وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آنچه باید درباره داستان های جنسی بدانید

آنچه باید درباره داستان های جنسی بدانید

آنچه باید درباره داستان های جنسی بدانید

 

فضای مجازی دسترسی افراد به داستان های جنسی را آزادتر و راحت تر کرده است ! خواندن داستان هاى تحريک كننده جنسى ممکن است تبعاتی داشته باشد.علاوه بر اینکه بسیاری از این داستان ها دروغین و غیر واقعی و با هدف عادی سازی روابط با محارم و.. در فضای مجازی و ..منتشر شده اند.

گاهي اوقات در بين وبگردي‌هايتان به داستان‌هايي برخورد کرده‌ايد که از نظر جنسي تحريک‌کننده هستند و طبيعتاً وسوسه شده‌ايد تا نيم‌نگاهي به آن‌ها بيندازيد، اما ته دلتان ترس اين را داشته‌ايد که نکند اين کار شما گناه باشد و از نظر شرعي درست نباشد. مراجع تقليد در استفتائات خودشان پاسخ اين ترديد شما را داده‌اند.

 

آيا خواندن داستان?هاى تحريک كننده جنسى اشكال دارد؟

 

همه مراجع: اگر باعث تحريك شهوت گردد، خواندن آن جايز نيست.

 

در اين زمينه لازم است بدانيد علاوه بر حرمت شرعي خواندن مطالبي که محرک شهوت هستند، به هر مقدار که بيشتر اين مطالب را مي خوانيد غريزه جنسي شما بيشتر تحريک مي شود و در نتيجه کنترل آن براي شما مشکل تر خواهد بود و خداي ناکرده بيشتر در معرض انحراف جنسي و گناه قرار مي گيريد. توصيه مي کنيم هر چه زودتر اين کار را ترک کنيد و براي کنترل شهوت خود برنامه ريزي نماييد.

 

نظر برخي از مراجع تقليد درباره خواندن داستان‌ هاي جنسي:

 

آيت‌الله خامنه‌اي:

 

1 -خواندن مطالبي كه باعث تحريك قواي جنسي و به تعبير شرعي باعث ريبه مي شود حرام است واگر خواندن آنها ضرورت داشته باشد فقط به مقدار ضرورت اشكالي ندارد و بيش از آن جايز نيست.

 

2- اما ترشحاتي كه از بدن خارج مي شود اگر ندانيم مني است يا نه و نشانه هاي مني (در مردها:باشهوت وجستن وسستي بدن) را نداشته باشد نيازي به غسل جنابت نيست.

 

3- اما در مورد طهارتش بايد بگويم كه اگر بعد از بول استبراء كرده باشيد يا مدتي گذشته باشد كه مطمئن باشيد چيزي از بول در مجرا نمانده است اين ترشحات پاك است.

 

4- هر عملي كه بغير طريق شرعي (نزديكي ياملاعبه با همسر)موجب تحريك شهوت ونهايتا خروج مني شود استمناء محسوب مي شود.

 

آيت‌الله صافي گلپايگاني:

 

به طور کلي مطالعه کتاب‌هايي که ممکن است موجب انحراف عقيده و يا اخلاق مطالعه کننده گردد، جايز نيست.

 

آيت‌الله سيستاني:

 

حکم خواندن کتابهايي که در آن داستانهاي غير اخلاقي نوشته شده است جايز نيست.

 

آيت‌الله فاضل لنکراني:

 

به طور کلي نشر و خريد و فروش کتاب‌ها و نوشته‌هايي که در آن‌ها مطالب گمراه کننده و موجب فساد اخلاق و افکار مفرد يا جامعه وجود داشته باشد، جايز نيست.

 

آيت‌الله نوري همداني:

 

خواندن داستان‌هايي که باعث تحريک جنسي مي شود حرام است.

 

آيا خواندن داستان‌هاي جنسي استمنا محسوب مي‌شود؟

 

«استمناء» يعني اين که انسان با خودش کاري کند که از او مني بيرون بيايد، و اين کار، از نظر اسلام حرام است و عامل اين کار، مرتکب گناه شده است.

 

استمنا هم، انواعي دارد؛ مثل بازي کردن با دست، گوش کردن به سخن و صداي زن نامحرم، رد و بدل کردن حرف هاي عاشقانه، در خيال آوردن و فکر کردن به مسائل شهوت انگيز. اگر کسي با اختيار يکي از اين اعمال را به قصد خروج مني انجام دهد و منجر به خروج مني از انسان بشود، استمنا و حرام است. توجه داشته باشيد اگر معمولاً با چنين کارهايي(مطالعه مطالب شهوت انگيز) مني از شما خارج مي شود (اگرچه هم ظاهراً قصد نداشته باشيد)، با آمدن مني، استمناء است که يکي از گناهان بزرگ مي باشد. ولي اگر جنب نشويد و مني خارج نشود احکام استمناء را ندارد.

 

به هر حال، سعي کنيد چنين مطالبي را نخوانيد؛ زيرا اگر چه آبي که از شما خارج شود مني نباشد، ولي اين کار شما جزء لذت هايي است که اولاً: جايز نيست، و ثانياً: ممکن است شما را به سوي حرامي مانند استمنا بکشاند.

 

آنچه باید درباره داستان های جنسی بدانید

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره