وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آگهی عجیب و خنده دار در سایت دیوار +عکس

آگهی عجیب و خنده دار در سایت دیوار +عکس

آگهی عجیب و خنده دار در سایت دیوار

 

به گزارش ایران ناز ، درج آگهی ها و وسایل در سایت دیوار باعث شده فروشنده دل به یکدیگر برسند و بتوانند با هم معامله انجام دهند . برخی آگهی های این سایت بسیار عجیب بوده و سوژه رسانه ها شده است.سایت تبلیغاتی یک آگهی فروش در حوزه لوازم بهداشتی را منتشر کرد که تعجب همگان را بر انگیخت.امروزه تبلیغات و انتشار آگهی در فضای مجازی به بستری تبدیل شده تا افراد بدون اتلاف وقت به خواسته و نیاز های خود دستیابی پیدا کنند.

 

سایت ها و اپلیکیشن هایی نیز در این زمینه فعال می باشند که به قول معروف از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن یافت می شود.به تازگی تصویری از یک آگهی عجیب در فضای مجاز ی در حال دست به دست شدن می باشد.

 

یک سایت و اپلیکیشن فعال در حوزه تبلیغات و آگهی های روزانه، تصویری از یک دندان مصنوعی را به اشتراک گذاشت که این دندان با قیمت توافقی به فروش می رسد.

آگهی عجیب و خنده دار در سایت دیوار +عکس

این آگهی که در حوزه آرایشی ، بهداشتی و درمانی به ثبت رسیده بود کاملا غیر بهداشتی و تعجب بر انگیز بود.در این آگهی آمده است:

 

“یک دست دندان مصنوعی کاملا نو تمیز فقط یک هفته استفاده شده آن هم فقط باآن سوپ خورده شده .خودتان ببینید متوجه می شوید اصلا جرم ندارد.”

 

جالب است بدانید قیمت این محصول کاملا توافقی می باشد.

 

حال این سوال پیش می آید که چرا در اینگونه فضا ها نظارتی وجود ندارد و در اینگونه فضا ها بدون هیچ فیلتری هر مطلبی نشر پیدا می کند؟

 

مطالب مرتبط:

 

آگهی دردناک فروش نوزاد 18 روزه برای خرید آیفون!!

 

آگهی عجیب جذب خانم های خوش چهره در تهران (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره