایرن در ضربات پنالتی شکست خورد، او همچنین

 

آشپز شدن ستاره فوتبال بایرن مونیخ (عکس)

 

در لیگ قهرمانان اروپا سال ۲۰۱۳ حضور داشت و همراه بایرن قهرمان شد.مولر در شهر ویلهیمم متولد شده و در ده سالگی برای رفتن به بایرن سفر ۵۰ کیلومتری را تجربه کرد. او در سیستم جوانان سریعاً پیشرفت کرد و جزئی از تیم بود که نایب قرمانی بوندس

 

لیگا زیر ۱۷ سال را تجربه کرد. اولین بازی اش را برای بایرن مونیخ ۲ و در مارس ۲۰۰۸ انجام داد و گل هم زد. فصل بعد اسم لیگ به لیگ ۳ تغییر نام داد و در این فصل او ۳۲ بازی از ۳۸ بازی را انجام داد و با ۱۵ گل پنجمین گل زن برتر لیگ شد. تحت مربی گیری کلینزمن مولز به تیم اصلی راه داده شد و در مسابقات پیش فصل هم بازی کرد.

 

اولین بازی او در لیگ در تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۰۸ انجام شد و به عنوان ذخیره میرسلاو کلوزه به میدان رفت. با وجود این که مولر اعتقادی به عملکردش نداشت ۳ بار دیگر هم در لیگ به بازی رفت و اولین بازی در جام قهرمان اروپا را هم در مقابل اسپورتینگ لیسبون پرتغال انجام داد و گل هم زد. بازی که در مجموع با برد ۱۲-۱ بایرن مونیخ به اتمام رسید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره